Gde si nasao cauru sa navojima za pogon? Moze i na pp
vivicav[hibrid?]
#43
Posted 01 March 2015 - 07:02 PM
Пошто је од почетка назив ове теме са упитником, бицикл о ком се овде прича сада више нема никакве везе са називом теме Бицикл о ком овде говорим је у односу на онај са почетка верзија V 2.1
У октобру сам на овим странама представио бицикл након конверзије на једнобрзинца (бета верзија ) и том приликом на глас размишљао да ли да уклоним вишак елеманата на раму који у оваквој поставци ствари ничему не служе (носачи бужира, вођице сајле мењача...). Већ тада је било јасно да би такав захват био исувише груб за лак бицикла и да у најмању руку следи озбиљан поправак лака на местима одсецања елемената. Размишљањем о проблематици се наметнула и опција поновног фарбања целог рама. Како је зима за бициклистичке активности (у мом случају) мртав период, а ја нисам довољно озбиљно проучио речи једног мудрог човека који каже ово, одлучио сам се на ову другу опцију. Радови су кренули па је бицикл у односу на бета верзију још добио нове точкове, због промене боје и ручице кочница, бужире и рукохвате. Природно, нове сајле...
Пошто сам објаснио да сам игнорисао мудре речи онда ми је у доколици пало на памет и да скратим каблић сензора брзиномера, пресвучем га након тога као и везице којим је причвршћен на предњу виљушку
Све ово описано, у ствари, сада изгледа овако :
Ноћу изгледа овако:
За крај једна "породична"...
#44
Posted 01 March 2015 - 07:05 PM
Procitaj post #9 u ovoj temi http://www.2bike.rs/...a-problematika/
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#49
Posted 02 March 2015 - 12:10 PM
Лепо,највише ми се свиђа ова породична слика
Lep plavac, svaka čast majstore
Хвала момци
#53
Posted 02 March 2015 - 11:22 PM
Јако ми је жао што у Србији нема више бицикала који су уникатни или врло необично рестаурирани. Искрено, сво моје писање у овој теми је највећим делом мотивисано потајном жељом да и ми на овим просторима постанемо мало оригиналнији, креативнији, храбрији у доради бицикала....
#54
Posted 24 April 2015 - 01:45 PM
Pozdrav, evo i ja sam nov i pravac kod vas na topic jer imam upravi isti bicikl sa istom kranjom namerom.
Hteo bih da bajs pretvorim u singl speed, s tim sto bih voleo da ga napravim u kontrasa gde bih se oslobodio svih sajli/kablova. Bicikl vozim do faksa, treninga i citaonice i sve je ravno tako da mi ne treba nista vise od jedne brzine. No, posto tacno znam sta hocu voleo bih da vidim sa vama koji ste vec to radili a imate isti bicikl, sta biste mi savetovali kao najbolje opcije.
Ono sto sam uradio do sada jeste da sam ga potpuno rastavio, ogulio boju i sada cu da kupujem sve za bojenje.
ovako bih voleo da bude neki krajni rezultat, s tim sto sam odustao od hroma jer sam se raspitao i shvatio da je niklovnje sa svom pripremom oko 150e, a sama hrom boja za felne i auto delove, izuzetno ne postojana, tj da se posle par pipanja odmah umrlja i postane mat.
Pozdrav, evo i ja sam nov i pravac kod vas na topic jer imam upravi isti bicikl sa istom kranjom namerom.
Hteo bih da bajs pretvorim u singl speed, s tim sto bih voleo da ga napravim u kontrasa gde bih se oslobodio svih sajli/kablova. Bicikl vozim do faksa, treninga i citaonice i sve je ravno tako da mi ne treba nista vise od jedne brzine. No, posto tacno znam sta hocu voleo bih da vidim sa vama koji ste vec to radili a imate isti bicikl, sta biste mi savetovali kao najbolje opcije.
Ono sto sam uradio do sada jeste da sam ga potpuno rastavio, ogulio boju i sada cu da kupujem sve za bojenje.
ovako bih voleo da bude neki krajni rezultat, s tim sto sam odustao od hroma jer sam se raspitao i shvatio da je niklovnje sa svom pripremom oko 150e, a sama hrom boja za felne i auto delove, izuzetno ne postojana, tj da se posle par pipanja odmah umrlja i postane mat.
ovo je jos neka od ideja ali verujem da je ovo bruseni aluminijum i da je opet nemoguce. Recite mi ako gresim.
Hvala unapred
#58
Posted 29 July 2015 - 05:06 AM
Pozdrav, evo i ja sam nov i pravac kod vas na topic jer imam upravi isti bicikl sa istom kranjom namerom.
Hteo bih da bajs pretvorim u singl speed, s tim sto bih voleo da ga napravim u kontrasa gde bih se oslobodio svih sajli/kablova. Bicikl vozim do faksa, treninga i citaonice i sve je ravno tako da mi ne treba nista vise od jedne brzine. No, posto tacno znam sta hocu voleo bih da vidim sa vama koji ste vec to radili a imate isti bicikl, sta biste mi savetovali kao najbolje opcije.
Ono sto sam uradio do sada jeste da sam ga potpuno rastavio, ogulio boju i sada cu da kupujem sve za bojenje.
ovako bih voleo da bude neki krajni rezultat, s tim sto sam odustao od hroma jer sam se raspitao i shvatio da je niklovnje sa svom pripremom oko 150e, a sama hrom boja za felne i auto delove, izuzetno ne postojana, tj da se posle par pipanja odmah umrlja i postane mat.
ldg.jpg
ovo je jos neka od ideja ali verujem da je ovo bruseni aluminijum i da je opet nemoguce. Recite mi ako gresim.Hvala unapred
prva stvar na koju bih se bazirao je sigurnost bicikla. Vidim pominjes fax, trening, citaonica...po mom misljenju, to su mesta gde se zadrzavas neko vreme, a ako bicikl bude izgledao privlacno, a ove fotke prikazuju privlacne bicikle, bojim se da ce vrlo brzo da bude problema. Ja bih sklopio bicikl po tehnickim zahtevima a zatim odigrao na kartu "odbojnosti" da bih ga sacuvao, naravno, pored uobicajenih sigurnosnih mera kao sto su, katanac i lanac, sajla, potkovica ili cak i alarm.
Bicikl kao sto su ovi sa slika nikad ne bih ostavio bez svog/ljudskog nadzora.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users