Posle 120 km i malo vise od 30 dana, aj da malo detaljnije prozborim.
Amort i kocnice rade odlicno. Jednom mi se desilo da mi se preload dugme zaglavilo ali, kako se iznenada pojavilo, tako se i iznenada resilo. Kocnice rade odlicno, desavalo mi se da se sa 30 km/h moram zaustaviti na 0 u par metara i to vise puta za par kilometara i to su one i odradile. Mozda se malo pregrijavaju ali rade posao odlicno. Sifteri, menjaci rade solidno. Gospodin serviser iz Capriola je, ili nestrucan ili nece da radi svoj posao. Vise se ne cuje grebanje lanca, ali moram bas da pritisnem sifter da bih prebacio sa najmanje na srednju sajbnu. Sa srednje na najvecu ide sve ok
Takodje, culo se i neko pucketanje iz pravca pogona, pa je on to resio, zamenom patrone, sto je resilo problem nakratko, jer se opet pri vecem pritisku cuju to neko pucketanje, sumnjam na pedale :/
Zadnja guma slabije drzi pritisak, posle 3-4 dana moram opet da "dopumpam". Inace, ekstremno brzo se istrosio gazeci sloj. Vozena je 80 posto po asfaltu, 20 posto off-road.
Odnos zubaca je odlican. Napred 44 34 24 ako se dobro secam i 11-30 pozadi omogucavaju sasvim dovoljan izbor. Od lagane voznje 14-15 km/h preko krstarenje od oko 20 km/h do nesto ozbiljnije brzine od 25 km/h +, imam odlican izbor prenosa, pa lako mogu da odaberem kadencu koju najvise volim, a to je nesto iznad 60, oko 75-80, ako se nisam zeznuo u merenju ili racunanju.
Sediste je prilicno dobro, odlicno ce biti tek kada se moja pozadina privikne na njega.