Pavaobg [cyclo cross] Focus Mares CX 3 2011
#181
Posted 04 April 2013 - 06:23 PM
Imam i pitanje. Koja je razlika ovako konfigurisanog bicikla i treking bicikla?
#182
Posted 04 April 2013 - 06:35 PM
Da rešim misteriju vezanu za konverziju. Imam neku frljoku u vratnoj kičmi i ramenom ojasu i nesmem da ramena guram na napred nego moram da ih držim u ravni sa trupom, a pošto kod drop bara ramena neminovno idu na napred morao sam da uradim šta sam uradio.
I meni se više sviđa ovakav. Branimir ga je video danas svojim očima pa će valjda i on reći koju.
Razlika između mog bivšeg trekkinga i Focusa je pre svega u dobrih 6 kg ako ne i više. Focus je dosta brži. Drugačiji su odnosi prenosa, sve je drugačije osim veličine točka.
Trekking je udobniji i jači i definitivno je odličan izbor za putovanja, ali meni kao takav nije trebao pa je dobio dostojnu zamenu.
#185
Posted 05 April 2013 - 12:58 PM
Branimir ga je video danas svojim očima pa će valjda i on reći koju.
ma bicikl NE valja nista! to je bre neki stari celicni ram, sav izgreban, slikan i sredjen u foto shopu
salim se naravno da, da pavaobg me je ugosti radi trampe i pokazao svog ljubimca koji uzivo izgleda mnogo bolje nego na slikama, bajk je stvarno izvrstan! odmah upadaju u oko masivne cevi rama, koje ne odaju takav utisak na slikama, pogotovo gornja na kojoj se nalaze sajle. vila naravno primetno sira i sa modifikovanim kormanom izgleda sjajno. izdvojio bi kocnice koje su na njemu. iako sam ljubitelj v-brake i dugo ih vozim, (probao od sd3 do xt paralelograma) davno nisam probao kocnice koje tako dobro i odsecno rade! glave tockova takodje estetski upadaju u oko, bar meni, naravno sumljam da su funkcionalno losi. jos bi spomenuo da na svakom ulazu u buzir postoji cevcica kroz koju ulazi sajla kako ne bi usla i prljavstina, mislilo se na sve. toliko o detaljima koje sam ja zapazio (ima jos nekih al da ne preteram, da se vlasnik ne uobrazi)
mogu slobodno reci da pavaobg ima puno razloga da bude ponosan na svog ljubimca!
samo jos kilometri fale
#186
Posted 05 April 2013 - 01:26 PM
Svakako je ovaj polozaj bolji za nas koji imamo problema sa kicmom, tako da je sve ostalo nebitno... Koliko god citao da se manje nabija kicma preko rupa i slicno kod drumasa jer se vise tezine prenosi na korman, taman se to potire cinjenicom da je neudobniji tj tvrdji na tim istim rupama. A kad je jos i kicma povijena sto mora da bude, bude jos gore. Vozio sam ga i takodje znam sta pricam, kad bih prelazio na nesto brze uradio bih isto sto i ti.
Tako da uspravni polozaj sedenja svakako vise odgovara ako vec imas probleme tog tipa
#187
Posted 05 April 2013 - 03:00 PM
Branimire, pa ja ne bi bolje izhvalio Focusa.
Šta si ti sve uspeo da primetiš, svaka čast.
Kočnice su, valjda, samo dobro naštelovane. Ne znam šta bi drugo bilu u pitanju, osim novih sajli i buržira. Sajle, za razliku od menjačkih, nisu podmazivane.
Kapice na krajevima buržira su fabričke. Ja sam ih samo zadržao.
Uzvratio bih komplimentima, al tvog prevoze nema u pimpu, pa eto razloga da ga predstaviš.
Elem, od Branimira sam dobio krajeve kočionih sajli tako da je sve rešeno. Ni najokoreliji inspektor ne bi našao zamerku.
I dalje tražim poklopce šiftera.
#188
Posted 05 April 2013 - 09:23 PM
Uzvratio bih komplimentima, al tvog prevoze nema u pimpu, pa eto razloga da ga predstaviš.
ima proslogodisnji, mada je on od tad dva puta rasturan, i sad ceka da se ponovo sklopi, a kada se malo razlepsa vreme prdstavicu prinovu u mom voznom parku
#194
Posted 07 May 2013 - 04:02 PM
#197
Posted 07 May 2013 - 07:31 PM
... ne znam zašto al cclocross se označava sa CX, a ne CC iako je i meni CC logičnije...
Valjda zato što je X krst - cross
ne znam dal ima neki drugi razlog
@pavaobg: pokusaj da stvar sagledas šire:
CYCLO-CROSS
CROSS-COUNTRY
ako se ogranicis na pocetna slova, onda si u problemu, oba su CC!
Ali, ako se malo poigras simbolikom, kako Gadjan predlaze,
dobijas CX i XC sto i jesu cesto koriscene oznake za ove discipline.
#198
Posted 08 May 2013 - 10:27 AM
ja sam znao da necu MTB. drumasa nije bilo pa se odlucih za gore pomenutog.
koliko bi kostao solidan polovni CC? vidim sad po sajtovima da su novi preko hiljadu...
Evo posto sam ja prethodnih pola godine proucavao trziste CX bicikli i napravio google doc od 10 strana da dam mali doprinos... Treba imati u vidu da sam se ja fokusirao ne na takmicarske vec na all-around bicikle/ramove i to sa diskovima - sto znaci da podrzavaju kacenje bar osnovnih stvari (blatobran/gepek). Neki od dole pomenutih ramova cak opasno prelaze u touring kategoriju (sto mu dodje jako slicno, uz vecu tezinu i jacinu i donekle promenjenu gemetriju, ali sa srafovima po celom ramu). Takodje to znaci da ne pominjem karbonska i profi mega takmicarska preskupa cuda. I za vecinu pomenutih postoje i non-disk varijante.
Neke commuter varijante CX bicikli (poznatijih firmi) su:
- Trek CrossRip
- Specialized TriCross
- Focus Mares AX 4.0 Disc
Pored toga: CANNONDALE CAADX DISC, Genesis Croix De Fer (vise za obilazak sveta), Genesis CdF itd itd...
Svi su novi oko 1000 EUR i preko. Nasao sam bio godinu dana star Specialized TriCross u Zagrebu. U Hrvatskoj ima Focus Mares AX 4.0 Disc da se kupi nov i dobio sam bio ponudu sa popustom 100 evra tako da bi izasao 900 (bez nase carine). Prodavnica u Zagrebu.
Razmatrao sam i kupovinu rama i sklapanje (tj. prebacivanje ultegre sa drumasa uz kupovinu par komponenti). Tu je vec ponuda velika ali i raspon cena. Evo pejstovacu ovde deo tog dokumenta vezan za ramove, mozda bude koristilo:
==================================
Vortrieb Cyclocross SL Rahmen Disc only
https://www.bike-com... ... only-.html
175.63 EUR + 34 EUR (shipping) = 211 EUR
Vortrieb Cyclocross SL Carbon Disc only Gabel
https://www.bike-com... ... abel-.html
134 EUR
------------------------------
TOTAL = 344 EUR + CARINA = 516 EUR
====================================
SALSA
Vaya 2 Rahmen Modell 2013
frame = 2.214 Kg (56cm)
504 EUR (cena + shipping) + 201 EUR (POREZ) = 705 EUR
+ 200 tockovi
+ 120 kocnice
------------------
1025 EUR
http://pathlesspedal... ... surly-lht/
====================================
Genesis Croix De Fer 2013 Cyclocross Frameset
http://www.evanscycl... ... t-ec044458
365.40 GBP + 40 GBP (shipping) = 405.40 GBP = 478 EUR
2012 GENESIS Croix De Fer Frame White
http://www.realcycle...s.php?show=4232
174.20 GBP + 14 GBP (shipping to UK) + 12 GBP + 90 GBP = 291 GBP = 343 EUR
Kinesis Decade Tripster Frameset
http://www.cyclingma... ... black.html
Preskup - oko 500 GBP
DRÖSSIGER CX-SL DISC CYCLO-CROSS FRAME
http://bike-x-perts.... ... x-sl-disc/
http://www.bikebude2... ... ahmen.html
209 EUR (-19%?) - 29 = 170 EUR + 30 EUR (shipping) = 200 EUR
Singular Peregrine
http://www.singularc... ... grine.html
2.3Kg frame, 1 Kg fork
oko 500 GBP
Planet X Uncle John Cyclocross Frame
http://www.planet-x-... ... ross_frame
125 GBP
Pinnacle Arkose 3 2012 Cyclocross Bike Frame
http://www.evanscycl... ... 841#select
190.55 EUR + 40 GBP (shipping) = 243 EUR
1750g
====================================
http://www.realcycle...s.php?show=4232
http://www.genesisbi... ... apour-disc
http://chargebikes.c...ts/filter-apex/
http://www.raleigh.c... ... 14&pg=8075
http://www.centurion... ... Cross 3000
====================
Da jos jednom napomenem, ako je bitno, treba jako voditi racuna sta pomenuti ramovi podrzavaju a sta ne. Npr. Vortieb i Drossinger ramovi deluju OK a prilicno su jeftini ali meni nisu odgovarali jer nemaju eyelete za blatobrane i gepek. To je ono sto ja zovem "takmicarski" ram. Bez ikakvih dodataka - teraj kroz blato pa se istusiraj. Ja sam hteo CX sa diskovima koji cu voziti i zimi po gradu i po apokalipsi. Kod nas u oglasima se pojavljuje tu i tamo neki CX ali uglavnom (99.99%) ovi "takmicarski" stripovani od bilo kakvih korisnih utility stvarcica.
#199
Posted 14 May 2013 - 01:45 PM
Ritchey carbon WCS šticna i amputacija indikatora brzina.
Poklopce sam jedva našao. Dobio sam SLX crne poklopce pa sam ih obukao u karbon foliju koju sam takođe dobio od jedne dobre biciklističke duše. Ugl pančevci mi rešiše poklopce. Momci hvala vam!
Rezultat je 150g manje. Moglo bi još grama da se skine tako što bih skratio šticnu, al pošto mi borba sa gramima nije motiv onda to neću raditi.
#200
Posted 13 June 2013 - 09:21 PM
Novi
Rezultat je 150g manje. Moglo bi još grama da se skine tako što bih skratio šticnu, al pošto mi borba sa gramima nije motiv onda to neću raditi.
posto si se u medju vremenu "razboleo" i ovo se promenilo, si pristupio skracivanju sticne i smanjivanju tezine?!
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users