Par puta sam vozio drumasa sa recumbentima i mogu reci da su prilicno brzi, ali nisam bas siguran koliko dugo oni mogu da odrzavaju tu brzinu u tom polozaju, uvek su nasli neki razlog da se izdvoje iz grupe.
Lezaljka
#262
Postavljeno 20 October 2019 - 06:24 PM
Kod mene je napred 20" tocak ,pozadi 26", cuo sam kako ljudi govore kako se sa rekumbentom postizu vece brzine, kod mene to nije slucaj,mozda kada se nabije kondicija posto ovakav nacin pedaliranja opterecuje dodatno jos neke misice nogu,ali ono- 20km/h moze opusteno da se vozi, ali dugo dugo ,bez tegoba na guzici,kada kazem dugo mislim na sve preko 3h .Sada tvrdim da ne postoji sediste na svetu za obican bicikl koje moze da anulira trenje o butine i sve neprijatnosti,jer imam kao najbolja koja mogu da se kupe kao napr. SQ lab i Sele Rojal Sciencia i opet problemi.
To za sedište mislim da je ipak stvar individualne preferencije. Ja sam do pre mesec dana bio mišljenja da svako, baš svako sedlo na biciklu posle bilo kakve maratonske vožnje od 150 plus kilometara jednostavno mora da te malo nažulja, samo neka nažulja na pravim mestima, odnosno sedalnim kostima a ne tamo gde ne treba na genitalijama.
Međutim od kako sam probao SQ Lab 611 Active uverio sam se da ne mora tako da bude. Posle vožnje od 220 km u jednom danu i konstantnog sedenja na bajsu između 8 i 9 sati, nisam osećao ama baš nikakve tegobe. NI trenje, ni trnjenje, ni bol na sedalnim kostima, ni taj dan ni dan kasnije.
A to koliko je rekumbent udoban i da ne pravi apsolutno nikakve probleme, možeš biti siguran tek kad ga odvozaš jedno desetak sati u jednom danu. Pa ako onda ne budeš imao ama baš nikakve tegobe, onda je to to. 3, 4 sata na biciklu je malo da bi se o kompletnoj udobnosti dao neki dobar sud.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#263
Postavljeno 20 October 2019 - 08:12 PM
@bakara
Mozda je kondicija u pitanju? Dzabe bajs ako nema kondicije, ja bih vam u startu rekao vidimo se na destinaciji i lagano svojim tempom
Znam da sam pre kupovine gledao nekoliko klipova gde su ljudi vozili, konkretno cruzbike, sa drumasima. Znaci klip od par sati voznje, sa pro drumasima, bez problema je drzao korak, neznatno mu pobegnu na uzbrdici, sve nadoknadi na ravnom, na kraju bude i brzi na ravnom.
@Gadjan
Low ili high - to je medju rekumbentima kao benzin vs dizel debata za automobile. Ne bas toliko ekstremno, ali svako ima neko svoje misljenje zasto je jedan od drugog bolji/brzi itd.
Low racer bi trebalo da je brzi jer bolje podnosi vetar, samim tim si brzi. Ovome doprinosi niza pozicija sedenja tj nizi profil, i uglavnom manji prednji tocak.Nije toliko udoban, manje je pregledan itd, sto je mene odmah u startu odbilo od daljeg istrazivanja istih. himzo ima upravo takav pa pogledaj njegove specifikacije.
Ali, i to veliko ali. Da bi poredio low i high racer 1 na 1 moraju da imaju maltene sve identicno sem prednjeg tocka i samog oblika rama. To jos nisam nasao da je neko uspeo pa da kaze - to je to, ovaj je brzi za toliko i toliko. Fora je sto mnogo vise utice ugao sedista nego sam oblik rama i velicina tocka na krajnju brzinu. Neki bas zbog ovoga tvrde da je high racer brzi jer sam vozac moze da maltene lezi horizontalno, sto je retkost kod low racera.
Uglavnom nisam dalje od ovoga ulazio u tematiku jer mi je brzina bila sekundarna. Tako da ne bih mogao da ti odgovorim na pitanje vezano za velicinu tocka koja bi tacno razlika bila. Birao sam da budu oba tocka istih dimenzija (tj da nema prednji tocak manji) zbog udobnosti, jer u tom slucaju moze da se preskoci prednji amortizer posto ce veci obim tocka sa mesnatijom gumom upiti dobar deo neravnina.
Cruzbike V20 Vendetta bi trebalo da je najbrzi high racer, oni cak tvrde i najbrzi bicikl generalno, sto je svakako diskutabilno (drzi nekoliko rekorda, ali koliko do toga je samo marketing, ne znam). Imas tu pri dnu blog gde su ljudi prenosili svoja iskustva u poredjenju sa prethodnim rekumbentima koje su imali pa baci pogled
https://cruzbike.com/products/v20
Aluminijum ram, tezina 11.8kg, ima nesto malo mesta za prtljag (iza sedista, namenska torba postoji). Mislim da svakako moze da parira low racer-u po brzini.
Malo mi je cena upitna s obzirom da je alu ram. Ako nekad budem hteo upgrade sto se brzine tice mislim da cu birati S40 koji je samo 400 grama tezi od V20, ali polako, treba prvo i na Q45 posteno da se naviknem
#264
Postavljeno 21 October 2019 - 11:07 AM
. Posle vožnje od 220 km u jednom danu
Druze,da ti vidis gde ja vozim,ti kada bi vozio tih 220km u jednom danu na drumasu ,pozadina bi te ne nazuljala, nego explodirala,sa bilo kakvim sedistem, ja imam SQ Lab 602 active i ono je dobro pa opet problemi, drugo vozi ti svakodnevno ne 200km, nego 100 km pa daj svoj sud o sedistu,dalje nije svako isto otporan na potparivanje,tu i tezina bicikliste igra neku ulogu .
Sto se tice udobnosti na rekumbentu,ja sam poverovao drugim ljudima koji ga voze, na dva tocka ili ko ima trike,i dobro sam uradio,ali sta ja sada treba da radim ,kao jedan sto je bio na skupu rekumbentasa u Sloveniji pa se vratio kuci 465 km za 23 h zajedno sa posetama kukuruzu.da vozim 8 h da bih to potvrdio,udoban je tu nema zbora,sediste je tako napravljeno da prati oblik kicme i uopste i ne razmisljas o tome,ili trnjenje ruku,to je stvar proslosti.Da ne govorim sada o negativnim stranama rekumbenta,ima i njih.
To ti je kao motoristi. Kada sednes na japanca tera te da vozis brzo i ne ispod 100km/h zato sto se telo drzi na vetru i ne guras sakama volan i tek onda nema trnjenja a i sam motor je napravljen za brzinu. Dok kod Herli Dejvidsona sam motor te tera da vozis laganica i uzivas, iako i on moze relativno brzo da se vozi,mislim tu oko 170 -180 km/h, samo sto onda izgleda glupo,njega vozis polako sa merakom,tako i rekumbent se vozi sa merakom,i rasterecenim polozajem tela.
#265
Postavljeno 23 October 2019 - 06:31 PM
Danas od jutros sam resavao pitanje trajnog osvetljenja na mom rekumbentu, prvo sam imao problem sto sam stavljao nablu za disc a trebala mi je za pakne. To sam resio pomeranjem kompletne osovine na suprotnu stranu posto je rastojanje tu gde ide disk malo vece. Koristim priliku da se zahvalim prodavcu na cikloberezi Goranu-iz Novog Beceja,dinama je kao nova,lezajevi- perfekcija. A i nisam ni imao neki izbor za 32 rupe.
Posle sam imao problem jer orginalne zbice su prohromske ,negde oko 185mm a trebale su mi krace to sam resio samo na meni svojstven nacin,zazor je ispod 1mm koliko baca felna ,ali ako se zainatim stavicu komparator pa cu i to resiti,polako.
Vazno je sto su na prednjem tocku i dalje orginalne zbice.
Resio sam i problem bisaga,jer meni je neobicno da nemam nesto gde da stavim, zadnje svetlo-Top ligt sa dve led diode.Ako nekom treba neki savet za to sam uvek otvoren.
Inace definitivno rekumbent je napravljen za krstarenje. Tih ,bukvalno necujan ako se izuzme zvuk okretanja tockova u dodiru sa asfaltom. Lezaljka je prava stvar.
Ja sam pre nekih dve nedelje rasturio lakat bukvalno mi je ruka u predelu lakta ispala iz zgloba i pokidali su se ligamenti, jos mi je natecena,nedelju dana sam nosio gips,obican bajs nema sanse da vozim ,ali rekumbent eto vozim vec nedelju dana sa takvom erlavom rukom ,valjda je to ubedljivi razlog da potvrdim da je to udoban bicikl.
#266
Postavljeno 23 October 2019 - 06:52 PM
Kad si vec raspolozen za deljenje saveta da upitam, na slici 2. nogica za stajanje na drugom obicnom biciklu, da li je to dugacki zavrtanj sa dve navrtke zavarene na nogicu, ako jeste kako si resio da se zavrtanj ne odvrce od truckanja tokom voznje?
#267
Postavljeno 24 October 2019 - 03:46 AM
To i nije neki problem veci je problem sto je to kineska jeftina nogara i koja se pomera cela u toku voznje u polozaj za stajanje. Obicna guma od automobila drzi celu nogaru zajedno sa navrtkom, a jedan kraj se drzi za nosac blatobrana zadnjeg tocka. Problem je gde god da stanes treba ti razlicita duzina nogare ,to sam bas ovako resio i nemam vise problema lomljenja nogare i padova bicikla,nego nabrzaka nastelujem duzinu nogare ako treba, u zavisnosti od konfiguracije terena.
Ovo i nema veze sa rekumbentom i strujom, ali ako ce ti to pomoci ,ja sam ti odgovorio
#269
Postavljeno 24 October 2019 - 07:42 AM
Kod rekumbenta je nogica bolje resena,ipak holandjan logicki razmislja,dosta je duza i prilikom stajanja stoji malo vise napred prema prednjem tocku tako da je puno stabilniji na bilo kakvom terenu.
Duzina zbica me najvise zabrinjavala jer nema da se kupe tako kratke jos prohromske,a i skupe su ,sa niplama izasle bi verovatno oko 3000din da ih ima. Dobra stvar je bila sto je orginal nabla bila shimano deore,koja je malo sira,ne znam da li sam zapamtio mere ali precnik od sredine rupa je 41.60 dok kod obicne nable je 38mm.
Precnik od sredine rupe do sredine na dinami je 74mm. Znaci dobijamo razliku 32mm. E sada ,pola od toga je 16mm ,po toj teoriji bi trebalo zbice da budu krace,ali nije tako,u stvarnosti treba da budu krace oko 5-6mm zato sto se menja i ugao zbica kod stavljanja vece nable. To sam resio tako sto sam ubacio maticu M5 kao podlosku,niple su ostale iste, sreca da su od kvalitetnijh, malo duze, tako da se ne primeti,ima mesta, ne smeta nista zato sto je fena dupla, to je oko 3.2mm,plus preko niple 2mm i to je to.Nije htela matica da prolazi kroz gornju rupu, skoro knap, ali nisam morao da razbusivam gornje rupe na felni matica je prolazila uz malo guranja.
#270
Postavljeno 24 October 2019 - 08:50 AM
Ovde si iskoristio paktreger sa obicnog bajsa ili je dosao uz bajk? Na cruzbike-u sam morao da uzmem njihov namenski jer obicni nikako ne odgovaraju, ali sam bas zadovoljan, veoma lagan, ne osecam ga u voznji. Pre neki dan sam i decije sediste montirao i provozao ga sa bebom unutra (oko 11-12kg), bez ikakvih problema iako je sedeo visoko, ocekivao sam da ce biti gore. Ipak je moja glava malo iznad detetove, iako po ovoj slici ne deluje tako:
Nogica na cruzbike-u je ok, ali ako ne pazim kako je okrenut tocak, rotira se vrlo brzo i moze da povuce ceo bajs sa sobom Jedna od mana MBBa, gde god da su stavili nogicu mora da se obrati paznja kako je okrenut prednji tocak kad se spusta...
Koristim ga svakodnevno vec 10ak dana, iz dana u dan je bolje. Razmisljao sam se da uzmem neku dinamo nablu, mozda spremim ako budem isao na neku turu, da ne razmisljam o struji. Za sada mi je i dalje najvise voznje po danu pa mi ne treba.
#271
Postavljeno 24 October 2019 - 11:36 AM
Zanimljivo decije sediste,dete sedi, ne znam da li si primetio ali i na tim japanskim mootorima suvozac je bas visoko.Paktreger je dosao uz bajs,samo sto je za moje bisage kratak pa sam produzio nastavivsi ga sa ostatkom pecaljke sto sam stavio za zastavicu.
Sto se tice nogice nemam problema jer ide dosta napred i stabilan je.
ove trake sam stavio privremeno dok ne nadjem zastavicu
Inace danas sam montirao punjac za telefon a i za iskljucivanje svetla jer je pokvareno ne moze da se iskljuci
Mrzelo me da pravim lepu kutiju sa preklopnikom za moj punjac,ovo sam skinuo sa trekinga a kada budem imao volje na njemu cu namestiti rucni radjen punjac za mobilni,i ovako ga slabo vozim ,uglavnom stoji.
Nesto da kazem sto se tice punjaca. Ljudi kazu -imam power bank. To bas i nije tako dobro. Napr. rade blutut slusalice preko NET-a i ukljucen power bank.Telefon se greje,u stvari baterija,sto se meni ne svidja. Ovako krenes sa odredjenim procentom napunjenosti baterije ,punjac na biciklu ga polako puni,nema grejanja i vratis se sa istim procentom napunjenosti,a nekada i nekoliko procenata vise ili manje,zavisi koliko brzo vozim.
Prvo sam napravio nosac za telefon tu kod sedista,medjutim ,razmisljam -Pa blizu je porodicno blago,otkud ja da znam da nema mozda neke radijacije,moracu da skinem,za sada mi ne smeta,telefon cu staviti u bisagu.
#272
Postavljeno 24 October 2019 - 12:49 PM
Sviđa mi se to sedište na ležaljci, deluje da je mnogo ugodnije u vožnji za putnika nego standardni bicikl. Dete ima mnogo bolju preglednost i glave su vam blizu, pa može lakše da se komunicira.
Krajnji položaj me podseća na polu-ležeći tandem koji sam video par puta, takođe veoma praktična konfiguracija za vožnju u dvoje:
#278
Postavljeno 25 October 2019 - 06:44 AM
@Fiery
Na standardnom biciklu mi je bio blize i najveci deo pogleda mu je bila moja pozadina, tako da je ovo nemerljivo bolje sto se toga tice. Probacu ovih dana da nas neko ufotka iz voznje
Jos dve pozitivne strane.
1. Jasno vidim dete u retrovizoru. Na klasicnom bajsu to bas i nije bilo moguce, kako god podesio retrovizor, maltene ga ne vidim od svog tela. S druge strane, na klasicnom bajsu lakse ustanem iz sedista i okrenem se da ga vidim, sto je prakticno samo ako idem bas sporo pa nije bitno da gledam napred.
2. Rukama mogu da ga dohvatim, mnogo je mali pa i dalje pokusava da skine kacigu itd., ili prosto za neku "igru" u toku voznje ako se unervozi - npr lakse mene dohvati da mi cacka kacigu
Ovaj tandem bi bio odlican za moju lepsu polovinu, da je posadim napred i prestravim malo kroz saobracaj.
@mirek200
Nisam nasao dobru poziciju za telefon na rekumbentu i mislim da ga necu ni kaciti negde da mi bude pri ruci, samo ako mi treba za navigaciju sto je bas bas retko. Gde god ga montirao, nezgrapan i preveliki. Dovoljan mi je Bryton. U procesu sam nabavke bezicnih slusalica (koristim uvek samo jednu), tako da ce telefon u torbicu uskoro. Za sada se snalazim zbog kabla od sluski, pa je ili na kormanu ili u dzepu od dresa sto i nije bas udobno jer sam naslonjen na njega (dzep na ledjima). Bezicne sluske bas zato i uzimam, kad mi je na kormanu stalno kidam kabl, ranije mi nisu bile potrebne jer mi nikad u dzepu pozadi nije smetao.
#279
Postavljeno 30 October 2019 - 02:09 PM
Danas sam pravio naslon za glavu,odlicna stvar jer ipak glava malo pada posle tridesetak km.
Stradala je lisnata testera za drvo (elasticnost) malo lima 1mm. parce plastike,sundjer od lezaljke za plazu. Platno od prostirke za krevet,igla,crni konac i to je to,kao fabricki izgleda.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika