Dobro to je ocigledno, nego zasto je genija odlucio da deformise suprotnu stranu spoljneg obruca? Da li bi bio isti efekat ogibljenja da je odlucio da ne poveze medjusobno koture nego da ih veze za nablu preko federa? I kako to utice na kocenje? Ocu li morati opet da pravim model od kartona?
Чик погоди
#947
Posted 07 February 2016 - 08:30 AM
Sta radi ovo zaokruzeno narandzastim?
mozda kad bih video celu kontrukciju...ovako
neki zaporni mehanizam koji aktivira zadnju kocnicu (poliga ispod pogona) prilikom okretanja kurbli unazad
a unapred dozvoljava normalno pokretanje lancanika sa desne strane vratila (osovine) ?
#953
Posted 07 February 2016 - 03:26 PM
axle - osovina i spindle - vratilo
Ne prenosi osovina snagu nego vratilo...Prvi link je osovina, drugi je vratilo.
samo sam hteo da preciziramo sa obzirom na mnostvo elemanata na fotki
bez varnicenja
#959
Posted 07 February 2016 - 04:47 PM
Grbic je pogodio, nema kontramatice pa je ovako reseno da se ne odvrce prilikom okretanja pedala.
a koje je slicno resenje danas u upotrebi?
Jedino slicno sam video na FOX vilama sa TA15mm osovinama ili vratilima
Pa zelim vam puno srece kad budete isli kod automehanicara da menjate poluvratila.
a oni su jos merodavniji...od ovih sa 2gog linka
a jel i mi koji nemamo (za) auto moramo da idemo kod automehanicara?
#960
Posted 08 February 2016 - 01:27 AM
"a koje je slicno resenje danas u upotrebi?"
Ako pogledas na pivobiciklu (link) ima verovatno osam komada osovina sa kontramaticom odnosno "nesto" sto sprecava odvrtanje konusnih lezaja prilikom okretanja pedala, u tome je slicnost.
Spindle ne oznacava vratilo vec vreteno a u osnovi svih izvedenih definicija (spindle, shaft...) je ipak osovina.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users