Neu3no [hybrid ] Cannondale Bad Boy 9
#1
Postavljeno 11 June 2013 - 10:26 AM
Planiram da ga polako opremam boljim kompomentama jer dobar ram to zaslužuje. Za početak sam promenio entry level Tektro Novela mehaničke kočnice u Shimano hidrauliku M446.
Bajs manje više izgleda isto ovako. To je 2012 model.
Rigid
frame material Aluminium Alloy
gears 24 speed
wheel size 700C
brakeset Shimano BL-M505 Hydraulic disc brakes
chainset Shimano Tourney
front derailleur Shimano Altus
rear derailleur Shimano Alivio
shifters Shimano Altus
cassette Sunrace CSM668 11-32, Bad Boy, 8-speed
wheels Maddux C3 Urban, 32 hole
Neki dalji plan je da promenim:
- pogonsku grupu i menjače
- stavim karbon gde god je to moguće (lula, volan, šticna) uz suradnju sa stručnijim članovima ovog foruma da ne poremetim balans i geometriju bajsa.
- od celog bajsa, najmanje mi se dopada prednja viljuška koja je nekako preglomazna i predebela za uske 700xc točkove. Razmišljam da stavim karbon i skinem prednju košnicu i disk.
Video sam na http://weightweenies.starbike.com/ nekog Grka koji je spustio težinu Bad Boya na 6,7 kg, al kapiram da je investirao preko 2 soma evra. Ja i da imam te pare uzeo nekog karbon drumaša.
Prihvatam sve savete i inspiraciju za dalje budženje bajsa. Al schwalbe Kojack gume ne menjam ni pod razno. Najbolje gume ikad. Posebno sam oduševljen kako se ponašaju po kiši i mokrom putu.
Za sad više naginjem drumašima nego MTB.
Toliko za sada od mene. Pozdrav svima.
#2
Postavljeno 11 June 2013 - 10:37 AM
#4
Postavljeno 12 June 2013 - 07:42 PM
Meni se Bad boy kao koncept opasno sviđa.
Ako se odlučiš da menjaš komponente karbonom nema neke mudrosti. Kupuješ istih dimenzija kao postojeće i sigurno nećeš pogrešiti. Problem bi mogla da bude lula jer Cdale generalno fura svoj standard vrata vile 1 1/2. Ako je to slučaj i kod tebe takvu lulu ćeš naći ili u Planetu ili negde preko. Svega ostalog ima i polovnog. Ista priča je i sa vilom. Teško ćeš je naći kod nas, a još teže polovnu.
Najpametnije bi bilo reći da lula ostane i da ništa ne smeta ako ona ostane alu, a korman bude karbonski, ali iskreno meni bi smetalo.
Budi svestan da ulaziš u krug iz koga nema izlaza. Još ako se navučeš na skidanje grama onda si gotov. Veruj mi pričam iz sopstvenog iskustva.
Mehaničke komponente bi bilo najpametnije ne dirati dok ne krenu da kilave. Menjati ih kad odrade svoje, ako budeš imao dovoljno strpljenja.
#5
Postavljeno 12 June 2013 - 08:13 PM
True storyBudi svestan da ulaziš u krug iz koga nema izlaza. Još ako se navučeš na skidanje grama onda si gotov. Veruj mi pričam iz sopstvenog iskustva.
Potpis!Mehaničke komponente bi bilo najpametnije ne dirati dok ne krenu da kilave. Menjati ih kad odrade svoje, ako budeš imao dovoljno strpljenja.
#7
Postavljeno 12 June 2013 - 08:45 PM
#8
Postavljeno 12 June 2013 - 09:22 PM
Ne da ih nema kod Jankovića, nego ni u Schwalbe katalogu. Prepostavljam da se vlasnici Bad Boy-a ipak nekako snađu kad im gume dotraju.Kod Jankovića
Neu3no, izvini zbog malog skretanja sa teme, ali to i tebe čeka...
#10
Postavljeno 12 June 2013 - 09:40 PM
Pozdrav!
Meni se Bad boy kao koncept opasno sviđa.
Ako se odlučiš da menjaš komponente karbonom nema neke mudrosti. Kupuješ istih dimenzija kao postojeće i sigurno nećeš pogrešiti. Problem bi mogla da bude lula jer Cdale generalno fura svoj standard vrata vile 1 1/2. Ako je to slučaj i kod tebe takvu lulu ćeš naći ili u Planetu ili negde preko...
BadBoyeva ima u nekoliko "konfiguracija": HeadShock, 1+1/8", EBB i sta ti ja znam sta jos...
koliko vidim ovaj je za standardnu vilu 1+1/8" tako da mislim da tu nece biti problema.
Talijanski FRM pravi lulice sa carbonskom "sredinom" u HeadShock standardu.
#11
Postavljeno 13 June 2013 - 10:11 AM
#12
Postavljeno 13 June 2013 - 11:45 AM
NEEEE!! One thicksleek spoljasnje na novim modelima nisu to. To nije ona ista vrsta mekane gume.
Nisam siguran da li cu moci da stavim te 700x25c na ove felne?
#13
Postavljeno 13 June 2013 - 01:02 PM
Kad budeš hteo da menjaš spoljne gume, imaš drugih opcija sličnih ili čak boljih performansi u širini 28. Na primer, Schwalbe Marathon Supreme ili Durano/Durano Plus, Continental Sport Contact, SuperSport Plus ili GrandPrix 4Season. Michelin drumske gume se ne prave u širini 28, ali za 25-ice kažu da su oko 26-27mm zapravo, tako da tu imaš Pro4 Endurance i Pro Optimum kao opcije.
Na svoje točkove najverovatnije možeš da staviš i standardne 25-ice bez brige, drumske aero felge se danas prave u širinama 23mm i više i nema nikakvih problema sa uskim gumama. Na ovoj stranici imaš pri dnu tabelu preporučenih širina gume u odnosu na unutrašnju širinu felge, ali su te procene vrlo konzervativne: http://www.sheldonbr...ire-sizing.html
#14
Postavljeno 13 June 2013 - 01:17 PM
Schwalbe se pokazao dobar zašto ne probati i druge modele.
#19
Postavljeno 13 June 2013 - 08:28 PM
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika