Jedna od LM vožnji: "Lagano do Valjeva usput svratimo u Brankovinu a i ne moramo. Kako god se dogovorimo. Skup ispod brankovog kod lifta u 9. Vracanje beovozom u 19-15 karta 200 din."
Što se TV tiče, evo teksta sa neta (nemam pristup FB): "Milica Vukelić, osnivač Bike to Work Belgrade inicijative, navodi da je upravo zbog ovih saznanja, zajedno sa prijateljima spontano počela sa
organizacijom Tihe vožnje." U nastavku: "Tokom Tihe vožnje, biciklisti će ići u koloni, koliko god duga ona bila, odnosno neće zauzimati čitavu saobraćajnu traku." Gde je bio taj koji je rekao da će tako da se vozi?
Probaj ti da organizuješ grupu od preko 30 ljudi koje nikad u životu nisi video tako da svi voze na 1m.
Upravo si priznao da nisi u stanju da organizuješ veliku grupu da vozi prema takvim pravilima, zamišljenom rutom. Bravo. Mogu odmah da ti kažem da nisam ni ja (znam unapred). Samo što ti iz toga izvlačiš pogrešan zaključak: "zato vozi ko kako hoće i mene baš briga, ja nisam odgovoran iako sam organizator". To je problem. Pravilno razmišljanje bi bilo ili da počneš od organizovanja nečeg daleko manjeg (u kontrolisanim uslovima, na nekoj livadi), pa se uvežbavaš, ili raspustiš događaj kad vidiš da nemaš kontrolu. U oba slučaja, posle događaja utvrdiš šta sve u praksi nije bilo kao u teoriji, šta nije funkcionisalo kako je planirano/očekivano i ZBOG ČEGA i kako to da se ispravi sledećom prilikom. Ja sam već objasnio šta mislim i zbog čega, a i kako bi to trebalo da se ispravi. Nažalost, ti kao da sve to shvataš kao neki napad na svoju ličnost. A ja niti znam da li imaš veze sa organizacijom TV, niti me zanima, jer ne pričamo o tebi, nego o ORGANIZOVANJU MANIFESTACIJA.
A mogu da kažem kako bih ja razmišljao da mi je neko tražio da organizujem manifestaciju pod onakvim pravilima. Na Trgu je trebalo da postoji osoba koja bi propuštala samo onoliko biciklista za koliko ima mesta u bezbednoj koloni. Npr 5-6. Kad oni prođu prvi semafor, pusti se drugih 5-6. Na svakoj raskrsnici ostaviš čoveka koji će da proceni slobodni prostor ispred i da zaustavi kolonu, po potrebi. Ne prolazi se na crveno. Još bolje da u svakoj grupi od 5 ljudi imaš svoje ljude napred i nazad, da kontrolišu poštovanje pravila i diktiraju bezbedan tempo. Celu zamisao isprobaš sa 10-15 prijatelja, nekoliko puta pre događaja, pratiš probleme i koriguješ plan. To bi zahtevalo puno ljudi u organizaciji, bilo bi jako komplikovano i vožnja bi trajala satima za onoliko ljudi. Ali, zar nije rečeno: "biciklisti će ići u koloni,
koliko god duga ona bila"?