lanac lose nailazi na zadnji menjac..
#1
Postavljeno 13 January 2013 - 09:22 PM
da ne bi objasnjavao evo slike gde sam ja to namestio rukom mozda malo i pretarao da se shvati o cemu se radi..
u cemu je tu problem
jos nesto ovaj donji zupcanik mi je istrosenii nego gornji da li to treba da promenim..
ovo je kad ga vrtim unazad, nije da miruje malo se pomera ali mi to nije problem
[youtube_embed5][/youtube_embed5]
#4
Postavljeno 13 January 2013 - 10:23 PM
lanac kad mi dolazi od prednjeg srednjeg zupcanika lose naice na prvi ovaj zupcanik kao da je on sam kriv ili osovinica po kojoj se on vrti.. kad je na najvecem i najmanjem prednjem mi se nikad ne desi..
i to se desi nekad... znaci danas dok sam se peo par puta zaredom, onda okrenem pedale malo unazad (sto je na brdu haos) i posle jos 40km uopste se nije desilo.. desi mi se isto u gradu neki put kad skocim sa ivicnjaka...
hvala...
#6
Postavljeno 13 January 2013 - 10:50 PM
sta je to... meni zupcanik na kojem je lanac i ova dva zupcanika menjaca se nalaze u ravni...
Na njoj ti visi menjac.
Ako te ne mrzi baci menjac u polozaj napred najmanja/pozadi najmanja pa ces videti da ti kavez bezi u stranu (prema tocku?) Da ne bi uzalud tupili, ovo je i sa slikama nezahvalno za 100% ppouzdanu dijagnozu. Vozi ga kod nekog krstenijeg servisera i to ce ti resiti u okviru par minuta Naprosto imaju alat za ispravljanje kuke, koji sem sto sluzi za ispravljenja dusu je dao i za pouzdanu dijagnostiku ovoga o cemu pricamo ...
#7
Postavljeno 14 January 2013 - 08:27 AM
evo kako to izgleda kad se vozi
a ovo je u tom nekom polozaju sa najmanjim zupcanicima (to je verovatno za primer tako nikad nisam vozio) vidi se odlicno kako lanac nece lepo na taj mali zupcanik..
nije mi jasno kako je kriva kad nije udarana niti naslanjano na nju... to je kao fabricka cube kuka...
znaci ne moram da uzimam novi menjac posto je sad na akciji 6000din samo moram da zapalim za bg verovatno do partizana da ovo isprave (nadam se bez nekog lupanja cekicem )
hvala drustvo puno..
#8
Postavljeno 14 January 2013 - 08:35 AM
Sem toga lici i da imas problem sa tockicem, tj osovinom. Donji tockic to ne lezi saosno sa kavezom.
Inace sa takvim polozajem lanca se naravno ne vozi, ali je svakako koristan iz dva razloga:
1. tako se bicikl ostavlja da prezimi zimu, ili odstoji neko duze vreme bez akcije (sprecava se
nepotrebno istezanje menjackih sajli)
2. brza dijagnostika u slucajevima poput tvog
edit: pretece me vorda.. Meni ne lici da kavez bezi vec da ima problem sa osovinom donjeg tockica, Sasvim moguce da je odsrafljen, jer ne vidim nacina da se izlomi, sem toga i povecani razmak kaveza na donjem tockicu bi se time dao lako objasniti.
#15
Postavljeno 14 January 2013 - 04:26 PM
sad provaljujem sto si mislio da tockic nije ok.. mozda je oko prevario lanac koji ne dolazi kako treba... crveno su zupci..Sem toga lici i da imas problem sa tockicem, tj osovinom. Donji tockic to ne lezi saosno sa kavezom.
ja ovako (najmanji/najmanji) i kad bi hteo ne bi mogao da vozim jer previse lose dolazi i zakacinje menjac..
bike spreman (opran ) za servis.. nadam se da ce resiti a ako ne, nikako ne mogu da nadjem lika na oglasima koji je napisao da moze preko njega da se naruci cube delovi drop out #123
#16
Postavljeno 14 January 2013 - 06:18 PM
Gledajući fotografije to nije lako utvrditi i jedno od rešenja bi moglo bi da bude da pozajmiš od nekoga bilo koji zadnji menjač i namontiraš ga kako bi bio 100% siguran u čemu je problem.
*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU
#17
Postavljeno 14 January 2013 - 06:32 PM
ide u servis i to je to.. ako je do menjaca to mi je lakse da kupim ako je kuka i ne moze da se ispravi nju ko zna kako cu nabavati..
hvala..
#18
Postavljeno 21 January 2013 - 12:43 PM
na znam sta da kazem... ja prodjoh oko 1000km od oktobra bez problema i bez pada onda je iz cista mira jedno vece poceo da se cuje.. posto se ne razumem u materiju ja sam mislio da se rastelovao menjac, pa u mraku dotezi i otpustaj sajlu pa nista ne dobi, onda sam se po danu pozabavio i provalio sta je..
ide u servis i to je to.. ako je do menjaca to mi je lakse da kupim ako je kuka i ne moze da se ispravi nju ko zna kako cu nabavati..
hvala..
Druze, jel si uspeo nekako da resis problem, sta je bilo u pitanju? izgleda da je i kod mene ista situacija, meni se menjac ili kuka najverovatnije ostetili u transportu kad sam kupio bajs..
#19
Postavljeno 21 January 2013 - 01:52 PM
na znam sta da kazem... ja prodjoh oko 1000km od oktobra bez problema i bez pada onda je iz cista mira jedno vece poceo da se cuje.. posto se ne razumem u materiju ja sam mislio da se rastelovao menjac, pa u mraku dotezi i otpustaj sajlu pa nista ne dobi, onda sam se po danu pozabavio i provalio sta je..
ide u servis i to je to.. ako je do menjaca to mi je lakse da kupim ako je kuka i ne moze da se ispravi nju ko zna kako cu nabavati..
hvala..
Druze, jel si uspeo nekako da resis problem, sta je bilo u pitanju? izgleda da je i kod mene ista situacija, meni se menjac ili kuka najverovatnije ostetili u transportu kad sam kupio bajs..
Najpametnije i najsigurnije rešenje kada se kupi nov ili polovan bajk....Kompletan servis kod majstora od poverenja i to tako da sediš i gledaš šta radi.....
Isto kao kada kupiš polovan auto iz inostranstva,obavezan veliki servis.Majstor ce ti bez problema vratiti kuku u pravi položaj....
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#20
Postavljeno 21 January 2013 - 04:10 PM
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika