"Od navedenog upita imam predstavu sta je teziste ("sredina" mase nekog tela) ali i tu mozda gresim a za ovo drugo: dinamika, statika i momenat i sl. ne bih smeo da se zakunem na kvizu"
"Ja nigde i nisam rekao da razumem kako se dizajnira i projektuje bilo sta a kamoli bicikl. Ali imam misljenje kako odprilike radi neka konstrukcija ogibljenja rama, i o tome sam hteo da popricamo, jer se ne slazem sa onim sto si ti napisao (a nisi napisao da je to samo tvoje misljenje) jer ubedjen sam da postoje funkcionalne razlike u polozajima amorta, pa i cak unutar slicnih konstrukcija sa amortom u istom polozaju, primer GENIUSa."
Bez razumijevanja ovih pojmova ne mozemo kvalitetno diskutovati na temu o kojoj zelis da diskutujemo. Nemoj se ljutiti ali mozes ti biti ubijedjen u bilo šta ali pošto sam kazeš da o ovim pojmovima i procesima ne znas dovoljno ne znam kako možemo diskutovati. Šta god ja kažem ti ćeš biti ubijeđen da si u pravu iako ne znaš jesi li ili nisi. Samo pominjanje promjene težišta amorta promjenom položaja i promjenom perfomansi bajka radi te promjene težišta pokazuješ da nemaš niti osjećaja (a pošto ne znaš to što si i sam priznao da ne znaš, ne možeš ni imati osjećaja) za ponašanje mehanizama.
Ponavljam ne želim da omalovažim bilo koga pa ni Igora niti znanje niti iskustvo ali jednostavno ne mogu ništa više novo reći a ne želim više da ponavljam jedno te isto jer bi otišlo sve to predaleko u prepucavanje i u offtopic a to nije moja želja a vjerujem da to niko ne želi čitati. Ako želiš nastaviti možemo u porukama ali ovako javno mislim da nema neke svrhe. Uostalom najvažnije je da se što više vozi i uživa u vožnji a o položajima amorta neka razmišljaju inzenjeri koji su placeni za to Ja nisam