Не видим превише смисла у томе дс се бициклиста испомаже мотором да би постигао више (километара, висине, видика, итд) у неком задатом времену или одређеном потрошњом енергије. То би знсчило дс са старењем треба користити што више моторне помоћи дс би се остало на истом или бољем резултату. Разуме се да немам ништа против, таман посла, већ сам рекао то, само ми то једноставно нема смисла. То није бициккизам. Старење је неминовност. Са годинама треба постављати другачије циљеве, што би значило краће и мање напорне вожње, не повећање удела моторне помоћи да би се цепало 200 км дневно као са 30 или 40 година. Или попело на сјајни видиковац на који ни раније није се могло без мотора. То је у реду и није ни срамота, ни безвезе, само није бициклизам.
Хајде да нађемо пандан томе брдском трчању, трекинг трчању или планинарењу? Што дс се пате људи освајајући Мон Блан без мотора?
Voleo bih da imam više vremena da provodim na bajsu. Sportski sam orijentisan tip i volim fizički napor (trčanje, plivanje, njiva vikendom
što je i najveći izazov) . Na moju žalost, moja biciklistička kondicija je smešna u poređenju sa većinom članova ovde (nemam dovoljno vremena) . Kilav što bi rekao Vidak. E-bajk mi je pomogao da išpartam Kopaonik, Žabljak, Staru Planinu (na odmoru) itd, uzduž i popreko off road putevima. Običnim bajsom ne bih mogao, nemam dovoljno snage. I pored asistencije električnog motora, mrtav sam završavao moje vožnje. Srećan I zadovoljan. Sada, da li je to bicikl, motor ili kamion, prihvatljivo na ovom portalu ili ne - meni je svejedno. Ali ja znam da sam vozio bajs na mojim odmorima
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk