Jeste
Чик погоди
#886
Posted 06 January 2016 - 06:44 PM
Ako se ne varam, opruzni sistem omugucuje da alatka razvuce lanac u mestu merenja pa bi samim tim i merenje trebalo da bude preciznije. Cekam da Dusan objasni ili postavi neki link
Tako i meni izgleda.
http://www.bikegreml...nac-na-biciklu/
#887
Posted 06 January 2016 - 07:06 PM
#890
Posted 22 January 2016 - 12:17 PM
Ne razumem na sta si mislio. Mene interesuje ovo, zasto su dve narandzaste bila bi dovoljna samo jedna na svakoj strani tocka i zasto su zelene u polozaju kakvom jesu, dole su normalno kao i na biciklu sa uglom od 180 stepeni izmedju a gore poluge pedala izgleda da nisu?
#892
Posted 22 January 2016 - 12:31 PM
Ne razumem na sta si mislio. Mene interesuje ovo, zasto su dve narandzaste bila bi dovoljna samo jedna na svakoj strani tocka i zasto su zelene u polozaju kakvom jesu, dole su normalno kao i na biciklu sa uglom od 180 stepeni izmedju a gore poluge pedala izgleda da nisu?
zato sto stopalima potiskuje "primarne" pedale pravolinijski gore dole
a sistemom poluga se to pretvara u kruzno kretanje " sekundarnih" pedala koje se nalaze na kurblama?
Posto "sekundarne" podale imaju kruznu putanjue a primarne pravolinijski
dolazi do promene uglova ove dve poluge koje ih povezuju ?
Lupam, al mozda i ne?
#894
Posted 22 January 2016 - 12:49 PM
Dve narandzaste (zute?) su tu da bi odrzavale poziciju platfome pedale, slican mehanizam kao na brisacima na autobusima gde brisaci da bi stajali uvek u uspravnom polozaju, imaju podrsku dve paralelne poluge. Te iste narandzaste poluge ovde imaju ulogu klipnjaca u SUS motorima, odnosno pretvaraju pravolinijsko kretanje u kruzno. Zelene poluge (donje) su kolena na radilici motora, odnosno prenose obrtni moment na tocak kako bi se okretao, a zelene (gornje) sluze kao granicnici kretanja pedala u svim smerovima. Gornje zelene se mogu posmatrati kao cilindar u motoru, ako su pedale klipovi.
#896
Posted 22 January 2016 - 01:28 PM
Pedale imaju osovinu, koja je usrafljena u ovu kracu polugu. Kraca poluga je vezana za ovu duzu. Ovo sve govorim za ovu gornju stranu. Posto ove duze poluge imaju oslonac na vili tocka, imaju obrtno kretanje oko tog jednog oslonca, pa time prave luk (ne liniju). Pretpostavljam da kraca poluga ima ulogu da stvori pravolinijsko kretanje same pedale (osovina pedale da ide gore dole po pravoj liniji). Da bi ova kraca poluga uvek bila u dobroj poziciji, odnosno da bi se sacuvala prava linija pokreta, morale su da se uvedu dve zute poluge kako bi ova kraca poluga bila u pravom polozaju tokom celog ciklusa okretanja.
Nisam se dobro malopre izrazio kad sam rekao "platforma pedale", mislio sam na celu pedalu.
#898
Posted 23 January 2016 - 01:34 AM
Kad smo vec kod neobicnih pogona
"dupegon"
ultimejt fiksi ))
when you look into abbyss, the abbyss looks into you www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe) www.facebook.com/bikecologic
#899
Posted 24 January 2016 - 12:16 AM
Ubacio sam podatke u superkomjuter i nakon sto sam ga pobedio u sahu dobio sam sledece rezultate:
Crna strelica = smer kretanja poluge.
Crna tacka = mala poluga je stalno fiksirana za veliku polugu pod uglom od 90 stepeni.
Zelena tacka = mala poluga moze da rotira oko centra prikazanog zelenom tackom.
Crvena tacka = mala poluga ne moze da rotira oko centra prikazanog crvenom tackom i ima ugao od 90 stepeni prema velikoj poluzi.
Rezultati su sledeci:
U rezimu zelene tacke gornji sklop poluga na koje je pricvrscena pedala ima putanju dole-gore kao "klackalica" dok donji sklop ima kruznu putanju kao kod normalnog bicikla.
Prilikom kretanja dole gore osovina pedale se krece po kruznoj putanji stalnog poluprecnika sto znaci da dve poluge koje spajaju gornji i donji sistem poluga ne cini nista da bi kruzno kretanje pedale pretvorilo u pravolinijsko.
U rezimu crvene tacke i gornji i donji sklop poluga ima kruznu putanju kao kod normalnog bicikla.
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users