Jump to content


Fotografije

Lezaljka


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
510 odgovora na ovu temu

#321 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14992 posts

Postavljeno 21 January 2020 - 03:10 AM

@dule0911   Da sam na tvom mestu ja bih probao napred gumu 26 x 1,95 Ponely P799, nije skupa a dovoljno je kvalitetna da izgura zimu.


  • 0

#322 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14992 posts

Postavljeno 21 January 2020 - 06:03 PM


  • 0

#323 syncemasters

syncemasters
  • Members
  • PipPipPip
  • 163 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 05 March 2020 - 09:26 PM

@dule0911

 

Kakvo ti je sada stanje sa kicmom nakon prelaska na rekumb. bike ?

Drugaciji je polozaj voznje i pretpostavljam da se sada ne pravi toliki pritisak na nerv u lumbalnom delu?


  • 0

"Лажима је све почело"


#324 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 07 March 2020 - 08:35 AM

Sjajno. Totalno mogu sebe da zamislim u ovome, umesto mučenja na uspravnim biciklima.

 

Bas si me zaintrigirao, sta se desilo poslednjih 5 godina , jer nisi ostao dosledan sebi,vise si se orijentisao na uspravne bicikle,kazes imas ih vise komada, ispada da si resio da se i dalje  mucis na uspravnim biciklima,ili si procenio da time ako imas neki lezeci bilo koji, neces steknuti

osecaj pripadnosti grupi,jer je i dan danas prava retkost videti da neko vozi rekumbent bicikl,a velomobil jos redje,i to su uglavnom singl vozaci,Kod nas ne postoji napr, skup lezecih,kao u nekim susednim zemljama,sto bi bilo vrlo korisno,zato sto nas ima vrlo malo.Mislim da Ceska bas i proizvodi lezece- Azub  


  • 0

#325 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 07 March 2020 - 12:23 PM

@dule0911

Kakvo ti je sada stanje sa kicmom nakon prelaska na rekumb. bike ?
Drugaciji je polozaj voznje i pretpostavljam da se sada ne pravi toliki pritisak na nerv u lumbalnom delu?

Stanje odlicno, mogu da voooozim :) Presao malo preko 2000km, vozio sam i preko 200km u danu, bez tegoba sto se tice kicme. Pritisak je manji nego kad sedim na poslu.
Sto se ostalog tice nije bas da se voznja ne oseti, ipak se sedi, ali to se oseca mnogo manje nego na klasicnom bajsu, posle 3h sedenja bez ustajanja krece da se javlja recumbutt, to se vrlo lako resi sa pauzom :) Ruke mnogo vise rade i najpre na njima dobijem upalu misica, naravno i noge ali to je ocekivano.

Sledece mi je da ga probam sa kramponkama na nekom laganom offroadu, bez mnogo uspona. Posto generalno mislim da ce biti ok, sem za uspone na rastresitoj podlozi gde ce klizati tocak cim bude neki nagib, sto mu je mana i na asfaltu preko 12%. U pocetku sam klizao i na manjem nagibu, sad znam da se to pobedjuje kadencom, ali preko 12% treba drzati tipa 120 kadencu da ne bi klizao - mozda bi tu i neke bolje gume pomogle, mada ne mnogo, znam da se kod njih na forumu slazu da je 14% neki limit za MBB.
  • 1

#326 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 14 March 2020 - 02:59 PM

Lezaljka vs drumas
 
 
Eto da iskoristim priliku da otkrijem nesto sto nigde nisam procitao. 20'' tockovi na rekumbentu napred imaju jednu veliku prednost. Ako ima HUB dinama na njemu,kao sto je slucaj kod mene,jeste da se ponasa malo nestabilnije u odnosu na veci precnik tocka,ali posto se mnogo brze okrece ,veoma brzo puni telefon ako se montira punjac na bicikl,sto sam ja \iskusio,nisam mogao da verujem koliko brzo puni tel. . Prava stvar.


  • 0

#327 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14992 posts

Postavljeno 14 March 2020 - 07:24 PM


  • 0

#328 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 15 March 2020 - 12:09 AM

Lezaljka vs drumas
 
 
Eto da iskoristim priliku da otkrijem nesto sto nigde nisam procitao. 20'' tockovi na rekumbentu napred imaju jednu veliku prednost. Ako ima HUB dinama na njemu,kao sto je slucaj kod mene,jeste da se ponasa malo nestabilnije u odnosu na veci precnik tocka,ali posto se mnogo brze okrece ,veoma brzo puni telefon ako se montira punjac na bicikl,sto sam ja \iskusio,nisam mogao da verujem koliko brzo puni tel. . Prava stvar.

Ok prednost.. ali čuj veliku :D pa ne služe bicikli za to, kao generator za hrčke i punjenje telefona :D to je usputna, nebitna mogućnost. Danas su baterije toliko jake i jeftine...

 

Inače, jesi to ti snimao video na svojoj ležaljci? :D Šta treba da nam pokaže taj video, da su ljudi koji su očigledno bez ikakve forme spori? :D i da guraju na usponu. Ne znam ko je u velomobilu i koliko je spreman, jak ali nije ni bitno. Staviš na tom usponu od 18% powermetar na pogon tog velomobila, izmeriš koliko wati stiska taj lik. Onda uzmeš uspravni bicikl :D drumaša sa powermetrom, staviš vozača iste težine kao taj u velomobilu i da nagazi isto toliko wati, e onda bi ti bilo zanimljivo za videti ono što bi se desilo :D

Ili možeš lično da se uveriš u superiornost i univerzalnost drumaša, dođeš na Zmajevac ležaljkom kada budem na Fruškoj.

 

Prezauzet sam, između ostalog i vožnjama pa nemam vremena za forum, nisam ti odgovorio na prethodno pitanje. Nije se ništa promenilo, i dalje mi je privlačan koncept ležaljke i imaću sigurno u budućnosti neku, jer sebe doživotno vidim na dva točka, to mi je postao stil života. Međutim to ne znam kada će biti jer pošto tako nešto uopšte nije neophodno pored mnogo bitinijih i upotrebljivijih uspravnih bicikala, za to je potreban baš višak novca što nemam, i to povelik višak pošto znamo koliko koštaju rekumbenti a pogotovo velomobili. A jako su usko specijalizovani i pogodni za neke ravnice i putovanja. To se ne koristi svaki dan, pogotovo u našoj zemlji su uslovi za to (u saobraćaju, kulturi, infrastrukturi/putevi) jako loši. Plus za to je potrebna kuća sa povelikom garažom što nemam.

Inače ono za šta bih se opredelio su low racer, nizak, lagan karbonski i brz rekumbent. I velomobil.

 

I da dodam, ljudi ne voze masovnije rekumbente pre svega jer imaju gomilu mana, ne zbog pripadnosti grupi.


  • 0

#329 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 15 March 2020 - 06:54 AM

Ok prednost.. ali čuj veliku :D pa ne služe bicikli za to, kao generator za hrčke i punjenje telefona :D to je usputna, nebitna mogućnost. Danas su baterije toliko jake i jeftine...
 
Inače, jesi to ti snimao video na svojoj ležaljci? :D Šta treba da nam pokaže taj video, da su ljudi koji su očigledno bez ikakve forme spori? :D i da guraju na usponu. Ne znam ko je u velomobilu i koliko je spreman, jak ali nije ni bitno. Staviš na tom usponu od 18% powermetar na pogon tog velomobila, izmeriš koliko wati stiska taj lik. Onda uzmeš uspravni bicikl :D drumaša sa powermetrom, staviš vozača iste težine kao taj u velomobilu i da nagazi isto toliko wati, e onda bi ti bilo zanimljivo za videti ono što bi se desilo :D
Ili možeš lično da se uveriš u superiornost i univerzalnost drumaša, dođeš na Zmajevac ležaljkom kada budem na Fruškoj.
 
Prezauzet sam, između ostalog i vožnjama pa nemam vremena za forum, nisam ti odgovorio na prethodno pitanje. Nije se ništa promenilo, i dalje mi je privlačan koncept ležaljke i imaću sigurno u budućnosti neku, jer sebe doživotno vidim na dva točka, to mi je postao stil života. Međutim to ne znam kada će biti jer pošto tako nešto uopšte nije neophodno pored mnogo bitinijih i upotrebljivijih uspravnih bicikala, za to je potreban baš višak novca što nemam, i to povelik višak pošto znamo koliko koštaju rekumbenti a pogotovo velomobili. A jako su usko specijalizovani i pogodni za neke ravnice i putovanja. To se ne koristi svaki dan, pogotovo u našoj zemlji su uslovi za to (u saobraćaju, kulturi, infrastrukturi/putevi) jako loši. Plus za to je potrebna kuća sa povelikom garažom što nemam.
Inače ono za šta bih se opredelio su low racer, nizak, lagan karbonski i brz rekumbent. I velomobil.
 
I da dodam, ljudi ne voze masovnije rekumbente pre svega jer imaju gomilu mana, ne zbog pripadnosti grupi.

Uopste ne razumes poentu punjenja telefona na biciklu, cemu trositi reci? I jos da ti objasnjavam kakav je osecaj kada punjac sam napravis,lako je kupiti.
 
Inace ti si se opredelio za mucenje na biciklu kao sto si i sam rekao,to su tvoje reci.Na  You-Tube sajtu ima mnogo klipova gde se vidi da su rekumbenti dosta brzi u odnosu na drumske bicikle,sta je tu sporno? U dosta disciplina drze svetske rekorde.
 
Ja licno se nikada ne pretvaram kao napr. ti. Ja ne preferiram drumske bicikle,zato sto su napravljeni iskljucivo  za postizanje sto vecih brzina,a i bogami nisu sigurni, te cujem poginuo nas biciklista u Japanu,te neki Slovenac,pa ovaj nas Ivo Pujke ako se ne varam itd.steta ljudi ,ali ocigledno da su rizici mnogo veci na tom tipu bicikla..
 
Sto da idem na Frusku goru da vas gledam kako jurite?Ja nemam rekumbemt stvoren da bi bio sto brzi,nego rekumbemt za uzivanje u voznji, ja stvarno ne volim da se mucim na biciklu,bas kao sto si ti  rekao.
 
I ovo zadnje sto si rekao,nema veze sa istinom, Koje su to mane?,nabroj ih,ne kazem da nemaju. A ja ti mogu nabrajati mane uspravnih bicikala koliko hoces,jer ih i sam vozim.Problem je sto ovde samo kolega Dule ima rekumbent cruiser ,a i on ga nije kupio zbog meraka nego zbog zdravstvenih problema i sada uziva,,i ako budem nabrajao mane napr,drumasa skoro svi na sajtu ce se osetiti licno pogodjeni. Tako to ide kada si  van stada, ,jer kao i u svemu Srbija kaska za svetom,pa i u specificnim nacinima voznji na dva tocka,pogledaj samoSloveniju,Hrvatsku, Cesku,Slovacku,kazu Madjarska vec puna bici staza itd. Ajde zdravo, vozi i uzivaj  i cuvaj se.


  • 0

#330 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 07 April 2020 - 10:32 PM

@Dusan011

Aj da nastavimo ovde, da ne sirimo tamo off-topic.

 

Jedan od kormana koje sam video da isto koriste kao zamenu za fabricki je ovaj:

https://us.ritcheylo...remax-handlebar

 

Medjutim vidim da je i on debeo, sad ne znam da li ako bih isao na nesto ovako + mtb siftere/rucice kocnica trebaju novije neke kocnice sa vecim selnama ili je to isto kao i ovo sto vec imam na starom mtb? Predpostavljam da se standardi nisu menjali ali moguce da gresim.

 

Sad videh i Soma Gator, nije los, mada je prilicno sirok.


  • 0

#331 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14992 posts

Postavljeno 08 April 2020 - 12:07 AM

MTB rucice imaju selne od 22mm, drumski volani su precnika 31.8mm. SOMA Gator ima precnik 22mm pa mogu MTB rucice na njega.


  • 1

#332 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 20 April 2020 - 10:14 PM

Mislim da ce biti korisnije ovde da napisem utiske o voznji na usponu nakon malo vece kilomtraze/bolje kondicije sa Cruzbike Q45 tj MBB (moving bottom bracket) pogonom. Naslon sedista mi je na oko 45% nagiba.

 

- do 11-12% je voznja prijatna sa ovim prenosom (38-42), uz odrzavanje kadence od 80+

- 12-15% postaje zamarajuca, ali i dalje izvodljiva uz kontrolisanje pokreta nogu - bez mnogo cimanja, manja kadenca, poneka pauza po potrebi

- preko 15% je za mene licno nemoguce u nekom dugom kontinuitetu - radicu na tome da poboljsam kondiciju. Medjutim nisam siguran koliko ce se to na kraju svesti na izrabljivanje, a ne uzivanje u voznji, ali probacu :) Najvise do sada sto sam video na Brytonu je 18.5% i tu je svaki okret pedala na odlicnom asfaltu imao blago proklizavanje uz dosta paznje - mala kadenca i kontrolisanje svakog pokreta

- kretanje na uzbrdici preko 12% je izazovno pogotovo ako asfalt nije suv i cist

- amortizer primetno odmaze na usponima preko 7-8%

 

Proklizavanje tocka je generalno prisutno preko 12% ako se ne vodi racuna ili upire malo jace/vecom kadencom. Proklizavanje se aplifikuje ako je bajs natovaren pozadi pa je teziste dodatno pomereno. Kad vozim sa klincem na paktregeru (on + sediste oko 13.5kg) tocak mi kliza i na 8-9% nagibu kad potegnem jace. Srecom, kad vozim sa njim svejedno mi je, ali lepo za znati ako ga budem tovario nekad/putovao, da na zadnji paktreger ide iskljucivo lagan teret, sve tesko ide ispod sedista.


  • 0

#333 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 01 May 2020 - 04:25 AM

Rekumbent bicikl sluzi prvenstveno za udubnost u voznji i za ubijanje kilometara,  kakve brzine kakvi bakraci,ja sam presao 2600km na mom rekumbentu,mislio sam ajde bice bolje dok ne nabijem misice koje se opterecuju kod rekumbenta kako sam procitao,medjutim corak,kolena trpe nema pomoci gravitacije kao na obicnom biciklu.MOZDa oni specijalni karbonci i postizu brzine ali mislim da bi mu,a i jeste namena za putovanja po svetu,izdrzljivi su po raznim pitanjima , bar sam ja to zakljucio na mom Nasca Cruiseru.

 

I ono kao aerodinamican,sada u prolece vetar rastura,oseti se itekako otpor vetra,prosto covek ima osecaj da je vetar blize zemlji jaci,valjda zbog polozaja glave vise susti . I lice je vise izlozeno suncevim zracima i mora se staviti neka zastita preko lica i nosa jer sunce przi nemilice.

 

PRimetio sam da vozaci imaju vise postovanja i nekako sam sigurniji kada vozim rekumbent,i mnogo vise me ljudi pozdravljaju,pogotovo biciklisti a i ostali vozaci u prolazu.

 

Sve u svemu,ako neko voli merak u voznji,a ne zanima ga neka preterana brzina, rekumbent bicikl je napravljen i konstrukcija mi je bas za to.Iako i ja ponekad dam po ziski kada me obidju neki trekinzi ili MTB,ali sa drumasima nemam sanse.


  • 0

#334 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4467 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 01 May 2020 - 05:46 AM

Ok prednost.. ali čuj veliku :D pa ne služe bicikli za to, kao generator za hrčke i punjenje telefona :D to je usputna, nebitna mogućnost. Danas su baterije toliko jake i jeftine...
 



Ako nekad budeš cikloturirao videćeš koliko je bitno punjenje uredjaja dok voziš.
Dobar punjač za cikloputnike je zlata vredan.
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#335 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 01 May 2020 - 02:15 PM

Da li znace punjaci i kad se koristi hotel/hostel? Ne sumnjam u delotvornost diname i punjaca, vise informativno pitam kakva su iskustva, nisam jos uvek putovao.

 

@Gadjan

Sad kad te Igor citirao videh da post nije bio samo odgovor mireku, pa da se nadovezem :D

 

Za mane se slazem, glavna je cena. Evo jos nekih

1. Voznja uzbrdo. Radim i dalje na kondiciji ali i dalje to nije ono sto bih ja voleo, prilicno se vise zamaram nego na uspravnom.

2. Upravljanje na maloj brzini. Sad sam se navikao i generalno cak i sa teretom mogu da radim manevre bez mnogo muke, ali i dalje je obican bajs dosta bolji.

3. Voznja po terenu. Juce sam na nagibu manjem od 5% morao da hvatam zalet i uz prilicno klizanja tocka po relativno dobrom kamenjaru jedva izvukao tih 20-25m nagiba.

 

Prednosti su za mene nemerljivo vece u odnosu na mane. Na kraju, bitno je da se mota :D

 

Zbog cega mislis da je bent manje upotrebljiv u odnosu na uspravni? Tj da je usko specijalizovan. Mozda ja teram inat sam sebi, ali za sada nisam nasao situaciju gde je primetno manje upotrebljiv sem po terenu.

 

Merenje powermetrom za istog vozaca ce izmeriti vise na uspravnom bajsu nego na rekumbentu, iako subjektivno isto upre u pedale. U lezecem polozaju nema "pomoci" u vidu telesne mase, pogotovo ne moze da se poredi ako stane na pedale.

Na duzim voznjama mislim da ce isti vozac biti brzi, jer ipak nece neko 100km da vozi auszic niti samo uzbrdo, a iz mog iskustva na ravnom i nizbrdo jesam brzi za slicnu utrosenu snagu. Pored toga ima jedna stvar koju sam primetio za 100+ voznje, nema onog umora i "teskoce" da tako kazem. Sa uspravnim mi je uvek prilicno opadala kondicija i motivacija jer me sam polozaj na biciklu umori - nevezano za tempo kojim vozim i nevezano za zdravstveni problem koji imam.

 

@mirek200

Koja je duzina kurbli na Nazci? Ako su kao na standardnom biciklu, to moze biti deo razloga za bol u kolenima, jer gledajuci kako su pozicionirane pedale, prilicno su visoko u odnosu na zemlju. Evo ovde kalkulatora, bice mozda koristan jos nekom:

http://www.recumbent...crank_angle.asp

 

Kod mene su 155mm kurble i super mi odgovaraju za moju poziciju nogu i MBB pogon. Bol u levom kolenu imam samo ako pravim duzu pauzu bez jacih voznji, tipa 2 nedelje, i bio je u pocetku dok sam ucio da vozim, sada ga nema. Bolove u ostalim delovima tela nemam nikakve, pa ni vrat, jer mi je takav polozaj da mi ne treba naslon. Dobijem upale misica, pogotovo ruku kad hocu jace uzbrdo da cepam, ali to ne smatram manom. Jedino sto cu morati da stavim ekstendere na pedale jer mislim da ce prijati stopalima, sad se sve nekako trudim da ih guram ka unutra, a jeftini su pa sto ne probati.

 

Ne znam sto mi se svaki post pretvori u omanji roman, pozdravio me cane :(

 


  • 0

#336 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4467 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 01 May 2020 - 03:21 PM

Da li znace punjaci i kad se koristi hotel/hostel? Ne sumnjam u delotvornost diname i punjaca, vise informativno pitam kakva su iskustva, nisam jos uvek putovao.



Mnogi cikloputnici ne koriste hotel/hostel.
Meni, kao i mnogima to finansijski ne odgovara i tad punjač dolazi do izražaja. Na 2-3 dana powerbank završava posao ali na 7 i više dana potrebno je punjenje telefona i fotoaparata.
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#337 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 01 May 2020 - 05:23 PM

Punjac je nema sumnje prava stvar za cikloputnike,to je valjda svima trebalo da bude jasno. Ja ga koristim zato sto jednostavno imam znanja za to i sto se osecam nekako korisno,kada sopstvenim nogama punim telefon, a i blutut slusalice trose  struju kao Rus vodku,i ne moram jos da mislim na power bank, jer sto da se ne iskoristi kada je vec tu dinama za svetlo.

 

Dule 0911- Kurble su standardne duzine 170 mmm .Mislim da si pogresno shvatio,ne zalim se ja na bol u kolenima neki narociti,ono kada zapnes osetis najvece naprezanje u kolenima i misicima oko kolena,onda smanjim brzinu i tako . Cinjenica je da ne moram  silaziti s bicikla ako treba 100km. jer nemam vise problema sa sedenjem,i u tome je rekumbernt jelda nenadmasan sto ti vrlo dobro znas.I tako moze svaki dan bez posledica,

 

Imao sam ispocetka  pocetne muke,u desnom kuku sam imao bolove jedno 5-6 dana,neku tetivu sam bio istegao tako je bolelo da sam morao  uz pomoc stapa da hodam,ali to je sve sto sam imao problema.

 

Ne znam -155 mm  kurble,  meni bi jos teze bilo motati. Evo sada sam pogledao prosecnu brzinu na 50km. 17,05 km/h  uz opustenu voznju i prilicno jak severozapadni vetar(valjda) juce u celo jedno 20km. Ja sam zadovoljan sa time.Sto se tice naslona, na cruize bike si vise uspravniji  tako da ti nije potreban,u principu nije ni meni,iako sam namestio na najpolegnutiji polozaj sediste,i taj polozaj je dosta polegnutiji u odnosu na tvoj rekumbent,ali sto da ne i tako me nista ne kosta a nije lose opustiti glavu kao u fotelji. Ako treba uvek mogu da ga skinem jer se sve drzi pomocu lepljive trake, ne zelim nista da busim na sedistu.

 

Jedino ako budem nesto menjao to je ventisit podloga za sediste,koja je mnogo prozracnija nego ova moja i verovatno se mnogo manje znoje ledja,ali o tom potom ,ima da se kupi za 70E tu kod nas.


  • 0

#338 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 01 May 2020 - 06:19 PM

Gde ima ventisit kod nas? Nisam trazio jer nisam ni znao da ga neko prodaje, i meni je u planu, ali sve danas/sutra i nikako da porucim od holandjana. Imaju dve varijante, tanja i deblja, ne nalazim nigde na prakticnu razliku izmedju njih na netu. Makar zbog toga bih voleo da vidim uzivo pre kupovind.

Fora sa kracim kurblama je da te tera na vecu kadencu i samim tim manje opterecujes zglobove. Takodje postoji jos jedan faktor, a to je savijanje kolena kad vracas nogu na gore. Na par mesta sam procitao da ne bi trebalo da prelazi prav ugao, i ljudi koji su zbog toga podesili polozaj sedista i duzinu kurbli da taj ugao smanje su imali mnogo manje problema/resili problem sa kolenima, jer ako prelazi prav ugao kolena se vise opterecuju. Kod moje pozicije sa 155 kurblama je to tu negde oko 90-100 stepeni, taman.
Zbog drugacijeg polozaja nije kao poskakivanje na obicnom bajsu pa da smeta veca kadenca. Sa cruzbike-om do kadence od 110 motam, nizbrdo i 120, bez da se osecam da vrtim u prazno ili da je bicikl zbog toga nestabilan. Postavih gore kalkulator pa mozes sa proveris na osnovu svojih mera. Prosek kadence u voznji mi bude obicno oko 90.
  • 0

#339 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 01 May 2020 - 06:49 PM

Kod Igora Ralica iz Indjije sto proizvodi rekumbente,ja ga pitao preko emaila,kaze 70E a jos jednog sam pitao sto prodaje onaj sivi Al. rekumbent sa 20 coli tockovima na cikloberzi.i on kaze  nesto manje od 70E


  • 0

#340 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 06 May 2020 - 09:28 AM

Da napomenem  jos jednu izuzetnost kod rekumbent bicikala izmedju ostalih,a to je trajnost lanca. Zasto? Zato sto menjanje brzina na rekumbentu ne zahteva  paznju u smislu ukosavanja lanca,moze da se vozi trecom brzinom  a na najvecem lancaniku na kaseti. E sada kada duvaju ovi vetrovi obicno cesto vozim na najvecem lancaniku ili dva do njega,a i retko se koriste prva dva tri  najmanja,cini mi se 11-13-15. tako da uglavnom lanac na kaseti zahvata dosta zuba cime mu se trajnost verovatno mnogo vise produzava. Evo ja sa vec polovnim lancem KMC  Z serije presao sam preko 2800 km,nisam primetio mereci alatom za ispitivanje izduzenosti lanca na vise mesta da se imalo rastegao.


  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika