Izbor guma
#102
Posted 02 December 2009 - 10:24 AM
Skoro sam imao jedan kratak off road, i očekivao sam zbog terena da ću skoro sigurno morati da menjam gumu. Tako je i bilo, ode guma pred sam kraj vožnje... zato rezervna, montirači i pumpa obavezno... i uživaš!
#103
Posted 02 December 2009 - 11:38 AM
Misliš na pumpe? Pa šta ćeš sa tolikim pumpama?!?!?!Obavezno nosim gume i pumpu. Jednu za jednodnevnu vožnju po asfaltu, a dve ili više kada idem off road ili na par dana puta.
#104
Posted 02 December 2009 - 01:35 PM
Hehehhehehehehe, zakašljao sam se od smeha, dobra primedba! =D>
Ne mislim na pumpe, već na gume. U prvoj rečenici sam napisao ispravno, ali druga jeste malo nedefinisana...
#105
Posted 03 December 2009 - 06:26 AM
Ja otkad sam kupio sve to, mogu da idem bilo gde. Ali jednom sam stavio u torbicu rezervnu untrašnju gumu bez one njene kartonske kutije, i pošto i ključeve od stana obično takođe stavim u istu torbicu, posle nekoliko vožnji su ključevi totalno probušili rezervnu gumu i iskrzali je na više mesta. I naravno kada mi je pukla guma, ja onako opušteno krenuo da je zamenim kad ono i rezervna bušna!! buuuuhahhahahhaa
#106
Posted 06 December 2009 - 10:50 PM
#108
Posted 07 December 2009 - 12:00 AM
Pazario Kenda smal block 8 i sad se mucim da namestim prednji blatobran. Moram da primenim neku stap/kanap gimnastiku. Na slikovima 1.5 su cucali a ovde dodiruje gumu (varijanta sa cepom, srafom i dodatkom sa zlebovima za navlacenje/skidanje)... Jos i rame da zalecim ...
E jbg! A i ne rece da vozis sa blatobranima. Guma ima veci volumen, pa zauzima vise mesta medju vilama. Bas nikako ne mogu? Pa koji su to blatobrani?
#109
Posted 07 December 2009 - 09:16 PM
Evo ovu skalameriju ... Sekao ćoškove ovog čuda u sredini da vili ne smeta, izbacio dodatak na koji se navlači i direktno ušrafio i opet dodiruje gumu ... Pazariću samostalni prednji blatobran ... Uzgred, kako se bre vozi bez blatobrana po vlažnom vremenu i naravno ostane čist ?
#110
Posted 08 December 2009 - 04:40 PM
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
#112
Posted 27 December 2009 - 08:40 AM
NormalnoPosle slikova otpadaju noge sa Kenda smal block 8 gumama ali bezbednost na nivou ...
Ali mozes da namontiras Kenda Nevegal, malo se na njima provozas, pa posle toga vratis SmallBlock 8 i onda ce ti small block 8 delovati kao slick u odnosu na Nevegal.
PS: to je dobro za noge
#113
Posted 02 January 2010 - 05:11 PM
Evo ovu skalameriju ... Sekao ćoškove ovog čuda u sredini da vili ne smeta, izbacio dodatak na koji se navlači i direktno ušrafio i opet dodiruje gumu ... Pazariću samostalni prednji blatobran ... Uzgred, kako se bre vozi bez blatobrana po vlažnom vremenu i naravno ostane čist ?
Jes da odosmo malo u OFF ali i ja trebam da kupim blatobran , prednji , koji biste preporucjili , sibni te na PM ......
#114
Posted 09 January 2010 - 12:21 AM
Videh u Planetu Ritchey Z-Max Evo WCS 2.1 za 2.000 din. Obzirom da je stara cena bila 4.300, ovo je dosta povoljnije.
Zna li neko kakvog sastava je ova WCS guma, da li je mekša ili tvrđa? Pitam jer mi se ne kupuje ovoliko skupa guma ako se veoma brzo troši po asfaltu.
#115
Posted 09 January 2010 - 04:22 PM
#116
Posted 09 January 2010 - 08:56 PM
Ne smeta mi što će biti bučnija, jedino me brine brzo trošenje, a 30g mi ništa ne znači .
#117
Posted 09 January 2010 - 09:59 PM
#119
Posted 10 January 2010 - 07:19 AM
Jedino sto ne mozes odmah da je kupis, treba da se pojavi na prolece...
PS: asfalt / off-road performanse su uvek kompromis. Sto je guma bolja za jednu vrstu voznje, to je kilavija za drugu. Po onome sto si ti opisao, ja bih uzeo SB8...
#120
Posted 10 January 2010 - 08:09 AM
a Maxxis već ima tu gumu: Lassen TTZa one kojima su SB8 kramponi suvise malo, Kenda razvija Slant Six gumu, koja je slicna SB 8, ali ima 6 nesto vecih krampona (pozicionirana je negde izmedju SB8 i Nevegal).
Jedino sto ne mozes odmah da je kupis, treba da se pojavi na prolece...
PS: asfalt / off-road performanse su uvek kompromis. Sto je guma bolja za jednu vrstu voznje, to je kilavija za drugu. Po onome sto si ti opisao, ja bih uzeo SB8...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users