Pegoretti
http://www.cyclist.c...retti-interview
Posted 07 October 2015 - 08:33 PM
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Posted 08 October 2015 - 06:01 AM
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Posted 09 October 2015 - 09:11 PM
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Posted 10 October 2015 - 06:56 AM
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Posted 26 October 2015 - 08:12 AM
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Posted 29 October 2015 - 07:41 AM
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Posted 29 October 2015 - 09:14 AM
Posted 29 October 2015 - 11:04 AM
Hehe zanimljivo kako ja ništa od tog ne primećujem a to su mi redovne rute.
Od tog pančevca ne znam što se pravi bauk, redovno ga prelazim kolovozom naravno, ima po koja rupa obiđe se ili preskoči... pešačka staza je mnogo gora. Može i sredinom trake, niko mi ne trubi piči se brzo zbog promaje još i lep pogled + brzina uživancija gumu nikad nisam probušio.
Despota Stefana redovno tamo vamo, isto i do Višnjice peko Ada Huje. Zglobni autobusi me ne tangiraju, kome smetam šta da mu radim, moram proći, bici staze nema. Mada uglavnom sam i brži od njih, preskačem šahtove i ležeće i ne usporavam žute trake ili vozim susednom.
Brankov most i centar isto redovna ruta, uživancija, preko mosta jurnjava, kroz tunel i do 60 a uz prizrensku uvek se prisetim kako sam se mtb-om vukao sitnim prenosom obično već umoran i nervozan a sad drumašem ni ne primetim uspon a jači su prenosi...
Petlja u Radničkoj osim što se ponekad pogubim nemam problema.
A na kejevima i Adi mi pešaci ne smetaju ni malo jer tu vozim lagano 20 ili manje i uživam.
Posted 29 October 2015 - 11:37 AM
Hehe zanimljivo kako ja ništa od tog ne primećujem a to su mi redovne rute.
Od tog pančevca ne znam što se pravi bauk
Drugar koji se ovde navukao na bajs je otišao pre par godina za BG da radi i objašnjava mi kako je tu nezgodno ići biciklom, kako je opasnije i sve tako. Nadam se da nikad neću morati da se uverim u to, jer mi je NS najlepši grad na svetu, ali ja isto kontam da bih i tamo našao način da idem bajsom svuda, kao i ovde.
Posted 29 October 2015 - 12:06 PM
Posted 05 November 2015 - 09:50 PM
Posted 06 November 2015 - 07:56 AM
SRAMOTA.Umesto da lokalna samouprava poboljšava bici.infrastrukturu,da se ugledaju na Dansku,da shvate da je biciklizam za sve dobar oni okrenuli ćurak pa da kažnjavaju:-(.Tako radi policija,tako radi sud ,tako rade sve institucije,svi se trude da što više kažnjavaju narod i da ga globe.To je po onoj narodnoj:daj mu vlast i videćeš kakav je!Ako im je to poenta,onda smo mi udaljeni od jednog normalnog društva svetlosne godine!
Ali zato im ne smetaju psi lutalice koji haraju Zrenjaninom,napadaju bicikliste,postoji gomila prijavljenih slučajeva za odštetu zbog zadobijenih povreda:
Posted 10 November 2015 - 08:10 AM
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Posted 11 November 2015 - 10:56 AM
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Posted 11 November 2015 - 08:43 PM
To me podseti na onaj test kada je grupa biciklista proizvodila struju za jednu porodicu.
http://www.dailymail...experiment.html
Bio je negde i zanimljiv klip koliko su morali da zapnu kada se malo više aparata uključi.
Posted 11 November 2015 - 10:13 PM
Prosta racunica, vozis bicikl sa 200-300-400W snage cuku vremena, imas malo za svetlo, i eventualno neku low power tehniku. Za bilo sta ozbiljnije, ni blizu dovonjo. Plus, nije bas da je bez zagadjenja i totalno free. Imas baterije koje su hemija, plus cak i da ti neko pokloni celu masinu opet je treba odrzavati.
Posted 11 November 2015 - 11:49 PM
To i ja htedoh da napišem, još smo mi daleko od toga, tj upotrebljivost je daleko. Za neko led osvetljenje da, ali mislim da ni računar nema šanse.
Slabi smo mi sunce i vetar su zakon. Ja i tih 300-400W mogu samo da sanjam.
Kačio je neko skoro i onaj klip olimpijski biciklista (zver) protiv tostera (700 W). Jedva je uspeo da izdrži minut dva i da ispeče tost normalni ljudi mogu mnogo manje.
0 members, 4 guests, 0 anonymous users