Na temu volana, nađoh još jedan kompakt prečnika 26 mm, najbolja cena do sada: https://www.bike-com...6-Lenker-p8099/
Jeftin drumaš, koja veličina za retro ram?
#283
Posted 16 January 2018 - 08:06 AM
#284
Posted 16 January 2018 - 08:15 PM
Ovaj stari Cannondale je samo opcija za voznje u toku godisnjeg odmora, da ne moram sa sobom svaki put kad dolazim da vucem bajs. Jednostavnije je i prakticnije, a uz male i ne skupe modifikacije bice osposobljen za sve terene i sva brda. Ipak je to alu bajs sa karbon vilom i ne tezi od 10kg....
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#285
Posted 17 January 2018 - 09:28 AM
Nova peripetija sa kormanom. Postojeći je faličan/neupotrebljiv. Lula je egzotična.
22 mm (ne 22,2) je prečnik dela koji ulazi unutar vrata viljuške, a prihvat kormana je 24 mm.
Bax, pomagaj!
Razmišljam da probam hoće li 22,2 lula moći stati, pa da onda zamenim samo lulu i uzmem neki standardniji korman.
Druga varijanta je da, ako ne staje, zamenim viljušku za onu u koju 22,2 lula staje. To će vući i zamenu ležajeva, ali trebalo bi da neki 1" za navoj pasuju.
Treća, po meni najbolja, je da stavim a-head sistem. Šoljice od 1" a-head bi trebalo da mogu stati na cev rama, viljuška sa 1" vratom se još može naći, ali imam problem naći a-head lulu sa prihvatom od 1" za vrat viljuške (za sam prihvat kormana najbolje da bude OS).
Neka ideja, predlog?
#286
Posted 17 January 2018 - 09:53 AM
22 mm ti je francuski standard za lule.
Generalno, lako mozes da presmirglas, ta 2 deseta, i da prepoliras posle lulu od 22.2.
Ja bih to uradio, samo malo nize spustis lulu od crte kao meru predostroznosti.
A sta je problem sa ralacijom postojeca lula - volan? NEmas tako tanak volan?
PS. ne znam koji je ram u pitanju, ali zamena viljuske sa drugom, povlaci promene na dizajnu, koje mozda necebiti pozitivne, glede upravljanja, poz.
PSS Pusti neku sliku da vidimo kakav je bajs u pitanju
#289
Posted 19 January 2018 - 09:19 AM
Evo ga pacijenAt.
Priča bajsa je sledeća. Drugar koji pravi čuda od metala je dobio pun kamion bajseva da posluže kao delovi za pravljenje neke ograde, ili vrata od bajseva. Nazvao me da pogledam ima li neki da je u OK stanju da ga ostavi za vožnju. Našao sam jedan. Rekao je da pregledam ostale i uzmem sve što mi se svidi, njemu je dosta jedan bajs. Tako sam došao u posed ovog bajsa.
Služio mi je kao "rezervni" drumaš koji se može zaključati i ostaviti. Dok sam imao preko 10 km do posla. Onda se drugar žalio kako mu treba bajs, ali nema para. Rek'o, imam jedan za tebe, samo su gume na izdisaju. Uz zamenu guma i jednu zamenu felne drugom polovnom posle udesa, bajs je napravio brdo kilometara po Fruškoj i okolini NS (sa originalnim lancem, lančanicima i kasetom - toliko o kvalitetu stare opreme ). Kasnije je drugar tražio sporiji prenos jer je ipak neka brda morao da gura (53-42 pogon, sa 13-21 kasetom ako se dobro sećam). Stavljena je MTB patrona na četvrtku i 48-38-28 MTB pogon kineske proizvodnje i marke (najjeftiniji što je išta valjao). Tako je bajs vožen još neko vreme, ali je čovek shvatio da je ipak više za MTB...
Bajs biva poklonjen drugom kolegi. Pošto je zamena obavljena u vreme posta, gajba piva nije dolazila u obzir i sve je rešeno jednom crvenom - protiv uroka.
Novi vlasnik, bivši drumski biciklista sa puno više godina i kila nego što prija čoveku je rešio da mu vrati sjaj i napravi pristojan drumaš.
Trebalo bi da padne i farbanje u "ferari crvenu", dobiće nove točkove (stari su sad skroz ishabani - i nable i felne). Nove ručice kočnica (da budu udobnije, gumirane), možda i nove čeljusti, korman, lula. Biće ulaganja, ali gledaćemo da što više stvari nabavimo polovno/povoljno.
Ako stignem postaviću ceo projekat na svoj sajt, možda ga zloupotrebim i za pravljenje kojeg videa. Tj. servis glave novog točka sam već zloupotrebio Čovek hteo da gleda i da zna posle sam - rek'o daj da snimimo onda.
#290
Posted 19 January 2018 - 10:17 AM
Nije los, uzasno lici na francuske karbolite ramove.
Imam jedan slican Peugeot sa unutrasnjim brejzovanjem, bicikl je extra, izrazito udoban, mozda najudobnji od svih celicana.
Ovo moze da bude odlican bicikl za voznju, ali nije isplativ za preterano ulaganje, zbog male vrednosti koju ima.
Ja bih ga vratio u fabricko stanje, te nove gumirane ruckice kocnica su lose, mnogo bolje su stare Shimano aero ruckice, ako mozes da nadjes po istoj ceni
Ove celjusti bi trebale da budu dosta dobre, opet dobices nesto slabije kocenje sa novim tockvima, nego sa klasicnim.
#293
Posted 19 January 2018 - 01:23 PM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#294
Posted 06 February 2018 - 06:33 AM
Koga zanima ovaj drugi projekat - "Budžet drumaš", ovde sam stavio par slika. Mogu napisati i koliko je šta izašlo (dosta stvari je menjano na bajsu). Iskoristio sam delove i za nekoliko Youtube video snimaka, samo da sve to montiram & uploadujem:
https://www.facebook...=1&l=2f5f194216
Ovaj je, slično Pietro Del Po bajsu dosta čudne geometrije. 58-58 je veličina rama, a za mojih 178 cm mi treba lula od barem 8 cm, sa ovom je preblizu korman?!? Kod "trkačkih" drumaša mi sve preko 56 bude preveliko.
#295
Posted 06 February 2018 - 08:38 AM
Koliko si ti visok, tu ti je svaki bajs za sebe, svaki se podesava ponaoisob, ne vredi princip, uniformnog setovanja....
Sad sam pogledao ponovo, Puch je jeftin city sport bajs razvucene geometrije, nije drumski bicikl po konstrukciji.
Kod njega ce biti udoibnost veca, ali ram nece imaty snapy osecaj vec ce biti malo kao sekira kad se vozi
Inace lepo si ga podmladio.
#296
Posted 06 February 2018 - 04:29 PM
Ne zaboravi kako ugao cevi sedla utiče na efektivnu dužinu - ovaj Puch izgleda prilično zavaljeno - pa još kombinovano sa ovako visokim volanom. Inače, jesi ga probao sa lulom od 8 cm? Po mom iskustvu, realna razlika u osećaju kad se doda čak i centimetar na lulu je dosta veća nego što bi se reklo onako na procenu, pomerajući samo položaj šaka na volanu.
#297
Posted 06 February 2018 - 04:42 PM
Ne zaboravi kako ugao cevi sedla utiče na efektivnu dužinu - ovaj Puch izgleda prilično zavaljeno - pa još kombinovano sa ovako visokim volanom. Inače, jesi ga probao sa lulom od 8 cm? Po mom iskustvu, realna razlika u osećaju kad se doda čak i centimetar na lulu je dosta veća nego što bi se reklo onako na procenu, pomerajući samo položaj šaka na volanu.
Upravo tako. Lula od 2 cm je po "odokativnoj" proceni mogla da se izduži na 12, ali je prvo testirano sa lulom od 8 cm (za nekih 6 cm dužom) i to je bilo to. Danas je "spakovan" na konačnu konfiguraciju. Biće možda manjih izmena u položaju sedla, nagibu kormana, šamaraljki, ali sad je otprilike kako treba.
#298
Posted 10 December 2018 - 06:45 AM
Bez neke zurbe planiram da upecam neki compact korman za Cannondale cija lula ima prihvat 26mm. Medjutim ne bih da kvarim izgled bajsa te sam odlucio da korman bude u metalik srebrnoj boji sto jos vise otezava potragu. Medjutim nasao sam na Aliju korman bas kakav odgovara ali je marke Uno. Nisam bas siguran koji je proizvodjac u pitanju i ne bih hteo da pogresim kupovinom jer je korman ipak bitna stvar na koju cesto nalezem dobar deo svoje tezine. Evo linka pa pogledajte.
https://m.de.aliexpr...pg1544424271868
Znam da je u pitanju budzetski korman ali vredi li necemu?
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#299
Posted 10 December 2018 - 08:24 AM
U pitanju je Kalloy, Tajvanska firma poznata po jeftinim ali kvalitetnim aluminijumskim šticnama, lule, volane i slično. Njihove lule su javna tajna za daleko najbolji odnos cene i kvaliteta/težine, a siguran sam da i mnogi poznati brendovi od njih naručuju delove koje prodaju pod svojim imenom. Ne bih se mnogo ustručavao na tvom mestu.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users