#63
Postavljeno 26 October 2015 - 02:04 PM
Nema problema, to je normalno, jer su to vile sa federom i podmazuju se mašću, kada ne bude tako izlazila mast znači da je vila suva, ili da se mast slegla na dno, otvori vilu, očisti stare ostatke masti, napuni svežu mast i vozi.
Kada se mast slegne pomaže okretanje bajsa naglavačke i ostaviš da mast sklizne, obično se sipa i 50-100ml ulja nekog gustog sa donje strane vile (odvrneš ona dva šrafa sa donje strane vile, izvučeš noge par centimetara, i kroz rupe sipaš špricem u svaku nogu po 50-100ml gusog ulja može menjačko) i ostaviš bajs preko noći naglavačke da se ulje pomeša sa mašću i da klizne ka gornjim nogama.
Imaš temu o suntour vilama i kako se servisiraju pa pogledaj proceduru.
#64
Postavljeno 26 October 2015 - 03:36 PM
Ako je na stapovima ono crno mast, onda je vreme da otvoris vilu i da je odmastis i podmazes sa svezom mascu. Kod low budget suntour viljuski je prosto, mozes da je rasturis bez skidanja sa bicikla. Kad odmascujes koristi neki neagresivni odmascivac.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#65
Postavljeno 31 October 2015 - 07:16 PM
Hvala
Nego, za gripove nasao sam neke syncros bez loka i scott gripove zaboravih da li je single ili dual lok, mislim da su ovakvi (http://planetbike.rs...lizam/Delovi/Ručke%20volana/1927/) negdje oko 8 evra. Syncros sam nasao zelene, bas da odgovaraju boji bicikla zanima me kakvi su, Scott sam nasao jedino crveno crne ovakve, jeste da izgledaju mnogo kvalitetnije ali sam okrenuo u pravcu boje pa...
I jos da pitam za rukavice, nadjoh neke no-name, ustvari fazon planetbike rukavice (http://planetbike.rs...32-green/17865/)
ovako nesto, je li ko probao valjaju li?
#66
Postavljeno 05 February 2016 - 09:59 PM
Godinu dana vozim ovaj bicikl i mogu reci da sam zadovoljan.Zamjenjen je monoblok i pedale.Mislim da monoblok nije bio ispravan cim sam ga kupio.Culo se nekakvo kucanje.Kada je prolupao servis ga je zamjenio.Imam jos godinu dana garanciju.Iako sam nizi rastom(176 cm),ne bih se vracao vise na 26-icu.Nekako mi sada kada vozim stari bicikl djeluje kao da vozim poni bicikl.Nisam ga nesto odrzavao.Kada se isprlja operem ga smrkom pa sta spadne.Podmazem kada vidim da je lanac poceo da rdja.Za godinu dana mislim da prodajem ovaj bicikl.Nije ogreban nigdje i nema nekakav kvar na njemu.Platio sam ga oko300e.Da li se poslije dvije godine moze dobiti 50% za capriolo bicikl?
#72
Postavljeno 06 February 2016 - 07:54 AM
Pa nije ni servis tako skup da moras prodavati svoj bajs zbog garancije.. Stelovanje menjaca ti je po 200 din recimo,zamena kasete,pogona itd 300 din..Generalan servis ti je oko 1000-1500 din... I to se radi na godinu-godinu i po dana.. Mnogo li je?Mislim da cu uzeti level 9,5.Prodavat cu ga zbog isteka garancije.Slabo odrzavam bicikl pa volim da je pod garancijom.
#73
Postavljeno 06 February 2016 - 08:13 AM
Neka baš gruba računica.
Oko 1500 dinara za ruke za generalni servis - da se sve pošteluje, podmaže.
Još oko 1000 dinara za sajle, bužire, da se sve izmenja na dve godine.
Ako je puno vožen bajs, moguće da su gume za zamenu - tada još nekih 2000 za par spoljnih guma.
Kaseta i lanac, oko 2000 neki prosek, zavisno od klase opreme.
Pakne kočnica, neke bolje za 1000 dinara oba para.
To je neki najskuplji scenario koji mi pada na pamet. Ako proda bajs za 150 evra manje od nabavne cene, sve zajedno za servis ispada pola iznosa koji bi "izgubio" na prodaji. Ispada da čovek plaća 40 evra više godišnje da bi uvek vozio nov bajs pod garancijom. Nije nešto strašno. Kao i sa osiguranjem - ako će mirnije da spava i da se uopšte ne cima sa servisom, podmazivanjem, ni sa čim - to nema cenu.
Ja ne volim ništa da vozim a da ne umem sam sve namestiti, posebno stvari koje mogu da crknu na putu, ali nemaju svi tu bolest.
#74
Postavljeno 06 February 2016 - 08:30 AM
#75
Postavljeno 06 February 2016 - 08:44 AM
Fallout nisam pisao koliko delovi kostaju nego zamena istih u servisu.. Kupis kod njih kasetu ili doneses svoju zamena ili "ruke" oko 300rsd.. Stelovanje menjaca oko 200 po menjacu.. Za delove naravno da mora da ih kupuje pa nista ne traje vecno.. A mene ne da bi mrzelo da svake godine prodajem stari bajs i kupujem novi nego ne znam.. A znaju ljudi i da se vezu za bajs,ima toga
Jasno. Dopunio sam tvoj post sa grubom računicom koliko bi koštalo da se zameni sve što treba posle dve godine relativno redovne vožnje bicikla.
#76
Postavljeno 06 February 2016 - 10:38 AM
Fallout nisam pisao koliko delovi kostaju nego zamena istih u servisu.. Kupis kod njih kasetu ili doneses svoju zamena ili "ruke" oko 300rsd.. Stelovanje menjaca oko 200 po menjacu.. Za delove naravno da mora da ih kupuje pa nista ne traje vecno.. A mene ne da bi mrzelo da svake godine prodajem stari bajs i kupujem novi nego ne znam.. A znaju ljudi i da se vezu za bajs,ima toga
Bas tako... Sem toga, bajs sa iole kvalitetnijim delovima cak i nize shimano klase nije potrebno bas non stop cackati i odrzavati. Bitno da je lanac cist i podmazan, menjaci i kocnice nastelovani,gume naduvane po propisu proizvodjaca i to je to. Po meni nema bolje stvari nego kad sam svoj bajs namestis, zategnes i onda se sa njim zaputis na put.
I kad se onda posle 2 godine setis svih tih i lepih i ruznih trenutaka koje prozivis sa tim biciklom, pa kako se onda od njega rastati tek tako, za malo mladji i malo noviji model?
Jeste off i u pravu su ljudi kada kazu da se ne treba vezivati za stvari ali nekad je bas tesko.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#77
Postavljeno 06 February 2016 - 10:43 AM
Bas tako... Sem toga, bajs sa iole kvalitetnijim delovima cak i nize shimano klase nije potrebno bas non stop cackati i odrzavati. Bitno da je lanac cist i podmazan, menjaci i kocnice nastelovani,gume naduvane po propisu proizvodjaca i to je to. Po meni nema bolje stvari nego kad sam svoj bajs namestis, zategnes i onda se sa njim zaputis na put.
I kad se onda posle 2 godine setis svih tih i lepih i ruznih trenutaka koje prozivis sa tim biciklom, pa kako se onda od njega rastati tek tako, za malo mladji i malo noviji model?
Jeste off i u pravu su ljudi kada kazu da se ne treba vezivati za stvari ali nekad je bas tesko.
Vodim tabele u excelu za sva prevozna sredstva koja održavam. Kilometraže, cene delova (i ruku ako su plaćane) za sve zamene. Meni je lepše kad znam sve sam namestiti, ali ako se taj deo zanemari, da recimo baš nemam smisla za mehaniku i da mi se ne troši vreme na to, logika kolege Pješaka je sasvim ispravna. Za kola, motore, bicikle. Kupiš novo, prodaš posle isteka garancije, dodaš novce i kupiš opet novo. Drugarica tako radi sa kolima na lizing. Auto je košta 200 evra mesečno, već deset godina u nazad - samo zameni jedan auto za drugi nov posle neke 4 godine i to je to. Uvek vozi nov, ispravan auto, pod garancijom. Jeste skuplje, ali živci, vreme, cimanje. Svako bira sebi šta mu je tu bolje.
#78
Postavljeno 06 February 2016 - 11:42 AM
Ne vezem se za bicikl.Mozda se i predomislim pa zadrzim bicikl i poslije garancije.Sve zavisi od ove druge godine i kvarova u njoj.Lanac,kaseta ...i ostali potrosni materijal nisu problem.Njih cu mjenjati kada mi serviser kaze da je za zamjenu.Prosle sezone sam presao oko 4000km.Sada na servisu cu reci da izmjere potrosenost lanca i ako je za zamjenu kupiti drugi.Moze li neka preporuka za gumu za asfalt koju mogu da kupim u N.Sadu.29-ka.Kramponka zbog potrosnje kalorija.Hvala unaprijed.
#79
Postavljeno 08 February 2016 - 01:43 AM
Drugarica tako radi sa kolima na lizing. Auto je košta 200 evra mesečno, već deset godina u nazad - samo zameni jedan auto za drugi nov posle neke 4 godine i to je to. Uvek vozi nov, ispravan auto, pod garancijom. Jeste skuplje, ali živci, vreme, cimanje. Svako bira sebi šta mu je tu bolje.
Mislim da bi se vecini ljudi kod nas vise isplatio taksi nego auto koji kosta 200e mesecno...
Nadam se da drugarica ne izlazi iz kola, u suprotnom ne vidim smisao.
#80
Postavljeno 08 February 2016 - 05:51 AM
Mislim da bi se vecini ljudi kod nas vise isplatio taksi nego auto koji kosta 200e mesecno...
Nadam se da drugarica ne izlazi iz kola, u suprotnom ne vidim smisao.
Slažem se.
Samo kažem, zavisi od pristupa, životne filozovije, dubine novčanika. S tim što taj pristup nije baš toliko skuplji koliko deluje na prvu loptu. Kako?
Koliko te košta auto da ga kupiš? Ne dobiješ ga besplatno. Ako se uzima nov, neke niže klase, opet je nekih 150 evra mesečno na pet godina. Posle više nije nov. Ako se uzme auto neke srednje, više srednje klase - 200 e i nije tako strašno.
Ko se razume u kola, kažu posle neke 3 godine starosti se isplati uzeti - najviše padne cena u prve tri godine, a nije još ishaban.
Also tagged with one or more of these keywords: Capriolo
Oprema i Stil →
Pomoć pri kupovini →
Anketa
MTB 29' do 40.000din SAVET ZA KUPOVINUZapočeo cevicga_losmi , 31 Mar 2021 mtb, pomoc, kupovina, 29, novo i 5 još... |
|
|
||
Oprema i Stil →
Pomoć pri kupovini →
Capriolo level 9.4 vs Polar Tsunami vs polar Mirage Pro sta kupiti ?Započeo Nikola14 , 12 Jun 2020 capriolo, polar |
|
|
||
Oprema i Stil →
Pomoć pri kupovini →
polar ili capriolo sklopivi biciklZapočeo arjentic , 11 May 2020 sklopivi, bicikl, polar, capriolo |
|
|
||
Off-Topic →
Ukradeno / Izgubljeno →
Ukraden MTB Capriolo Level 9.3 (crno-zeleni), 29``Započeo kokeza , 20 Jul 2019 capriolo, mtb, level 9.3, 29`` i 4 još... |
|
|
||
Off-Topic →
Ukradeno / Izgubljeno →
Ukraden Capriolo Level 9.4 (29er)Započeo Alea , 01 Jul 2019 Level, 9.4, Capriolo, Ukraden i 3 još... |
|
|
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika