
KURIRSKE SLUZBE
#142
Posted 16 November 2017 - 06:44 PM
Дакле, BEX и АКС никад више.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#144
Posted 16 November 2017 - 07:45 PM
grbic, on 16 Nov 2017 - 6:44 PM, said:
Вечерас се АКС придружио клубу курирских служби за избегавање. Иако су у два наврата уверавали, чак и дали усмену гаранцију да ће курир преузети пошиљку до 18х то се није догодило. Пословна политика лагања корисника је изледа ухватила дубоке корене.
Дакле, BEX и АКС никад више.
Ја одавно водим рат с њима мејловима. Неколико пута сам избоксовао да се не плати птт када су каснили и то код дејлија два пута. То кад неко инсистира на некој служби јер има можда уговор или пије пиво са куририма. Само пошта иначе
#146
Posted 17 November 2017 - 04:30 PM
Makarije, on 17 Nov 2017 - 2:34 PM, said:
Prekljuce online zakazao Bex kurira i jos uvek mi se nije javio.
Dzabe zvanje,mejlovi...SRBIJA BRALE
![]()
Jos malo da popizdim pa cu sam isporucivati
Cekaj. oni sigurno nece doci
Elem, epilog zvao jutros post ekspres i kazu sve je to lepo ali mi ne prevozimo bicikle samo decije. Ha. Nikad ne reci nikad. Ok ajmo opet aks, "ostavite broj zvace vas koleginica iz reklamacija", ok kazem nije problem. Zove koleginica iz reklamacija i kaze, verovatno vec pripremnjen tekst, "mi se izvinjavamo ali koleginica juce nije evidentirala vas zahtev, bice danas preuzeto", nije evidentirala zahtev jel cak ni posle dva moja poziva nije evidentirano a koleginica sa kojom sam se cuo juce oko 5 trazila podatke da proveri... Resenje situacije je bilo da sam morao sam da odnesem u poslovnicu.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#147
Posted 17 November 2017 - 05:02 PM
Jedu kaku. Upakuj bicikl u kutiju, od nekog većeg tv-a recimo, i navedi u otpremnici dečiji bicikl ...
Pre neki dan sam tako upakovao i poslao postekspresom kafez za bebe koji je 9kg težak, i nisu pravili problem.
#148
Posted 23 November 2017 - 05:26 PM

Да не дужим, трајало је то две недеље, нисам одустајао а послао сам сигурно преко 100 мејлова. На крају добијем одговор од ВЛАСНИКА са обеьањем да ье истражити. Колико сутра зове ме шефица контроле

#149
Posted 25 November 2017 - 08:28 PM
Jedna posiljka mi se vratila preko bexa,brljali su nesto istovremeno kad i strajk poste,covek vrv odustao od prijema nisam mogo i s njim da se natezem posle svakodnevnog zivkanja centrale i slusanja muzike s automata po 5 min,standardne zvake kao izgovori kojih sam se naslusao,kazem ok za te izmisljotine a zasto je druga posiljka isporucena sa 2 dana zakasnjenja,kao zbog obima posla,pa ako niko ne snosi odgovornost da dve moje posiljke u toni tudjih ne odu onda od sad saljem drugim kurisrkim sluzbama kojima cu mozda biti prioritet
#151
Posted 26 November 2017 - 08:29 AM

#152
Posted 26 November 2017 - 08:57 AM
sajkotik, on 26 Nov 2017 - 08:29 AM, said:
Ponekad se pitam da l' živim u istoj državi ? NIKADA nikakav problem ni sa jednim kurirom nisam imao ... Nedelju dana ... eeej, pa meni je prošle nedelje stigao bajs (AKS-om) iz Kikinde praktično za pola dana jbt.
Значи да си изузетак. Ако довољно често шаљеш и примаш, нема шансе да не доживиш проблем.
#154
Posted 05 February 2018 - 08:27 PM
#155
Posted 06 February 2018 - 07:48 AM



Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
#156
Posted 06 February 2018 - 08:06 AM
Bex_kurir, on 05 Feb 2018 - 8:27 PM, said:
Dobar dan gospodo. Evo da ja prokomentarisem ovo sa mog gledista. Posta kad je strajkovala svi su presli kod nas. Nastao je haos. Ljudi moji, da sam radio 24h dnevno ne bih stigao sve. Verujte mi da smo svi radili do od jutra do mraka da sto vise odradimo, ali jesnostavno preuzimanja nismo uvek stizali.Novembar i decembar su inace najjaci sto se tice posla plus posta bila u strajku, plus dan je kraci, teze se radi kad padne mrak. Imamo najvise posla, ubedljivo. To sto ja sam odradim za jedan dan u postexspressu rade da ne slazem, ali mislim da njih 6. I u isto vreme zavrsavamo. Sto se tice prijavljivanja preko sajta, problem nastaje da ljudi kad zakazuju preuzimanja 2-3 puta kliknu na "zakazi kurira" pa meni iskoci 2-3kupljenja na toj adresi i tu nastaja komplikacija. Ovaj gospodin sto je slao 100 mailova vrv je uterao kuriru, jer neko mora platiti. Voleo bih da svaki koji kritikuje da samo jedan dan sedi na mestu suvozaca i samo da gleda. I da naravno sve zavisi od kurira nisu svi isti. Radim jedan od vecih reona. Mislim da niko nema zamerke jer se stvarno trudim, ovaj posao mi zaradjuje za hleb. I najvaznije niste ni sveani koliko je lakse raditi sa ljudima sa sela. Gospoda iz grada gledaju nas sa visine, kao da smo stoka. Pozdrav.
Свесни смо ми свих проблема који постоје у службама. Међутим, те проблеме треба неко и да решава. Зашто се то не ради, можемо само да нагађамо, а одговор лежи у недораслом особљу, вероватно у свим секторима. Клијент им је последња брига, а онда радници на терену, односно курири. Ту ми као клијенти не можемо ништа, наше је да најавимо пакет и да га предамо упакованог. Ја лично немам проблем са куририма (у 99,99% случајева) већ са фирмом. Када је у питању бекс имао сам све врсте неприлика, од задржавања велике суме новца по месец дана (не зна се ко је ) чак два пута, наплаћивања више новца (по систему апп) до оштећених пошиљки, а признанице сам почео да добијам тек на моје инсистирање. Апсолутно сам свестан да се доста тога преломи преко леђа курира, али таква је политика фирме. Друга ствар, ни нас клијенте нико не пита на који начин ми зарађујемо за живот и какви су наши свакодневни проблеми. Ја лично се трудим да одржим ниво културе у опхођењу. Када ми фирма направи проблем, нормално је да ћу тражити начин да се то исправи.
Код случаја задржавања новца ми је требало више од два месеца да добијем СВОЈ новац и то тек пошто сам приватним каналима дошао до бројева телефона неких руководилаца. Зид од оператера у контакт служби је немогуће пробити, то је једна моћна измишљотина коју све фирме злоупотребљавају. Што се тиче одмеравања ко уради више, да ли курир у бексу или пост експресу, поуздано знам да ниједан курир ниједне приватне службе нема опсег посла као курири постекспреса.
#157
Posted 06 February 2018 - 08:18 AM
Atomislav, on 06 Feb 2018 - 07:48 AM, said:
nije vrhunski upakovao, ali je posiljka u posti primljena, uredno oznacena sa lomljivo
E tu je na snazi klauzula da ako to nije upakovano u kutiju za lomiljive stvari, oni obavezu da to tretiraju kao lomljivo nemaju a etiketa je "more of a guideline"... Da li je to sve moglo bolje - moglo je. Da li su imali zakonsku obavezu - nisu. I tu je kraj.
#158
Posted 06 February 2018 - 09:09 AM
Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
#159
Posted 06 February 2018 - 10:19 AM
- Predmeti od stakla i ostali lomljivi predmeti treba da budu zapakovani u tvrdoj kutiji, ispunjenoj odgovarajućim zaštitnim materijalom, odnosno obmotani zaštitnim materijalom (stiropor, tvrdi sunđer, pucketava zaštitna folija i dr., u zavisnosti od sadržaja) i upakovani u tvrde kartone, kada oblik predmeta ne dozvoljava pakovanje u kutiju. Adekvatno pakovanje treba da bude takvo da se spreči svako trenje ili udaranje tokom transporta, bilo između predmeta uzajamno, bilo između predmeta i zidova kutije i da se obezbedi puna sigurnost sadržaja pošiljke u prenosu.
Reklamacioni postupak može pokrenuti pošiljalac, primalac ili ovlašćeno lice u slučaju:
- gubitka ili potpunog oštećenja pošiljke,
- oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke,
- prekoračenja roka za prenos i uručenje pošiljke,
- neuručenja pošiljke.
Za slučaj prekoračenja roka, gubitka, oštećenja ili umanjenja sadržine pošiljke, korisniku pripada naknada štete u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama ("Sl. glasnik RS", br. 18/2005 i 30/2010).
Zahtev za naknadu štete mora se podneti u pisanom obliku Pošti Srbije u roku propisanom Zakonom o poštanskim uslugama (Sl. glasnik RS", br. 18/2005 i 30/2010). O rezultatu reklamacionog postupka korisnik će biti obavešten u roku predviđenim Zakonom o poštanskim uslugama.
U slučaju da korisnik Post express usluge želi da ostvari naknadu štete, dužan je da pošti podnese pisani Zahtev za naknadu štete. Uz pisani zahtev korisnik dostavlja i:
- Primerak adresnice, koji se odnosi na reklamiranu pošiljku, u slučaju da se zahtev odnosi na:
- prekoračenje roka za prenos i uručenje pošiljke,
- neuručenje pošiljke.
- Zapisnik o neispravnosti pošiljke i primerak adresnice, u slučaju da se zahtev odnosi na:
- potpuno oštećenje pošiljke,
- oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke.
I tako... Jbg.
Tomorrow, never.
#160
Posted 06 February 2018 - 11:03 AM
jelchica, on 06 Feb 2018 - 10:19 AM, said:
Reklamacije
- Predmeti od stakla i ostali lomljivi predmeti treba da budu zapakovani u tvrdoj kutiji, ispunjenoj odgovarajućim zaštitnim materijalom, odnosno obmotani zaštitnim materijalom (stiropor, tvrdi sunđer, pucketava zaštitna folija i dr., u zavisnosti od sadržaja) i upakovani u tvrde kartone, kada oblik predmeta ne dozvoljava pakovanje u kutiju. Adekvatno pakovanje treba da bude takvo da se spreči svako trenje ili udaranje tokom transporta, bilo između predmeta uzajamno, bilo između predmeta i zidova kutije i da se obezbedi puna sigurnost sadržaja pošiljke u prenosu.
Reklamacioni postupak može pokrenuti pošiljalac, primalac ili ovlašćeno lice u slučaju:
- gubitka ili potpunog oštećenja pošiljke,
- oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke,
- prekoračenja roka za prenos i uručenje pošiljke,
- neuručenja pošiljke.
Za slučaj prekoračenja roka, gubitka, oštećenja ili umanjenja sadržine pošiljke, korisniku pripada naknada štete u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama ("Sl. glasnik RS", br. 18/2005 i 30/2010).
Potrebna dokumentacija za reklamacioni postupak
Zahtev za naknadu štete mora se podneti u pisanom obliku Pošti Srbije u roku propisanom Zakonom o poštanskim uslugama (Sl. glasnik RS", br. 18/2005 i 30/2010). O rezultatu reklamacionog postupka korisnik će biti obavešten u roku predviđenim Zakonom o poštanskim uslugama.U slučaju da korisnik Post express usluge želi da ostvari naknadu štete, dužan je da pošti podnese pisani Zahtev za naknadu štete. Uz pisani zahtev korisnik dostavlja i:
- Primerak adresnice, koji se odnosi na reklamiranu pošiljku, u slučaju da se zahtev odnosi na:
- prekoračenje roka za prenos i uručenje pošiljke,
- neuručenje pošiljke.
- Zapisnik o neispravnosti pošiljke i primerak adresnice, u slučaju da se zahtev odnosi na:
- potpuno oštećenje pošiljke,
- oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke.
I tako... Jbg.
То је у реду. Међутим, зашто приме неадекватно упаковане пошиљке?
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users