Postoje trke sa ležaljkama ali dopustiti učešće u zvaničnim trkama sa normalnim bajsevima bila bi ludost.Realno, ležaljke su superiornije na ravnom zbog aerodinamike na brdu su inferiorne zbog gravitacije ali su daleko manje upravljive. Kakvi bi to karamboli i povrede na sprintu bili, možeš samo da se zamilsiš.
Lezaljka
#302
Postavljeno 16 November 2019 - 11:28 PM
@mirek200 "Na osnovu cega si to zakljucio? Licnog iskustva. Imas takve bajseve pa mozes da uporedis?"
#305
Postavljeno 19 November 2019 - 09:53 PM
@mirek200 "Na osnovu cega si to zakljucio? Licnog iskustva. Imas takve bajseve pa mozes da uporedis?"
Imao i vozio, ali davno je to bilo tada nismo mogli da ih kupimo jer nisu ni postojali pa smo ih sami pravili. Ovako smo nekada pravili lezista.
Kako nisu postojali.Postoje vec sto godina,I vise.
kakva selekcija u citanju odgovora
#314
Postavljeno 07 December 2019 - 09:35 AM
Koliko vidim nema nikog na cikloberzi koji vozi trike. Bilo je na pocetku ovog foruma 2011 godine clanovi bopan i Rekesidim su imali trike ali brzu su odustali od iznosenja utisaka ,valjda su odlucili da ne glume Don Kihota i jednostavno su postali neaktivni,sto je meni veoma zao ,jer je ocigledno zabavno i interesantno voziti trike rekumbent.
#315
Postavljeno 09 December 2019 - 07:36 AM
Zanimljiv koncept pogona, ne znam da li ce zaziveti. Mana su manevri pri malim brzinama jer tocak udara u nogu.
https://newatlas.com...ecumbent/59653/
Sutra stize i prvi elektricki Cruzbike, T50e. 300w motor, 18kg tezak, domet 20 milja, za sada samo za USA trziste. Predpostavljam lokacijsko ogranicenje zbog baterija, mozda i zbog inicijalne potraznje. Nadam se da ce biti neki retrofit kit za Q45 jer je ista velicina tocka, mada svakako to moze i u sopstvenoj reziji da se napravi.
https://cruzbike.com/products/t50e
#320
Postavljeno 21 January 2020 - 12:19 AM
Da se osvrnem kratko na zimsku voznju lezaljke.
Vozio sam par puta na mrazu Cruzbike i vrlo je interesanto kad ti prednji tocak prokliza na 16-17km/h i 80+ kadenci na vrlo blagoj uzbrdici. Setanje zadnjeg se nekako lakse kontrolise jer bezi samo kad se preko neravnine prednje nagnut, tako da je tu resenje lagano po krivinama i bez naginjanja Medjutim za prednji i brdo ponekad je jedino resenje guranje, cak i na blagom plusu kad je asfalt klizav od jutarnje rose. Desavalo mi se u plusu i nagibu od 8-9% da klizam tako da ubrzavanje treba raditi vrlo postepeno i pazljivo. Naravno bez stajanja u takvim uslovima na uzbrdici, inace je gotovo nemoguce krenuti. Juce na -1 sam i na ravnom kretao kao pijanac, malo levo malo desno dok ne uhvatim veci prenos
Drugacije iskustvo u odnosu na klasican bajs svakako, koji je u prednosti u ovakvim uslovima, sto se balansa tice.
Sto se temperature i hladjenja tela tice totalno druga prica u odnosu na klasican bicikl. Dok je bilo toplo nisam obracao preteranu paznju na vetar, tj da li sam brzi ili sporiji u odnosu na klasican bajk. Kako je doslo hladnije vreme, osetno se sporije hladim u toku voznje na rekumbentu, noge pogotovo, uz adekvatne neoprenske kamasne ni posle 2h ne osecam da su hladne. Ruke se za nijansu vise hlade na nizbrdicama zbog polozaja saka, ali nista strasno sa dobrim rukavicama. Meni vrlo bitno sto su ledja tj kicma uvek zagrejani naslonom sedista. Naravno, i dalje je smrz voziti 35-40+ na nizbrdicama, bez motanja pedala tj zagrevanja
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika