Drumske kocnice
#102
Postavljeno 20 January 2022 - 10:27 AM
Ne znam da li ti ovo odgovara https://bikesport.rs...vot-nut-12-5mm/
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
cekam sutra da mi stigne celjust, rece mi da je R9000 zadnja, pa cu da vidim kako se rasklapa i sta moze da se uradi.
Javljam u svakom slucaju sta sam uradio ako jos nekome zatreba da prebudzi nesto
#104
Postavljeno 20 January 2022 - 11:58 AM
Ja sam kupovao na aliju i bio je skroz urezan navoj do kraja.Sutra mi donosi drugar tu zadnju pa cu da probam sta moze da se uradi, nego jos jedno pitanje, da li je taj unutrasnji navoj na osovinici (navrtki) punom duzinom ili je kraci . Da narucim najduzu tu navrtku pa da je skracujem ja posle po svojoj meri.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#105
Postavljeno 20 January 2022 - 04:11 PM
...da li je taj unutrasnji navoj na osovinici (navrtki) punom duzinom ili je kraci . Da narucim najduzu tu navrtku pa da je skracujem ja posle po svojoj meri.
koliko sam primetio, navoj je celom duzinom...OSIM onog kraja sa spoljnim prosirenjem, gde je uradjen prihvat za imbus kljuc.
#106
Postavljeno 30 January 2022 - 03:02 PM
Evo mozda nekome bude korisno.
Celjust R9000 nema onaj zavrtanj koji spaja sve delove, već je samo tesno (zaglavljen) u samu čeljust. Na kraju ima pravougaonu glavu koja služi da se zavrtanj ne okreće prilikom odvijanja i zavijanja navrtke, i to je malo nekim silikonom zalepljeno.
kad se čeljust rastavi, taj zavrtanj se samo izbije, i na mesto njega sam napravio identični samo sa dužim navojem, i spakovao čeljust nazad.
Sve je čučnulo ko dupe na nošu.
Kao mašinski inženjer dajem jedan veliki minus na ovu dura ace R9000 čeljust jer na mestu zgloba se nalaze nazovi mali aksijalni ležajevi, izrađeni od neke pvc plastike, sa metalnim kuglicama i platnicama, nema tu nekog opterećenja ali mi to bas ne uliva neko poverenje u kvalitet. Cela celjust izgleda za 10+ dok je nisam otvorio tu sam se baš razočarao. Razumem ja da težina igra tu presudnu ulogu ali mislim da su mogli naći srećnije rešenje.
Rezime: Zadnja čeljust može da se namunji da bude prednja -Mit Basted.
#107
Postavljeno 30 January 2022 - 04:07 PM
Иако ништа не контам дајем плус на објашњење и труд, као и на одвојеном времену да се да преглед квалитета дела. Некоме ће свакако користити. Још да си додао фотографије процеса... 😁Evo mozda nekome bude korisno.
Celjust R9000 nema onaj zavrtanj koji spaja sve delove, već je samo tesno (zaglavljen) u samu čeljust. Na kraju ima pravougaonu glavu koja služi da se zavrtanj ne okreće prilikom odvijanja i zavijanja navrtke, i to je malo nekim silikonom zalepljeno.
kad se čeljust rastavi, taj zavrtanj se samo izbije, i na mesto njega sam napravio identični samo sa dužim navojem, i spakovao čeljust nazad.
Sve je čučnulo ko dupe na nošu.
Kao mašinski inženjer dajem jedan veliki minus na ovu dura ace R9000 čeljust jer na mestu zgloba se nalaze nazovi mali aksijalni ležajevi, izrađeni od neke pvc plastike, sa metalnim kuglicama i platnicama, nema tu nekog opterećenja ali mi to bas ne uliva neko poverenje u kvalitet. Cela celjust izgleda za 10+ dok je nisam otvorio tu sam se baš razočarao. Razumem ja da težina igra tu presudnu ulogu ali mislim da su mogli naći srećnije rešenje.
Rezime: Zadnja čeljust može da se namunji da bude prednja -Mit Basted.
#108
Postavljeno 30 January 2022 - 04:37 PM
Hahahah ma nema sta mnogo tu da se palamudi, izvadis stari zavrtanj i ubacis novi, i cao
mrzelo me i da slikam jer stvarno nema sta zanimljivo
Nego i ja sam pitao samo iz razloga što nikad nisam rastavljao čeljust a nisam je imao kod sebe, kad mi je drugar doneo, tad je bilo dosta lakse.
Naravno i slika sklopa sa početka teme je pomogla dosta što se tiče satisfakcije da se rastavi, ali nisu iste čeljusti pa opet ona shema ne odgovara
#109
Postavljeno 30 January 2022 - 05:29 PM
Разуме се, него сам ја више друштвено-филозофски него технички тип, па ми треба све нацртати као за децу 😀Hahahah ma nema sta mnogo tu da se palamudi, izvadis stari zavrtanj i ubacis novi, i cao
mrzelo me i da slikam jer stvarno nema sta zanimljivo
Nego i ja sam pitao samo iz razloga što nikad nisam rastavljao čeljust a nisam je imao kod sebe, kad mi je drugar doneo, tad je bilo dosta lakse.
Naravno i slika sklopa sa početka teme je pomogla dosta što se tiče satisfakcije da se rastavi, ali nisu iste čeljusti pa opet ona shema ne odgovara
#110
Postavljeno 03 February 2022 - 09:32 AM
pozdrav ljudi,
skoro su mi stigle ultegra 6700 kočnice, gde je jedna bila blago defektna. Kada se rukom zavori čeljust levi i desni deo češu jedan o drugi. 2 dela su spojena šrafom koji je isti kod 6500, 6600 i 6700 kočnica, mislim i kod starijih dura ace, to je M6x17.5mm šraf sa imbus glavom 3mm čini mi s , koji sam izvukao i video da je navoj pojeden. Na oglasima ima na prodaju defektne 6800 kočnice koje imaju taj šraf, ali ne mogu naći u šimanovoj dokumentaciji da li je to taj isti šraf koji meni treba. Da li je neko imao iskustva sa ovim, tj da li je isti šraf na 6800 kočnicama koji je korišćen i na ranijim generacijama? Ili ako neko ima neke pokvarene 6500-6700 kočnice koji želi da se reši za male pare, rado bih otkupio. Ovo je šraf o kom se radi i koji naravno ne može da se nabavi, a niko neće da se zeza da mi pravi jedan šraf.
#111
Postavljeno 03 February 2022 - 12:09 PM
Pitaj @Ludisha on je skoro pravio takav šrafpozdrav ljudi,
skoro su mi stigle ultegra 6700 kočnice, gde je jedna bila blago defektna. Kada se rukom zavori čeljust levi i desni deo češu jedan o drugi. 2 dela su spojena šrafom koji je isti kod 6500, 6600 i 6700 kočnica, mislim i kod starijih dura ace, to je M6x17.5mm šraf sa imbus glavom 3mm čini mi s , koji sam izvukao i video da je navoj pojeden. Na oglasima ima na prodaju defektne 6800 kočnice koje imaju taj šraf, ali ne mogu naći u šimanovoj dokumentaciji da li je to taj isti šraf koji meni treba. Da li je neko imao iskustva sa ovim, tj da li je isti šraf na 6800 kočnicama koji je korišćen i na ranijim generacijama? Ili ako neko ima neke pokvarene 6500-6700 kočnice koji želi da se reši za male pare, rado bih otkupio. Ovo je šraf o kom se radi i koji naravno ne može da se nabavi, a niko neće da se zeza da mi pravi jedan šraf.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#112
Postavljeno 03 February 2022 - 08:38 PM
...skoro su mi stigle ultegra 6700 kočnice...ali ne mogu naći u šimanovoj dokumentaciji da li je to taj isti šraf koji meni treba..
shimano br-6700 ev.pdf 88.67KB 230 downloads
nisam bas razumeo pitanje, da li na gornjoj shemi vidis sta ti treba?
Da li je to pozicija broj 1 (kompatibilna sa modelom BR-6600)?
#113
Postavljeno 03 February 2022 - 10:37 PM
#116
Postavljeno 08 February 2022 - 05:54 PM
Sve moze da se sredi, lakse je kad je neko vec radio pa da se prate uputstva ali, i ako nije, samo pazljivo, bez preterano ulozene sile, sve se lepo podmaze ocisti i lagano sklopi, i nema tu problema.
Procisti se navoj unutar celjusti, ili se reparira, nov zavrtanj, i to je to.
#117
Postavljeno 08 February 2022 - 08:39 PM
Imaš neispravna, tj. nekompletna klešta na oglasimaDa razjasnim, jasno mi je koji šraf treba i to je ta pozicija 1. Isti šraf je, kao što sam naveo, za 6500, 6600 i 6700, ali me zanima da li je taj isti šraf i na 6800 kočnicama koje mogu da nabavim defektne i presadim šraf. U tehničkoj dokumentaciji šimana se ne pominje veličina tog šrafa za 6800, dok se za prethodne generacije taj podatak nalazi u eksplodiranom dijagramu (m6x17.5). Krajnje mi treba ili informacija da li šraf sa 6800 pasuje na 6700 ili ako neko ima taj šraf na prodaju ili neispravna klešta 6500-6700 sa kojih se može presaditi.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#118
Postavljeno 18 February 2022 - 10:31 AM
Imaju 6800, ali za njih nemam informacije o kompatibilnosti šrafova sa 6700, a prodavca mrzi da izmeri i upućuje me na šimanovu dokumentaciju (u kojoj ne piše ništa). Drugi neće da proda neispravnu kočnicu sa koje pasuje štaf, ako mi ne uvali i ispravnu koja mi ne treba. Iz nekog razloga preprodavci izakanih delova za bicikle su previše teški za komunikaciju, kao da prodaju delove sa spejs šatla. Odmah sam odustao od ove varijante. Ako nešto budem radio dalje u vezu ovoga to će biti da sam napravim šraf koji mi treba. Hvala Ludishi na informacijama.
Uglavnom, sastavio sam kočnicu nazad, obradio navoje na šrafu i na kočnici i to sad radi, pa da vidim koliko će držati vodu.
Hvala na odgovorima.
#119
Postavljeno 16 October 2022 - 01:32 PM
Srećom izbegao sam svuda pljusak, pa čak i na brdu gde sam bio ubeđen da me čeka osveženje. Krenuo je i spust, i pošto je sve bilo poprilično mokro spuštao sam se sa ogromnom dozom opreza. Letos kada sam kupio bajk, nekoliko dana kasnije sam montirao na prednjoj čeljusti jedan par koolstop pakni, onih crno narandžastih za sve vremenske uslove a na zadnjoj su ostale stock gumice od srama. Rekoh sebi, kad budem poručivao neke delove za bajk poručiću o istom trošku i te gumice za zadnju čeljust, nije hitno. Uglavnom, danas sam na spustu koji je solidno dugačak (oko 7 km) a i solidno strm (oko 8, 9% prosek) ponovo uvideo koliko je ogromna razlika između standardnih gumica za kočenje koje se serijski ugrađuju na čeljusti u poređenju sa konkretnim koolstop paknama. Na spustu po dosta mokrom asfaltu, prednja kočnica je izgubila oko 20, maksimum 25% efikasnosti koje inače imaju po suvom asfaltu, dok su Sram crne gumice imale svega 20% snage koje imaju na suvom. U par navrata sam pre krivine pokušao da kočim samo zadnjom kočnicom i imao sam utisak da bicikl uopšte ne usporava, samo za nijansu sporije ubrzava i to do dok je ručica stisnuta do kraja, gotovo spojena sa kormanom...
Elem već sam poručio još jedne Koolstop pakne i ako neko ima još uvek bilo kakvu dilemu kako da drastično poboljša kočenje po mokrom sa drumskim kaliper kočnicama, Kool Stop je definitivno rešenje...
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika