Zanimljivi tekstovi
#661
Posted 06 April 2018 - 02:02 PM
To k'o da auto mora pri skretanju da popneš na 2 točka
U suštini, isto ko i do sad. Će nam pišu tablice i smaraće ljude po šetalištima, kejovima i adama...
#662
Posted 06 April 2018 - 02:26 PM
E da, onoga trenutka kada automobil postane onaj koji ce odlucivati i procenjivati gde, sta i kako tad cu prestati da vozim.
Posle trenutnih 23 god za volanom autobusa u nekoj blizoj buducnosti mene robot nece voziti.
To sto su inzenjeri nastrani to je njiho problem.
Ovo mi sve vise lici na scenario iz serijala Terminator.
https://picasaweb.go...208760685671353
#663
Posted 07 April 2018 - 06:33 AM
Pročitao sam ZOBS sa aktuelnim izmenama. Ima par po meni sasvim OK stvari - dozvola preticanja traktora i bicikala i preko pune linije - sasvim zdravorazumski. Mislim da je ovo bezbednije od formiranje kolone nadrndanih vozača iza bicikliste koji pedala po magistrali, ili se "vuče" uz brdo, na primer. Nisu forsirali prsluke i kacige, što je isto OK, eto, da i to napomenem. Ostalo je loše.
Nije definisano sme li se dete voziti u prikolici za decu. Piše samo da u prikolici za teret ne sme osoba da se prevozi. Niko nije saznao za postojanje izuma 20. veka: prikolica za prevoz ljudi bajsiklom.
Po tumačenju kategorija puteva, po zakonu ispada da dete do 12 godina ne sme voziti ni biciklističkom stazom.
Obavezno pokazivanje smera skretanja rukom tokom celog skretanja, uz obavezu držanja barem jedne ruke na upravljaču - što je opasno, pogotovo na neravnom putu, bezbenije je i bez ruku.
Obavezno držanje obe noge na pedalama dok god je bicikl u pokretu - što je praktično nemoguće, pogotovo prilikom kretanja. Zamišljam situaciju da saobraćajac stoji na semaforu i sudi "korake", kao u košarci. Pola biciklista popije kaznu, pola popada pri pokušaju kretanja.
Obaveza držanja barem jedne ruke na upravljaču uvek - verovatno je brižna majka pisala ovaj član. Setio sam se odmah drugara pilota kojem je keva brižno poručila: "sine, samo nemoj visoko!" Na neravnom terenu (kakva je većina puteva i biciklističkih staza) je bezbednije voziti bez ruku na upravljaču, nego s jednom rukom na istom.
#665
Posted 08 April 2018 - 08:44 PM
Obavezno držanje obe noge na pedalama dok god je bicikl u pokretu - što je praktično nemoguće, pogotovo prilikom kretanja.
Ne razumem ni odredbu, a ni tvoj komentar.
Kad je bicikl u pokretu, gde bi bile noge nego na pedalama? A ako bicikl tek treba da krene, znači još nije u pokretu.
Ili nešto bitno propuštam?
#666
Posted 09 April 2018 - 05:36 AM
Ne razumem ni odredbu, a ni tvoj komentar.
Kad je bicikl u pokretu, gde bi bile noge nego na pedalama? A ako bicikl tek treba da krene, znači još nije u pokretu.
Ili nešto bitno propuštam?
Nikad ne skidaš nogu s pedale u toku vožnje?
Kada treba da staneš, da li se prvo skroz zaustaviš, ili spuštaš nogu pre toga?
Da li možeš da kreneš biciklom, a da su ti obe noge na pedalama čim se bicikl pomeri?
NARAVNO da neće kažnjavati - u glavnom. Nije da pišu zakone da bi se poštovali i sprovodili. Samo ih pišu tako da mogu zezati koga hoće, uz zakonsko pokriće, da ne ispadne da su mafija - samo po zakonu.
#667
Posted 09 April 2018 - 11:12 AM
Nikad ne skidaš nogu s pedale u toku vožnje?
Kada treba da staneš, da li se prvo skroz zaustaviš, ili spuštaš nogu pre toga?
Da li možeš da kreneš biciklom, a da su ti obe noge na pedalama čim se bicikl pomeri?
Pa kad vozim, ne skidam. Kad stajem ili krećem, do spuštanja ili podizanja noge na pedalu, razlika je pola sekunde. Neverovatno bi bilo da su na tako nešto mislili, i da mogu za to da se hvataju.
A za mafiju se slažem
#668
Posted 09 April 2018 - 12:03 PM
Dal je bar negde pomenuto da imamo jednaka prava na kolovozu?
Dal je pomenuto da biciklisti vozači trebaju ostaviti metar prostora do ivice kolovoza?
Dal piše da vozilo ne sme skrenuti desno ukoliko prolazi pored bicikliste?
Itd...
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
#669
Posted 09 April 2018 - 02:21 PM
Jel ima u tom novom pravilniku i neke obaveze vozača prema biciklistima ili samo mi imamo obavezu?
Dal je bar negde pomenuto da imamo jednaka prava na kolovozu?
Dal je pomenuto da biciklisti vozači trebaju ostaviti metar prostora do ivice kolovoza?
Dal piše da vozilo ne sme skrenuti desno ukoliko prolazi pored bicikliste?
Itd...
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Naravno. Vozač je po “defaultu” kriv kad udari pešaka, ili biciklistu - dugotrajno, skupo i teško je dokazivati suprotno.
Poslato sa sokocala mobilnoga
#670
Posted 09 April 2018 - 02:22 PM
Pa kad vozim, ne skidam. Kad stajem ili krećem, do spuštanja ili podizanja noge na pedalu, razlika je pola sekunde. Neverovatno bi bilo da su na tako nešto mislili, i da mogu za to da se hvataju.
A za mafiju se slažem
Po ZOBS-u - dok god je bajs U POKRETU obe noge moraju biti na pedalama. Nema “ako” i “ali”. IdiJoti
Poslato sa sokocala mobilnoga
#673
Posted 09 April 2018 - 10:19 PM
#674
Posted 16 April 2018 - 10:00 AM
when you look into abbyss, the abbyss looks into you www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe) www.facebook.com/bikecologic
#675
Posted 16 April 2018 - 03:22 PM
Ne razumem ni odredbu, a ni tvoj komentar.
Kad je bicikl u pokretu, gde bi bile noge nego na pedalama? A ako bicikl tek treba da krene, znači još nije u pokretu.
Ili nešto bitno propuštam?
Nije ni meni ovo najjasnije. Naravno da se mora krenuti sa jednom nogom a druga tek sekundu-dve kasnije. Za ovo se i ne moze pisati kazna.
Drugo.. ne bih rekao da je bezbedno opaliti preko rupe a ne drzati upravljac.
https://picasaweb.go...208760685671353
#676
Posted 16 April 2018 - 03:56 PM
Ja mogu da, dok bicikl stoji, dignem nogu sa zemlje, (uz malo sreće i pogodim kopču iz prve) i krenem. Pretpostavljam da me je neko od autora zakona video nekom prilikom kad sam to izvodio i pomislio da je to ono pravo -.-
Sledeća revizija će verovatno predviđati trackstand na semaforima.
#677
Posted 16 April 2018 - 08:43 PM
Nije ni meni ovo najjasnije. Naravno da se mora krenuti sa jednom nogom a druga tek sekundu-dve kasnije. Za ovo se i ne moze pisati kazna.
Drugo.. ne bih rekao da je bezbedno opaliti preko rupe a ne drzati upravljac.
probaj po neravnom putu, polako: bez ruku i sa jednom. pogotovo biciklom na kojem se ne sedi skroz uspravno, voznja bez ruku je sigurnija.
Poslato sa sokocala mobilnoga
#678
Posted 16 April 2018 - 09:53 PM
probaj po neravnom putu, polako: bez ruku i sa jednom. pogotovo biciklom na kojem se ne sedi skroz uspravno, voznja bez ruku je sigurnija.
Jel ovo neka šala??
when you look into abbyss, the abbyss looks into you www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe) www.facebook.com/bikecologic
#680
Posted 16 April 2018 - 10:44 PM
Ok; vidim nije šala,
ali Relja, bez namere da te uvredim,
ovo je potpuna besmislica.
Preduslov da bi neko uopšte vozio "bez ruku" je upravo da se uspravi u sedlu, koji god bicikl bio u pitanju.
U suprotnom - zabošće se nosom u lulu/korman.
Popuštanje hvata na neravnim podlogama je nešto sasvim drugo.
Kao i dinamika viljuške (trail, rake & offset)
when you look into abbyss, the abbyss looks into you www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe) www.facebook.com/bikecologic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users