Izbor guma
#41
Posted 05 October 2008 - 12:45 PM
MTB do groba a i posle...
#43
Posted 05 October 2008 - 04:47 PM
Najteze je montirati gumu samo prvi put, pogotovo ako je u pitanju tubeless...Pa da sapun je tyre-gfrend ali ajde ga nadju kad ti se probusi guma i nekoj vukojebini
#44
Posted 05 October 2008 - 05:12 PM
Pa da sapun je tyre-gfrend ali ajde ga nadju kad ti se probusi guma i nekoj vukojebini
Gde ima mesta za tip-top kutijicu, ima mesta i za hotelsko sapunče. Dođe korisno i da se odsvinjiš ako nešto čačkaš na bajku a voda je negde na vidiku
#49
Posted 17 October 2008 - 05:23 PM
#51
Posted 17 October 2008 - 06:27 PM
Inace, klasika je da se stavlja 1,4;1,5;1,75...
MTB do groba a i posle...
#52
Posted 02 November 2008 - 05:30 PM
Na jednom paru tockova ( MTB naravno ) sam stavio Kenda 26x1,2...Kada se gleda odozgo, kao da i nema gume vec samo felna , ali kada se vozi po asvaltu - otpora gotovo i da nema! Treba samo paziti na sahtove i sine.
Inace, klasika je da se stavlja 1,4;1,5;1,75...
Da li si savladao tehniku postavljanja i skidanja vanjske gume, a da pri tom palac ne poplavi od naprezanja stange za skidanje gume ?
Skidanje gume 26x1,5 = izgubim najmanje pola sata dok je skinem, 200 kcal, dobijem tri sede i iskrivim plasticni montirac.
#55
Posted 02 November 2008 - 08:29 PM
Nisam siguran da ih ovde pored pomenutih i ima u nekom vecem izboru, a da su kevlarke...Ja vozim Kendu 1.0 konte i Schwalbe sillento 1.75 kad sam na asvaltu. Obe varijante su sa zicom, ali posto je asvalt u pitanju - nije mi mnogo bitno.
MTB do groba a i posle...
#56
Posted 17 November 2008 - 03:44 PM
posto vecina mtb vozaca vozi i po asvaltu barem koliko ja vidjam? jasno mi je da
pravi otpor ali da li to bas toliko utice na brzinu koliko se oko toga digla prasina
ili su to neke mlae razlike ?
#57
Posted 17 November 2008 - 03:52 PM
jel stvarno to da gume kramponke idu sporije na asvaltu jer kao prave veci otpor
posto vecina mtb vozaca vozi i po asvaltu barem koliko ja vidjam? jasno mi je da
pravi otpor ali da li to bas toliko utice na brzinu koliko se oko toga digla prasina
ili su to neke mlae razlike ?
Ajde lepo procitaj OVO a i OVO
#59
Posted 17 November 2008 - 04:45 PM
Naime lik me jedan ubedjuje da je za zimu bolje imati sto tanje gume
Hehe, ti mu sledeci put reci da si prevazisao voznju sa tankim gumama po zimi i da si vozio celu zimu samo na felnama - seku sneg i led ko lude, cak ti je i deda mraz pozavideo
Vrlo je bitno kakva je tempertura napolju, tj. dali je suv ili vlazan sneg!
Ako je vlazan, onda je bolje da gume budu za nijansu tanje i visim tvrdjim sarama. I naravno redjim.
A ako je sneg suv...mozes koristiti i deblje gume sa manje pritiska u njima npr 2-2,5 bara za tubeless, za drot nesto vise. Povoljno bi bilo da su staze sa utabanim snegom!Da ti bicikla ne bi bila 3-4 kg vise zbog snega koji bi tockovi nosili, i snega koji bi se zadrzavao na kriticnim mestima.
Za led ipak postoje spec. gume npr. Schwalbe ICE SPIKER, koje su pogodne i za utabani sneg i mestimicne poledice na putu.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users