vivicav[hibrid?]
#22
Posted 17 May 2013 - 10:37 AM
#vivicav
Odlično izgleda.
Napiši nekoliko rečenica kako je izgledao proces farbanja?
Farbanje je obavljeno akrilnim sprejevima proizvođača Saratoga. Između dva nanošenja nije brušeno niti je išta drugo rađeno, već sloj preko sloja, u razmacima od 15-ak minuta. Tako je savetovao uvoznik, a meni saopšteno od strane zaposlenih u farbari u kojoj sam kupovao materijal. Sivi metalik je po završenom nanošenju dobio preko bezbojni lak visokog sjaja u nekoliko slojeva jer sam hteo "glossy" efekat. Beli delovi (kočnice, štitinik lanca, menjač, šticna, korman, lula, cev ispod sedišta, nogara...) su bojeni takođe akrilnim lakom, ali, MAT belim. Prskano je u 2 sloja. Pošto je lak već bio mat (hteo sam takvu kombinaciju) preko nije nanošen bezbojni lak.
Linijice u bordo boji su isto akrilni lak u spreju ali nanet četkicom, zbog preciznosti. Urađeno je tako što sam u poklopac spreja naprskao malo bordo laka pa umakao četkicu u tečni lak i mirnom rukom, polako, polako...
Sam ram nije očišćen do metala već su oštećenja popravljena gitom i izbrušena. Plastični delovi su pre prskanja belom bojom isprskani prajmerom za plastiku u spreju. Aluminijumski i pocinkovani delovi prajmerom za aluminijum proizvođača Body.
Neki detalji se vide na slikama http://imageshack.us/g/1/10066773/
#24
Posted 11 June 2013 - 04:28 PM
#26
Posted 12 June 2013 - 07:24 AM
#28
Posted 16 June 2013 - 05:24 PM
#30
Posted 17 June 2013 - 03:24 PM
#31
Posted 17 October 2014 - 12:37 PM
Nakon godinu ipo dana dođe vreme da predstavim nekoliko bitnijih izmena na vernom ljubimcu.U pomenutom perioduje promenjeno nekoliko delova, nešto je modifikovano... Prva intervencija se odnosila na sređivanje srednjeg pogona, tačnije uležištenja negove osovine. Prvobitna varijanta osovine pogona sa četvrtkama na krajevima i šoljicama koje se utiskuju u ram bila vrlo lošeg kvaliteta. To se ogledalo u činjenici da se matica za osiguranje odvrtala na svakih 50-100 km. Mada, obzirom na zatečeno stanje po uklanjanju osovine, venčića i šoljica, ubeđenja sam da su se kuglice utiskivale vrlo lako u konuse i time se stvarao dodatni zazor što je pogodovalo popuštanju matice za osiguravanje. Problem je rešen kupovinom čaure sa navojima i njenim utiskivanjem u ram. Čaura je koštala nešto oko 600 dinara, utisnuo sam je sam u ram. U prodavnici su savetovali da se to učini prethodnim zagrevanjem rama radi širenja materijala i utiskuvanjem u zagrejan ram. Ovo nisam prihvatio jer bi takvim načinom stradao lak na ramu što mi je iz estetskih razloga bilo neprihvatljivo.
#32
Posted 17 October 2014 - 01:21 PM
Nakon ovoga je usledila ugradnja patrone pogona sa industrijskim ležajevima. Sledi zamena lule volana pošto je prvobitna počela da sumnjivo krcka kada bi vozio ustajući iz sedišta. Stavljena je ojačana čelična sa aluminijskim poklopcem za zatezanje kormana. Naravno usledilo je bojenje u belo
Na ovoj slici se vidi trenutni izgled bicikla. Značajno je reći da ovaj bicikl više nema ni jedan menjač Do odluke za ovo sam došao nakon čenjenice da sam celog leta vozio prenos 48X18 zuba i zahvaljujući ravnom Pančevu se ohrabrio da uklonim sa bicikla 6-to stepenu račnu, menjač, sajlu i bužire menajača, šifter...
Kada je konačno doneta odluka da će bicikl postati single speed, kupljen je SS pogon čiji štitinik lanca tek treba obojiti Pogon je zamenjen zbog činjenice da sam time dobio deblji lančanik i 46 zuba na istom pošto želim da krajnji prenos bude 46X16 zuba. Zamenjene su i pedale, stavljene su Wellgo M20 čije kaveze tek treba obojiti. Pošto sam uverenja da ne želim ni da probam fixed gear bicikl odlučio sam se da zadnji točak ostavim onakvim kakav jeste i da prepravkom račne dođem do prihvatljivog rezultata. Rastavio sam postojeću račnu i ostavio samo lančanik sa 18 zuba. Po potrebi stavim i onaj sa 16, probam, navikavam se . najveći problem će biti odsecanje sa rama vođice sajle menjača i pripadajućih upora za bužire sajle na ramu. Ali ide zima, biće vremena za razmišljanje Zbog "budženja" ostao je i najmanji lančanik (14T) i sada ima ulogu Lock ring-a....
#34
Posted 17 October 2014 - 08:49 PM
I još jedna sitnica. Pošto je za prepravku korišćena Tri diamond račna, njeni lančanici su deblji od Shimano račne koja je vožena dok je bicikl imao menjač. Ovo je poželjno kod single speed (deblji lančanik) bicikala, tako bar kažu iskusniji
#35
Posted 17 October 2014 - 09:03 PM
Мислим да не би требао сећи вођице за бижире,не знам зашто сметају.Ако си већ оставио могућност да се вратиш у пређашње стање што се тиче задњег точка,рачне.Можда некад пожелиш да вратиш мењаче,па ћеш морати варати,кварити лепо офарбан рам...по мени непотребно.Свакако честитке за рад.
#37
Posted 17 October 2014 - 09:09 PM
Мислим да не би требао сећи вођице за бижире,не знам зашто сметају.Ако си већ оставио могућност да се вратиш у пређашње стање што се тиче задњег точка,рачне.Можда некад пожелиш да вратиш мењаче,па ћеш морати варати,кварити лепо офарбан рам...по мени непотребно.Свакако честитке за рад.
Још се ломим у вези тога, нисам потпуно одлучио. Шанса је минимална да вратим мењач пошто је судбина овог бицикла искључиво градска вожња. Е, сад, када је естетика у питању, а то је нешто до чега јако држим, онда сувишне вођице и упори чине естетски проблем
#38
Posted 17 October 2014 - 09:15 PM
Snasao si se odlicno, za konverziju na singlicu Vreme ce pokazati koliko ce plastika trpeti, ako ne bude trpela uvek mozes da napravis spejser od alu cevi.
Мислим да неће бити проблем јер ланчаник не трпи никакво бочно оптерећење јер је линија ланца беспрекорна. Уосталом, примењени спејсери су из рачне са разликом што у оригиналу иде наизменично спејсер, ланчаник, итд....
#40
Posted 17 October 2014 - 09:26 PM
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users