Pavaobg [cyclo cross] Focus Mares CX 3 2011
#301
Postavljeno 07 August 2013 - 09:33 AM
Nego ima li nekog realnog opravdanja da imbusi koji drže sedište budu čelični, naročito ako su one ploče koje ga fiksiraju aluminijuske?
#302
Postavljeno 07 August 2013 - 11:46 AM
A ja mislio da nema više od 7,5kg sa pedalama.... baš sam se razočarao! Koliko je kg beše imao inicijalno bez pimp-a?Konačno sam izmerio bicikl i ceo je 8516g bez pedala, a od toga 3600 i nešto ide na tegove zvane točkovi sa gumama i zatetačima.
Nego ima li nekog realnog opravdanja da imbusi koji drže sedište budu čelični, naročito ako su one ploče koje ga fiksiraju aluminijuske?
#303
Postavljeno 07 August 2013 - 11:50 AM
Konačno sam izmerio bicikl i ceo je 8516g bez pedala, a od toga 3600 i nešto ide na tegove zvane točkovi sa gumama i zatetačima.
Nego ima li nekog realnog opravdanja da imbusi koji drže sedište budu čelični, naročito ako su one ploče koje ga fiksiraju aluminijuske?
zatezna cvrstoca!
Moz da stavis alu, ustedih 2g po vijku, ali ne moz da gi stegnes dovoljno jako, deformise se navoj
al nisu dovoljno "elasticni", pro predju u "plasticne" pa se iskrive ili puknu.
Ako oces moz da olaksas celicni vijak da dobijes na "lakoci" a ne izguis na bezbednosti.
#304
Postavljeno 07 August 2013 - 11:59 AM
dobra fora.A ja mislio da nema više od 7,5kg sa pedalama.... baš sam se razočarao! Koliko je kg beše imao inicijalno bez pimp-a?
Posto vidim da je velikoj vecini bicikl od 8.5 kg bas tezak interesuje me da li uopste imaju predstavu koja klasa rama, mehanike i tockova treba da bi bicikl imao 7,5 kg sa pedalama .
#305
Postavljeno 07 August 2013 - 12:19 PM
@ Vidak Vrlo je problematično koliko je stvarno kataloški bio težak. Ja sam našao neki podatak 9,2 kg bez pedala, ali je pitanje za koju veličinu rama , a sigurno nije za najveći i samim tim za najteži.
Generalno tim deklarisanim težinama ne treba mnogo verovati. Za moje točkove kažu da su nešto ispod 2kg što je malo verovatno. Moje iskustvo je da svi lažu na težini osim KCNC-a, a često značajno lažu.
Ne uzbuđujem se mnogo. I dalje mi je zanimljivo da mu skinem gram ovde ili onde. Ako budem odlučio da ga baš olakšam zamenom točkova i guma očas posla skidam 1kg minimum.
#306
Postavljeno 07 August 2013 - 12:26 PM
Malo ga čačkam, šta si se primio.....dobra fora.
A ja mislio da nema više od 7,5kg sa pedalama.... baš sam se razočarao! Koliko je kg beše imao inicijalno bez pimp-a?
Posto vidim da je velikoj vecini bicikl od 8.5 kg bas tezak interesuje me da li uopste imaju predstavu koja klasa rama, mehanike i tockova treba da bi bicikl imao 7,5 kg sa pedalama .
#308
Postavljeno 07 August 2013 - 01:33 PM
Nek je originalna težina bez pedala 9200 grama (a velika je šansa da nije jer em lažu, em stavljaju podatke za manje ramove) ja sam na tu težinu dodao bar 350 gr promenom guma i još nešto sitno montažom nosača bidona, tako da sam sa min 9550 spao na realnih 8500 grama samo igrajući se i ne dirajući mehaniku i točkove.
#309
Postavljeno 07 August 2013 - 02:15 PM
Za šrafove titanijum, osim što je lakši, ne rđa .
I možda jedno glupo pitanje, da li su to standardni drumski točkovi (mislim na širinu felne) i ako jesu je li smeju da se stave tolike gume (kao one Schwalbe 32 što su bile)?
#310
Postavljeno 07 August 2013 - 02:45 PM
Točkovi su u fabričkom setup-u bili sa 35mm gumama tako da očigledno može. Trenutno su 32, a pitanje je odlično pošto je opet konfuzija sa podacima jer po fabričkoj specifikaciji samog točka kaže da su točkovi za širine 19-25mm. Moguće je i da postoji neka CX verzija ovih točkova koja prima šire gume i koja je teža, a da ja sve vreme gledam specifikaciju za "obične", mada to je jedina specifikacija koju sam našao, a i nju sam našao na nekom web-shopu, pa je pitanje koliko je tačna.
Vidim da ću morati da izmerim unutrašnju širinu obruča da vidim da li gledam dobru specifikaciju.
Apropo titanium i alu imbusa, sve bi ja njih već pokupovao da ih ima u nekoj radnji. To mi je najlepši pimp. Problem je što moram da ih naručujem on-line, a to me žestoko mrzi.
#313
Postavljeno 07 August 2013 - 04:13 PM
Pogledaj oznaku na felni i znaces za koje sirine guma je namenjena. To je ono 622xnesto .
Piše al je toliko sitno da ni s naočarima i lupom nisam uspeo da odgonetnem da li je x25 ili 35. Al mi je malo verovatno da je fabrika stavila neodgovarajuće felne. Po specifikaciji idu te Dt Swiss R1900 felne i RR 622x35 gume.
Možda će žena uspeti da odgonetne šta piše.
Stavi Ultremo ZLX. Dobijas nekih 350g garantovano.
Pa da teglim po kila flekica i lepka. Ima da me hapse.
#315
Postavljeno 02 September 2013 - 04:30 PM
nikako da ti se javim, zapustio sam malo forum, a vidim radovi na bajku se nastavljaju u ne promenjenom tempu
mogu da ti kazem, bajk je cista
napuco si ga sa opremom, bas bas.... mora da ide ko manji avion, kako koci ova kombinacija XTa i tih karbonskih levera, trebalo bi da prevrce preko glave pogotovo sa tom crvenom sajlom
inace, kilaza po meni ocekivana, kad se sve uzme u obzir. nekako mi pao na pamet aero bar na tom tvom ravnom kormanu, mada ce ti natovariti masu
bajk je brutalan, nema sta, a jel stizes da ga vozis.
p.s. guma se dobro pokazala na pesku, mada temperatura ne dozvoljava puno vozikanja
#316
Postavljeno 02 September 2013 - 04:52 PM
Vozim koliko stignem, a stižem u poslednje vreme. Ide odlično, naročito niz Bulevar, mada ide i uzbrdo, al malo slabije. Ručice nisam još probao, al izgleaju bolesno, tako da sam ja srećan.
Evo tema za tebe i tvoje pustinjske uslove. viewtopic.php?f=5&t=8038&start=0&st=0&sk=t&sd=a Žim mi bio i uživaj.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika