Jump to content


Photo

Capriolo Level 9.3 [MTB]

Capriolo

  • Please log in to reply
96 replies to this topic

#1 Psihopata

Psihopata
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts

Posted 19 August 2014 - 02:29 PM

Jutros kupljen :)

 

Nakon 9 mjeseci i 3 dana, opet sam provozao bicikl :)

Spisak opreme na linku: http://www.capriolo.com/node/10626

Oprema je za mene solidna. Pedale mi se bas ne svidjaju. Doduse provozao sam se od Capriola do kuce i to je to pa vise o biciklu ne mogu reci. Ako bude potrebe da se bilo sta promeni - bice promenjeno. Kocnice su sasvim solidne, cak i nezagrijane i nerazradjene. Tako da se pitam da li ce biti potrebe da ubacujem neke hidraulicne n2:taunt  Amortizer radi sasvim solidno. Sifteri i menjaci su ok, mozda prednji malo teze prebacuje sa najmanjeg na srednji, pa cu povesti da se to sredi :)

Izgleda 6 puta bolje uzivo nego na slici i ova boja mi se bas svidja :)

Uz bicikl sam dobio i fluorescentni prsluk n2:thumbsup

Fotografija0184.jpg

 

 


  • 0

#2 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Posted 19 August 2014 - 02:33 PM

Да те дуго служи много километара да пређеш са њим,ни мени се нису те педале баш свиделе на мом Лизарду па сам их и убрзо заменио. n2:redbull


  • 1

#3 Architect92

Architect92
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 610 posts

Posted 19 August 2014 - 03:13 PM

Da te dugo služi! Drago mi je da si provozao konačno posle svega što ti se izdogađalo :) Kočnice ne treba da te brinu, prilično dobro služe u rekreativne svrhe. 


  • 1

#4 Psihopata

Psihopata
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts

Posted 19 August 2014 - 03:49 PM

Hvala. :)
Pedale cekaju neku ozbiljniju voznju, da budu testirane. Kocnice takodje jos nisu ozbiljnije isprobane, za sad, ne cvile, rotori se ne griju, imaju solidnu zaustavnu moc. :)


  • 0

#5 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1530 posts
  • LocationVrsac

Posted 19 August 2014 - 08:51 PM

Lep bajs nesto mi je tamnija zelena nego na sajtu tacnije ono na sajtu mi cise vuce na zuto ili sam ja totalno ocoravio:). Ti je bajk malo veliki ili na 29ci tako treba da stoji sediste
  • 0

#6 Psihopata

Psihopata
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts

Posted 19 August 2014 - 09:48 PM

Hvala :)

Da, drugacija je nijansa a i pogledaj amort :)

A visinu seedista nisam ni podesavao, tako sam ga dovezao do kuce :)


  • 0

#7 Psihopata

Psihopata
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts

Posted 21 September 2014 - 03:34 PM

Posle 120 km i malo vise od 30 dana, aj da malo detaljnije prozborim.

Amort i kocnice rade odlicno. Jednom mi se desilo da mi se preload dugme zaglavilo ali, kako se iznenada pojavilo, tako se i iznenada resilo. Kocnice rade odlicno, desavalo mi se da se sa 30 km/h moram zaustaviti na 0 u par metara i to vise puta za par kilometara i to su one i odradile. Mozda se malo pregrijavaju ali rade posao odlicno. Sifteri, menjaci rade solidno. Gospodin serviser iz Capriola je, ili nestrucan ili nece da radi svoj posao. Vise se ne cuje grebanje lanca, ali moram bas da pritisnem sifter da bih prebacio sa najmanje na srednju sajbnu. Sa srednje na najvecu ide sve ok :)
Takodje, culo se i neko pucketanje iz pravca pogona, pa je on to resio, zamenom patrone, sto je resilo problem nakratko, jer se opet pri vecem pritisku cuju to neko pucketanje, sumnjam na pedale :/

Zadnja guma slabije drzi pritisak, posle 3-4 dana moram opet da "dopumpam". Inace, ekstremno brzo se istrosio gazeci sloj. Vozena je 80 posto po asfaltu, 20 posto off-road.

Odnos zubaca je odlican. Napred 44 34 24 ako se dobro secam i 11-30 pozadi omogucavaju sasvim dovoljan izbor. Od lagane voznje 14-15 km/h preko krstarenje od oko 20 km/h do nesto ozbiljnije brzine od 25 km/h +, imam odlican izbor prenosa, pa lako mogu da odaberem kadencu koju najvise volim, a to je nesto iznad 60, oko 75-80, ako se nisam zeznuo u merenju ili racunanju. :D

Sediste je prilicno dobro, odlicno ce biti tek kada se moja pozadina privikne na njega.


  • 0

#8 Psihopata

Psihopata
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts

Posted 05 October 2014 - 06:01 PM

Moze pomoc? 
Kod mog Suntour XCT V4 amorta, desilo se nesto cudno sa amortom. Naime, u polozaju on, sa zelenom ''pozadinom", amort je inace otkljucan. U polozaju off, odnosno "crveno" je zakljucan. Medjutim, od danas, na on, amort ne reaguje, a na off, odnosno kad onu "puljku" pomjerim ka desno, amortizer radi i apsorbuje neravnine? Sta se desilo, jel treba to da se servisira? 

Sto ne poslusah Fallout Boya, kruta vila i miran si  n2:Dizzy


  • 0

#9 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6665 posts
  • LocationZanzibar

Posted 05 October 2014 - 06:47 PM

Moze pomoc? 
Kod mog Suntour XCT V4 amorta, desilo se nesto cudno sa amortom. Naime, u polozaju on, sa zelenom ''pozadinom", amort je inace otkljucan. U polozaju off, odnosno "crveno" je zakljucan. Medjutim, od danas, na on, amort ne reaguje, a na off, odnosno kad onu "puljku" pomjerim ka desno, amortizer radi i apsorbuje neravnine? Sta se desilo, jel treba to da se servisira? 

Sto ne poslusah Fallout Boya, kruta vila i miran si  n2:Dizzy

To je skoro pa uobicajan problem na MLO viljuskama.

MLO=Mehanicki Lock Out.

Mora da se otvori i da se sredi, u najboljem slucaju samo su zupci preskocili, u najgorem moraces da menjas lockout. Generalno to se desava kad pokusavas na silu da zakljucas viljusku tj. zakljucavanje pod opterecenjem. MLO su glupe viljuske jer moras da je rasteretis da bi je zakljucao ili otkljucao.

Delove imas ovde ako zatrebaju http://planetbike.rs...0-Viljuske.html

Kruta viljuska ne ide bas na tu geometriju rama, moze se destiti da izgubis visinu na prednjem delu bajsa. Resenje ako odlucis da menjas mozes da potrazis u nekoj visljoj klasi viljuske sa uljnim uloskom.

Inace komentar na boju bicikla: 10+ :)


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#10 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Posted 05 October 2014 - 07:58 PM

Само ти то отерај у сервис нек ти то среде,под гаранцијом је што да се ти зезаш.


  • 0

#11 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6665 posts
  • LocationZanzibar

Posted 05 October 2014 - 08:40 PM

Само ти то отерај у сервис нек ти то среде,под гаранцијом је што да се ти зезаш.

Ako je u garanciji onda ga oteraj pravo u luku Beograd kod majstor Mise, on je glavni serviser Capriola za Beograd. Samo ponesi racun i garantni list.


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#12 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Posted 05 October 2014 - 08:53 PM

Ако имаш online гаранцију не мораш ништа да носиш ,а ако је немаш направи је корисна је ствар ако се деси да изгубиш гаранцију,а и не мораш је носити.Има ту и још неких опција и погодности тог Каприоло клуба али ми се чини да то баш и није заживело.


  • 0

#13 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6665 posts
  • LocationZanzibar

Posted 05 October 2014 - 09:32 PM

Eto taj podatak nisam znao za tu online garanciju... 


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#14 Psihopata

Psihopata
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts

Posted 05 October 2014 - 09:37 PM

Ako se pod tim "opterecenjem" misli na zakljucavanje pri voznji, onda ne, nikad nisam zakljucavao u toku voznje.

Poslacu ja to u servis pa nek oni vide sta ce sa tim.


  • 0

#15 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Posted 05 October 2014 - 10:01 PM

Тако је најбоље.

Што се тиче onlinе гаранције имаш сајт Каприо клуб,биле су и неке акције,поклони,постоји опција да се пријави крађа бицикла.Приликом куповине бицикла добија се папир са кодом који се уноси приликом регистрације и он је јединствен.Поред овога уноси се сериски број бајса име,мејл.Ово је у неку руку и доказ о власништву поред гаранције.Постоји и опција да ти шаљу мејл када је време за сервис.
  • 0

#16 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Posted 07 October 2014 - 10:57 AM

Meni na XCM V3, koja konstrukciono verovatno ima isti ili slican lockout, isti radi odlicno. A nebrojeno puta mi se desilo da sa zakljucanom vilom opeglam sa 50+ niz avalu (na kojoj je asfalt toliko los da mu dodje kao offroad), i dalje je citav lockout. Ima kriminalno mali luft, mozda 1mm gore-dole, ako i toliko, ali to ne smatram za manu posle 8-10k km i vremenskih uslova u kojima sam vozio (svi moguci, od snega i blata/kise do 40+).

Tako da ne mora da znaci da ces imati kasnije problema kad ga srede/zamene, mozda je samo fabricka greska na tvom primerku.


  • 0

#17 Vinsanity

Vinsanity
  • Members
  • 8 posts

Posted 08 October 2014 - 08:01 PM

koji je velicina rama?

posto sam odlucio da i ja uzmem isti bajs :) a i ako bi mogla jos neka slika bilo bi ekstra :)


  • 0

#18 Psihopata

Psihopata
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts

Posted 09 October 2014 - 06:59 PM

21 inc. Nemam bas vremena za slike, ni za bajs, nisam vozio od vikenda :/

A hvala za predloge vama dvojici.


  • 0

#19 Psihopata

Psihopata
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts

Posted 11 October 2014 - 12:04 PM

Danas sam pokusao da otkljucam i zakljucam viljusku pod malim opterecenjem i opet sve radi kako treba.


  • 0

#20 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Posted 11 October 2014 - 05:04 PM

Немој га закључавати под великим теретом и не би требало бити проблема.Да ли си га отерао до сервиса,шта они кажу?


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: Capriolo

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users