Nosač za 5. vrata - problemi u Srbiji?
#21
Postavljeno 05 June 2013 - 08:39 AM
Ja kad zategnem nosač, ne može da se pomera. Tačnije, šipka koja nosi bicikl može malo da se pomera (migolji) zbog materijala i konstrukcije, ali trake ne mrdaju. Možda ima veze i sa postavljanjem kukica. Ja uvek obratim pažnju da trake idu na dole pod pravim uglom. Do sada nema nikakvog oštećenja farbe na kolima (metalik), mada pretpostavljam da nisu ni sve farbe iste.
Nosač sam koristio samo leti. Prošle godine prešao oko 1000 km (sa nosačem), brzinom do 120 km/h (tokom preticanja i 140). Ali to je moje iskustvo, ne mogu ništa da ti garantujem.
#23
Postavljeno 05 June 2013 - 09:16 AM
Mislio sam na situaciju kao na ovoj slici ( trake koje se kace sa gornje strane ).
Mada, bice da ovakav model nosaca verovatno ne ide na ovakvu konstrukciju zadnjih vrata.
Nisam siguran ali po meni ne bi trebalo da se nosač nasloni na zadnje staklo. Najveći oslonac je upravo na staklu što po meni nije dobro rešenje. Proveri kako izgledaju nosači za automobile sa 5-im vratima...verovatno se razlikuju od nosača za sedana (limuzinu).
1 varijanta: krovni nosač - po meni nepraktičan zbog montaže/demontaže bicikla posebno u slučaju kad je u pitanju terensko volizo ili minivan. Tu je i loše stanje naših puteva - udarne rupe zbog kojih se često vrše nagli manevri sa vozilom i tada visoko montiran teret na krovu jeste problem. Tu je i granje koje često visi iznad naših puteva (zamislite granu koja visi a vi naletite sa 60-70 km/h,pritom nemate mogućnost izbegavanja jer vozilo ide u susret a naglo kočenje je nemoguće jer je iza vas takodje neko vozilo koje vas prati istom brzinom) - sudar bicikla sa granom je neizbežan,nešto se ovavezno lomi a može doći i do otkačinjanja bicikla sa krova koji će pasti ravno na auto iza...i eto nesreće a vaš izlet se pretvara u jezivu noćnu moru.
2 varijanta: nosač na petim vratima - manje više nije loš. ako je bajs dobro pričvršćen nema nikakvih problema. Postoji mogućnost da vas neko udari otpozadi i pri tom uništi bicikl koji nije konstruisan za takve udarce. Tu je i zaklanjanje tablice i zadnjih svetala što se može rešiti dodatnim priključkom za prikolice (kupuje se odvojeno od vučne kuke) i parom zadnjih svetala - montira se vrlo lako sa minimalnim znanjem autoelektrike.
3 varijanta: nosač na vučnu kuku - dosta praktično ali i skupo rešenje...
Najbolja varijanta je (naravno,ko voli ovakvu vrstu automobila) je ovo:
unutra ima mesta za sve
https://picasaweb.go...208760685671353
#24
Postavljeno 05 June 2013 - 11:05 PM
A raspored težine nosača i bicikala zavisi od mnogo čega, pa bih ipak rekao da je najveća težina na braniku. Što se tiče izvlačenja elektrike (bez kuke), nemam nikakvo električarsko znanje, pa ću rado prihvatiti tvoju pomoć oko toga. Samo što ja ne bih izvlačio dodatna svetla, nego bih prosto kupio Thule lightbar ili kako se već zove, koji se samo utakne u priključak za prikolicu. Ovlašćeni Škoda servis odbija da izvuče samo elektriku za priključak, bez kuke, pa kad budeš raspoložen...
Kad pričamo o najboljem rešenju, mislim da je kuka ipak daleko jeftinija od kupovine celog auta. Mada, iz mog iskustva, bicikl u kolima zauzima puno mesta, pa ako imaš 3-4 ljudi, sa stvarima za put, ili treba da ubaciš dva bicikla, ni taj auto ne može da ti pomogne. Eventualno da rasklapaš bicikle, ali onda ti takav auto i nije potreban.
#26
Postavljeno 06 June 2013 - 07:29 AM
Kada parkirate auto (sa bajsem ili bez) da li se bicikli nekako mogu zakljucati na samom nosacu i da li neko moze maznuti sam nosac bez bicikla?
Znaci kada skinem bajs da li moram demontirati nosac ili on moze da stoji na vratima?
Ako se mora skidati onda je bolje uzeti krovni nosac.
#27
Postavljeno 06 June 2013 - 09:02 AM
Chamade, manje-više se slažem sa napisanim. Iako bicikli neće biti "uništeni" čukanjem. Ako je silina udarca već toliko velika, bicikli su ti najmanja briga.
A raspored težine nosača i bicikala zavisi od mnogo čega, pa bih ipak rekao da je najveća težina na braniku. Što se tiče izvlačenja elektrike (bez kuke), nemam nikakvo električarsko znanje, pa ću rado prihvatiti tvoju pomoć oko toga. Samo što ja ne bih izvlačio dodatna svetla, nego bih prosto kupio Thule lightbar ili kako se već zove, koji se samo utakne u priključak za prikolicu. Ovlašćeni Škoda servis odbija da izvuče samo elektriku za priključak, bez kuke, pa kad budeš raspoložen...
Kad pričamo o najboljem rešenju, mislim da je kuka ipak daleko jeftinija od kupovine celog auta. Mada, iz mog iskustva, bicikl u kolima zauzima puno mesta, pa ako imaš 3-4 ljudi, sa stvarima za put, ili treba da ubaciš dva bicikla, ni taj auto ne može da ti pomogne.
Ne treba mnogo jak udarac otpozadi da ubije bicikl...alu cevi ne mogu da izdrže tako nešto.
Težina jeste na braniku ali staklo mnogo trpi što po meni nije dobro (to je moje mišljenje-mada oni koji prevoze bicikle bolje znaju pa neka me isprave ako grešim).
Što se tiče instalacije vidim da voziš neki novijiji (nov) automobil i tu jeste problem kad su ovlašćeni servisi u pitanju. Kod mene je relativno lako izvući priključak (renault 19 chamade)...e sad,kod škodilaka ne znam kako to ide (mada,kod svih automobila princip je isti osim ako nisu u pitanju zadnja svetla sa LED tehnologijom).
Nisam se setio za lightbar...još bolje.
Kuka jeste mnogo jeftinija od auta a i meni se svidja kao rešenje.
Hehe,onda očigledno ne poznaješ espace kome je 3-ka matora ima i mladja verzija
ima dosta mesta unutra kad se izvadi 3 red sedišta (grande verzija)
Da se vratim na temu...za mene je nosač na kuku najbolje rešenje (ko ne vol kuku može da ugradi euro kuku koja se skida kad nije u upotrebi).
https://picasaweb.go...208760685671353
#28
Postavljeno 06 June 2013 - 09:15 AM
Thule ima i sistem "traka" (clipon high) koji, ako se dobro sećam, ima mogućnost zaključavanja kada se trake zategnu. Ključ definitivno pruža dodatnu sigurnost, ali ko god pomisli da je to garancija protiv krađe treba da pogleda: . Ipak je sve to najviše za stabilizaciju tokom vožnje i eventualno protiv lopova koji mažnjavaju samo u prolazu.
#29
Postavljeno 06 June 2013 - 09:34 AM
@bakara
Za 1,5 minut se montira
Za 30sec se demontira
Ovakav nema opciju zakljucavanja.Do sad sam ga koristio nekih 30ak puta i nisam imao potrebu za zakljucavanjem.Kad stignem na lokaciju skidam bajs a nosac pravac u gepek.Rutinska procedura.
I ovo sto canee pise, dok vozim auto ne razmisljam o nosacu niti o bicikli jer je sve utegnuto kao tambura.
Moze i na limuzinu i na karavana.
#30
Postavljeno 06 June 2013 - 09:37 AM
Thule ima i sistem "traka" (clipon high) koji, ako se dobro sećam, ima mogućnost zaključavanja kada se trake zategnu. Ključ definitivno pruža dodatnu sigurnost, ali ko god pomisli da je to garancija protiv krađe treba da pogleda: .
Kod nas bi ga ukrali u vožnji na putu
https://picasaweb.go...208760685671353
#32
Postavljeno 06 June 2013 - 11:24 AM
Ovakav je moj nosač:
Dakle, jedna šipka ide dole i sunđerima se naslanja na branik. Druga šipka ide gore i sunđerima se naslanja na staklo. Treća šipka nosi bicikle. Najvažnije - ugao između sve 3 šipke se određuje potpuno nezavisno. Zato može da se prilagodi svakom obliku karoserije, uz ravnomerno raspoređivanje opterećenja na branik/staklo/vrata. A i šipke na koje se postavljaju bicikli možeš da postaviš nezavisno jednu od druge, pod različite uglove, i iskosiš bicikl, da zauzme bolji položaj ili manje zaklanja svetla. To baš planiram da probam sledeći put.
#33
Postavljeno 06 June 2013 - 11:36 AM
Nisam imao nikakvih problema sa nosacem.Zavrsava posao odlicno.
Najduza tura je bila 300km.
Bicikle kod karavana ne smetaju staklu.Nema potrebe za podesavanjem bilo kakvog ugla.Nista se ne naslanja na automobil osim 6 kuka koje sluze za to.Kaisevi nemaju nikakav kontakt sa kolima.A kod limuzine se obe sipke naslanjaju na gepek.
#34
Postavljeno 06 June 2013 - 12:09 PM
Znaci u principu, kada skines bajs moras skidas i nosac?@bakara
Za 1,5 minut se montira
Za 30sec se demontira
Ovakav nema opciju zakljucavanja.Do sad sam ga koristio nekih 30ak puta i nisam imao potrebu za zakljucavanjem.Kad stignem na lokaciju skidam bajs a nosac pravac u gepek.Rutinska procedura.
#36
Postavljeno 06 June 2013 - 07:48 PM
Tjah ne se brini vec imam poduzi staz u slusanja Ranault hvalospeva i ostah neubedjen
Ebaga,kad se nema za Mercova onda je dobar i rendža
Dobar je espace...izdvaja se po kvalitetu iznad ostalih modela.
Što se tiče nosača za bicikle...nijedna varijanta nije idealna. Jedino nosač na kuku predstavlja solidno dobro rešenje ali je i dosta skup...koliko para-toliko muzike. Ko ima dobre finansije nabaviće ga a ko nema snalaziće se uz pomoć štapa i kanapa (poskidaće točkove i ubaciće ga u prtljažnik).
https://picasaweb.go...208760685671353
#37
Postavljeno 06 June 2013 - 08:28 PM
#39
Postavljeno 06 June 2013 - 10:38 PM
I ja mislim da je nosac za kuku najbolja varijanta. Iako kad bih pucao toliko para, trazio bih iskljucivo model koji na neki lak nacin moze da se tiltuje ka zemlji - kod karavana inace ne bi bilo moguce otvaranje prtljaznika bez demontiranja komplet bicikla i nosaca. Kod limuzine bi verovatno bilo moguce.
#40
Postavljeno 07 June 2013 - 08:37 AM
Hteo sam da uzmem neki nosač kao i lucky, za 5. vrata, ali da se oslanja na šine, zaključava, po EU standardima. Ali za moj auto niko ne proizvodi tako nešto. Sad bi mi najviše odgovaralo da koristim i dalje nosač koji imam, ali da dodam taj lightbar. Zato sam hteo da mi u servisu izvuku samo elektroinstalacije i taj priključak za struju, bez ikakve kuke, ali oni tvrde da to nije moguće. Dobro me podseti, treba da nađem nekoga ko već ima Thule Clipon High, pa da probam montažu na svoj auto, baš da vidim koliko mesta nedostaje između vrata i branika. Pa malo ulubim branik, nema veze.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika