Isečena spoljna guma
#1
Postavljeno 08 June 2013 - 02:25 PM
Unutrašnju sam zakrpio bez problema nije bila mnogo izbušena ali problem je sa spoljnom koja je rasečena probao sam da zalepim flekicu sa unutrašnje strane da je malo ojačam ali slab efekat, pošto slike najviše govore evo i slika
Ima li nekog rešenja sem naravno nove gume?
Ovako je izgledala kad sam skinuo točak i vidi se da je isečena i iznad i da je felna zakačena na tom mestu
A ovo je posle intervencije čim se napumpa preko 2,5-3 bara zine ovako
#2
Postavljeno 08 June 2013 - 02:35 PM
Nadjes kevlarsku drumsku spoljnu gumu. Mozes i mtb ali ces lakse sa drumske da skines spoljni sloj gume tako da ostane samo platno od kevlara. Posto iseces bajlok od tog kevlara nemoj odmah da ga lepis na spoljnu gumu nego na tocilu obavezno obori ivice bajloka jer ce u suprotnom da ti sece unutrasnju gumu. Bajlok od kevlara zalepis kao sto si zalepio fleknicu i to je to. Obavezno prvo skini tu fleknicu .
Fora je u tome da se kevlar ne razvlaci kao fleknica pa ce bez problema drzati spoljnu gumu.
#4
Postavljeno 08 June 2013 - 07:08 PM
A krpio sam pre koji mesec i svoju 32mm koju duvam na 4-5 bara i isto je držala dobro do skoro kad su zamenjene obe. Baš me je Zare savetovao, osim obaranja ivica nije loše ni da se odmah nakon lepljenja malo zagreje fenom i iščuka flekica čekićem, ali ne verujem da je neophodno za mtb gume i niže pritiske.
#8
Postavljeno 09 June 2013 - 03:28 PM
U pitanju je Continental explorer 2.10 koja je prešla maksimum 400km pa je praktično nova.
Ja ovu gumu pumpam na max 3,5 bara, tako da ako to dobro odradim trebalo bi da drži.
Možda glupa i očigledna stvar: bilo bi dobro staviti tu krpljenu gumu pozadi. U tom slučaju, ako i pukne u toku vožnje, biće puno manje opasno. Jeste da zadnji točak nosi veću težinu, ali prednji je puno kritičniji za ostajanje, izbegavanje pada.
Za naše puteve - samo Schwalbe Marathon.
#13
Postavljeno 10 June 2013 - 07:34 AM
Palo mi je na pamet za krpljenje i da se isece parce od male ravne plasticne flase (0.5 voda) i ubaci unutar gume, jeste krpez ali to bi moralo da drzi jer i precnik odgovara.
#14
Postavljeno 10 June 2013 - 07:57 AM
Kada ste vec navalili sa vulkanizerom, uradite svoju isecenu gumu kod vulkanizera pa onda savetujte druge da to isto urade.
#15
Postavljeno 10 June 2013 - 08:40 AM
#16
Postavljeno 10 June 2013 - 09:00 AM
Aman ljudi kakav vulkanizer. Zalepice gumenu fleknicu koja ce da se razvuce zajedno sa gumom i dobice isto ono sto je vec prvi put uradio.
Kada ste vec navalili sa vulkanizerom, uradite svoju isecenu gumu kod vulkanizera pa onda savetujte druge da to isto urade.
dečko što si nervozan!! ja to nisam pisao napamet već sam video svojim očima... gumu koju mu je vulkanizer zakrpio.
po tebi ispada da može samo flekicama to da uradi?!
PS.nemoj da vređaš inteligenciju ostalih članova foruma.
#17
Postavljeno 10 June 2013 - 10:44 AM
Ako dobro citas sta pise, a ne citas, fleknicama ne moze da se uradi jer se fleknica razvuce kao sto je covek to i prikazao na pocetku teme.
A nervozan postanem kada oni koji misle da znaju pricaju o necemu o cemu nemaju pojma, savetuju ljude da rade ono sto ne treba da rade i sto sami nikada nisu uradili ali vazno je da oni misle da znaju. I ne mislim samo na ovu temu, nego uopste.
#19
Postavljeno 10 June 2013 - 09:30 PM
Nesto mislim da ti nemas pojma kada pominjes flekiceAko dobro citas sta pise, a ne citas, fleknicama ne moze da se uradi jer se fleknica razvuce kao sto je covek to i prikazao na pocetku teme.
A nervozan postanem kada oni koji misle da znaju pricaju o necemu o cemu nemaju pojma, savetuju ljude da rade ono sto ne treba da rade i sto sami nikada nisu uradili ali vazno je da oni misle da znaju. I ne mislim samo na ovu temu, nego uopste.
Guma kod vulkanizera moze da se okrpi i vulkanizacijom, krpe oni rupcage na kamionskim gumama a ne na biciklu:
http://sr.wikipedia....r/Vulkanizacija
#20
Postavljeno 10 June 2013 - 10:51 PM
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika