Предњи погон?
Чик погоди
#522
Posted 16 March 2015 - 08:12 AM
A koji je princip rada ovog sistema kocenja?
kocione ploce / pakne nisu postavljene direktno na krake vec se zajedno sa ovim gumenim valjcima nalaze na nekoj vrsti nosaca. Valjci se okrecu po vertikanoj osovinici koja je postavljena ekscentricno tako da prilikom povlacenja rucice kocnice / sajle dolazi do priblizavanja tih nosaca (jedan ka drugom i istovremeno ka obrucu koji se nalazi izmedju). Kontakt sa obrucem istovremeno ostvaruju i pakne i gumeni valjci ali posto su valjci ekscentricni dolazi do "razdvajanja" i "skupljanja" celjusti tj do ABS efekta prilikom kocenja. Nadam se da je pomoglo.
#524
Posted 16 March 2015 - 10:21 AM
Nije prednji pogon nego zadnja kaseta sa sedam brzina ali zasto je takva kakva jeste, nije stvar u estetici. Za ovaj prednji amortizer treba da razumete da ni ja ne razumem pa sam postavio ovde, cik pogodite, sa obzirom da niko nije ni pokusao idemo dalje.
#529
Posted 16 March 2015 - 01:37 PM
Aha logicno...kocione ploce / pakne nisu postavljene direktno na krake vec se zajedno sa ovim gumenim valjcima nalaze na nekoj vrsti nosaca. Valjci se okrecu po vertikanoj osovinici koja je postavljena ekscentricno tako da prilikom povlacenja rucice kocnice / sajle dolazi do priblizavanja tih nosaca (jedan ka drugom i istovremeno ka obrucu koji se nalazi izmedju). Kontakt sa obrucem istovremeno ostvaruju i pakne i gumeni valjci ali posto su valjci ekscentricni dolazi do "razdvajanja" i "skupljanja" celjusti tj do ABS efekta prilikom kocenja. Nadam se da je pomoglo.
#535
Posted 17 March 2015 - 08:20 AM
#537
Posted 17 March 2015 - 10:24 AM
Предпостављам да онај ланчаник који је Грбић поменуо служи само да толико дуг ланац не би ландарао. Иако није нигде улежиштен, стајаће на истом месту у односу на рам ако су оба ланчаника на курблама са истим бројем зуба, тј. брзина и пређени пут горњег (вучног) дела ланца и доњег ће бити сите.
За погон на горњој цеви ћу нагађати Личи ми да је у питању адаптација за особу нижег раста (дете?) која не може да дохвати регуларан погон. Ручка испред задњег седишта (заокружио сам је црвеном) у том случају служи томе да се тај возач има за шта држати јер му регуларан рукохват у таквом положају није удобан, чак је и далек
#538
Posted 17 March 2015 - 11:25 AM
Sajbna izmedju dva pogona?
sistem za zatezanja lanca koji u ameru zovu GHOST RING i radi super
Предпостављам да онај ланчаник који је Грбић поменуо служи само да толико дуг ланац не би ландарао. Иако није нигде улежиштен, стајаће на истом месту у односу на рам ако су оба ланчаника на курблама са истим бројем зуба, тј. брзина и пређени пут горњег (вучног) дела ланца и доњег ће бити сите.
radi posao i ako su lancanici (pogonski i gonjeni) sa razlicitim brojem zuba jer se isti broj karika lanca pomera i sa gornje i sa donje strane.
Svi lancanici u "sistemu" se okrecu nekim svojim brzinama, lancanici sa istim brojem zuba se okrecu istom brzinom, dok se oni sa razlicitim brojem zuba, ukljucujuci i ghost-ring okrecu razlicitim brzinama (kadenciraju) srazmerno svojim velicinama tj broju zuba koje poseduju.
#540
Posted 17 March 2015 - 11:40 AM
E sad obrazlozite to sto ste videli, cemu sluzi?
ghost ring sma pokusao da objasnim gore...
posto pratilac (stoker) na tandemu ima pedale na pogonu kontam da sedlo sluzi za njega, pratioca...
dok dodatni pogon iza vozacevog sedla verovatno sluzi za bici podmladak za koji se montira neko dodatno sediste kojim se ovaj tandem utripLuje?
tockovi sa 48 zbica standardno daju tandemima veci izdrzljivost
a ako dobro vidima zadnja glava sa elektromotorom ima jos i dobos kocnicu?
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users