SRAM x7 ili x5
Started By
Wllada
, May 25 2013 04:58 PM
48 odgovora na ovu temu
#1
Postavljeno 25 May 2013 - 04:58 PM
Da li ima potrebe uzimati x7 opremu za voznju:
1. po asfaltu oko 4 puta nedeljno, bar 50-60 km
2. ponekad i po veoma losim putevima, mozda cak i neki ozbiljniji off-road
...ili bi x5 oprema mogla sasvim korektno da odradi posao... uzeo bih 3x9 sistem. Ipak razlika u ceni nije tako mala, bar po katalogu koji nudi capriolo...
1. po asfaltu oko 4 puta nedeljno, bar 50-60 km
2. ponekad i po veoma losim putevima, mozda cak i neki ozbiljniji off-road
...ili bi x5 oprema mogla sasvim korektno da odradi posao... uzeo bih 3x9 sistem. Ipak razlika u ceni nije tako mala, bar po katalogu koji nudi capriolo...
#4
Postavljeno 26 May 2013 - 02:45 PM
Za asfalt su i jedan i drugi sistem preterani (polovni ili ne) pa uzmi sta je povoljnije.
#7
Postavljeno 26 May 2013 - 06:25 PM
Taj koji ti je to rekao, još jedan pametnjaković kome samo XT ili XTR mogu da završe krug oko Ade...
#10
Postavljeno 26 May 2013 - 07:29 PM
A jel ima neko neki katalog sram opreme sa cenama? Ja sam skinuo neki sa capriolo-vog sajta, ali ima dosta nelogicnosti... npr, po katalogu sivi x5 prednji menjac kosta 1029 dinara, a isti menjac samo crni 3869 dinara...
Jel neko zna koliko bi me kostao ceo taj sistem x4 3x8 (menjaci, sifteri, lanac i kaseta)? Hvala puno na svim savetima... vidim da stvarno nema potrebe da dajem 20000 za neke svemirske delove ili tako nesto...
Jel neko zna koliko bi me kostao ceo taj sistem x4 3x8 (menjaci, sifteri, lanac i kaseta)? Hvala puno na svim savetima... vidim da stvarno nema potrebe da dajem 20000 za neke svemirske delove ili tako nesto...
#11
Postavljeno 26 May 2013 - 08:54 PM
Moguće da su ti jeftiniji delovi iz starih serija... to dok ne odeš u radnju i ne vidiš, nisi siguran.
Elem, ako ti je X-5 priuštiv, nemoj ići na niže - možda te jednom povuče i offroad
Elem, ako ti je X-5 priuštiv, nemoj ići na niže - možda te jednom povuče i offroad
#13
Postavljeno 26 May 2013 - 09:39 PM
Meneoff-road vec privlaci... A x4 nije za off-road, msm ne moze to da izdri? Ja tek treba da pocnem da ucim, da udjem u te off-road vode, tako da ako x4 moze da odradi posao mozda ne bi bilo lose da uzmem njega, pa do sledece sezone skupljam kintu i eventualno po netu jurim neku ozbiljniju polovnu opremu (x9, ili cak x0). Ipak cu imat vremena da skupim kintu, a bilo bi glupo da takvu opremu unistavam zato sto nisam uvezban i kasno menjam brzine, itd... Sta mislite o toj ideji. Hvala puno svima... Inace, smaracu vas i kad budem kupio opremu i trebao da jemontiram...
Sta da vam kazem, zestoko sa zagrizao, sad nema nazad...
Sta da vam kazem, zestoko sa zagrizao, sad nema nazad...
#14
Postavljeno 26 May 2013 - 10:32 PM
(već) X-7 kida off, jače serije su samo za ozbiljne takmičare (realno), bolje štekaj kintu za ostale bitne delove na bajku (hm, koji li su nebitni) nego da pukneš sve na menjače koji su preterani za tvoje potrebe.
#17
Postavljeno 28 May 2013 - 08:26 AM
Ne znam zasto bi dvaput menjao pola bicikla. Ni u kojoj kombinaciji ti se ne isplati.
#19
Postavljeno 28 May 2013 - 01:31 PM
Pa menjao bih kad se ovo sjebe i kad ne bude zadovoljavalo moje potrebe ( kad se bas izvezbam pa krenem u ozbiljnije off poduhvate), a i radije bih sad ubacio x4 i vozio bajs ovo leto nego cekao do sledeceg leta zbog x7... Pa planiram uopste da vozim off. Sta znam, mislio sam da ima da se uci. Ipak nije isto u kojoj cu brzini na kakavu prepreku naici, na koji nacin, kad kocim, itd. Mislim da tu ima mnogo stvari koje treba nauciti... Ne bih bas rizikovao da oprema strada zbog neke neuvezbanosti (ako je to uopste moguce). Ne znam ljudi, vise pricam napamet, nisam strucan...
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika