Nič ta nechápem!Ta raison. Va te faire foutre.
Cordialement
MACAN
Snaga i tako to...
#44
Posted 13 December 2012 - 09:24 PM
Za ostalo se nedbrinem. Kvalitet mog strucnog rad je priznat od strane "oceva profesije" u zemlji koja je kolevka biciklizma.
Mediokritet je odlicije osoba koje kritikuju, a i sami se nalaze u poziciji da im je neznanje vrlina.
Iz pomenutih razlog ce nastaviti da grizu sajle i lizu gume onih cija je baza uspeha konstruisana na principu postenja i postovanja.
Diktatura socio-ekonomske i socio-kulturne sredine se hrani ignoranstvom, ciji principalni benfieri su i same nekulturnog obrazovanja.
Svako ko zeli da nauci ili onaj ko je spreman da obuci, automatski je katalogovan kao osoba neiskrenih namera.
Bref, ako vam je i malo stalo da se oslobodite okova intelektuelno limitiranih individua... najbolje sto mozete da uradite je da ih ignorisete i da me slobodno kontaktirete putem priznatih strucnjaka i bivsih sportiska "velikog kova" kao sto je Suki.
Nista se nebrinite, kad tad, svemu dolazi kraj... najteze je cekanje. Zato vam savetujem da budete konstruktivno aktivni kako bi ste sto pre prakticno koristili akizicirano znanje... i progresivno obogatili vasa iskustva na terenu. Videcete da vam se ovakav efort i investicije pozitivno isplacuju... Sa svakim novim korakom bicete, kao aktivni ucesnici, pokretaci promene mentaliteta u biciklistickoj sportsko-rekreativno fizickoj aktivnosti.
Hvala na saradnji.
MACAN
#45
Posted 13 December 2012 - 09:38 PM
E sad, ukoliko je ta borba užasnula one koji su mu tražili trenažer na kredit, ebi ga.
#47
Posted 13 December 2012 - 10:05 PM
Ostalo ti je objašnjeno u mom prethodnom postu.
Što se tiče mesta moderatora, ustupiću ti ga istog momenta kad se osetiš spremnim, i mnogo radosnije ću otvarati forum.
#48
Posted 13 December 2012 - 10:28 PM
Tim pravcem sam i krenuo, znajuci da (za razluki od profeionalnog sporta) vecinu vremena posvecujete svakodnevnim trzavica i borbama za opstanak i da vam je izlazak na drum jedna forma sigurnosnog ventila.
Isto tako sam svestan da vam vremenske investicije, kao i finansijske, strahovito variraju.
Parametri koji variraju u takmicarskom biciklizmu su vezani za kvantitet i ntenzitet tj. kvalitet rada. Ucestalost repetitivnih seansi treninga ili voznji je ocigldana stvar, ali osnova terminologije i planiranja eforta pociva na istim osnovama.
Kako god okrenete, i osmotrite problematiku iz razlicitih uglova... "plaisir", (zadovoljstvo) koriscenja prevoznog sredstva kao sto je bicikl, zauzima prvo mesto.
Zelja mi je bila da vam izadjem u susret jer sam u ovdasnje vreme i sam okusio nedostatak izvesnih informacija i tehnickih saveta, kao i ukus "krvi u ustima"... i gluvocu na moje molbe za pomoc.
To mi je i bio "motorni pogon" koji mi je omogucio da prevazidjem sve moguce prepreke, pocevsi od francuskog jezika, kako bih dostigao aktuelan profeionalni nivo i time delimicno ugasio zedj za znanjem koje mi je toliko nedostajalo.
Svestan cinjenice da nesmem ni u kom slucaju da zaostanem i da se u mom poslu velikom brzinom konstantno napreduje, sa relativnom preciznoscu odredjujem (kao i vi) prioritete na koje trebam da se skoncentrisem.
Projekat na kome radimo od 2010 godine mi mnogo znaci i zahteva mobilizaciju i reaktivnu adaptaciju u zavisnosti od principalnih sponzora, narocito u ovakvoj ekonomskoj situaciji.
2,48 M eur_a ne pada sa neba, tako da se studije, propozicije i izvesne evaluacije projekta svakodnevno menjaju i tempiraju kako bi se sklopile i uklopile u plan ekspanzije holdinga i companija sa kojim smo u kontaktu.
Vi zauzimate cetvrto mesto.
Eto tako stvari konkretno stoje.
Mozete, a i nemorate, uzeti ove informacije zdravo za gotovo isto tako kao sto i mozete nastaviti sa kritikama. Ako vam je zelja da saradjujemo, vrlo rado bih vam izasao u susret. Ako smatrate da vam nisam od koristi, necu se opterecivati time.
Nemam vremena za takve stvari, a i proprioceptivni sistem mi je orjentisan porodici i poslu, tako da je selekcija povratnih informacija vec odavno preprogramirana.
S'postovanjem
MACAN
#49
Posted 14 December 2012 - 10:14 AM
#50
Posted 14 December 2012 - 10:59 AM
Evo jos jedne teme koju je prisrak uspesno zagadio, genijalnom idejom da suprotstavlja definiciju snage iz fizike "izvršeni rad u jedinici vremena", definiciji snage u sportu (koju je macan, kako mi se cini citirao iz knjige Zaciorskog http://www.knjizare-...Vilijam Kremer ) i ponovo dokazuje na osnovu toga kako covek nema pojma, jer je nama (kao fizicarima jelte) mnogo bitnija sustina snage nego to kako se ona koristi u sportu...
Ovaj....Ne znam bas koliko je zagadio,prije bih rekao da je lepo objasnio da definicija nije tacna.Sto se tice Macana,mozda ima znanje (ne sporim) ali konstantno velica sebe a objasnio je jedino kako je poceo biciklizam.....Sve se svodi na to te danas cu, te sutra cu, te nemam vremena....Nisam siguran da i ukoliko poseduje znanje uopste zeli da ga podeli besplatno...
U prevodu :Nemo se primate ko cetnik na rambo noz - znanje ima svoju cenu a covek je verovatno dosao samo da se izreklamira...
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#51
Posted 14 December 2012 - 11:15 AM
U pravu si izivnjavam se. Evo od sada i ja verujem da su dva coveka koja su u stanju da urade po 100 sklekova podjednako snazna bez obzira na to u kom vremenskom intervalu ih mogu uraditi. Za malo naravno
Ajd potrkepi tu sportasku definiciju snage citatom iz knjige. Da svima bude lakse evo i knjige koju si pomenuo na izvornom English jeziku ...
http://www.scribd.co... ... n#download
#52
Posted 14 December 2012 - 11:27 AM
#54
Posted 14 December 2012 - 12:51 PM
Kad se budes uocio u kostac s'organizacionom semom i piramidalnim socialno-ekonomskim faktorima od kojih je satavljen svaki od pomenutih sportskih grana, cini mi se da bi ti se "svemirski" prostor skucio.
Prosperitet i nauka vezana za biciklisticku aktivnost je proizvod kupliranja dobijenih rezultata laboratorisjkih i terenskih istrazivanja. Kompletna multidisciplinarna celina zahteva visok stepen kvalifikacija vezanih za razlicite domene, pocevsi od medicinskih nauka pa cak sta vise i aeronautickih kompetenci.
Ovo ti prilike da stupis u kontakt sa "svemirom" zahvaljujuci biciklizmu. Ko bi reakao!
CNES ti je otvoren, DGA pri ruci... a na kom si ti mestu? Jesi li u stanju da prakticno iskoristis tvoje znanje? Time je tu, Look i Corima... i tvoja prepotentnost.
Bez komentara, jer mi se cini da od koristi nisi."
Jedva cekam to na terenu! Nadam se da ces doci sa sve knjiga,cnes, dga i svemirom...razbicu te ko' bas na snagu zbog vredjanja i ponizavanja, kao i ostalima slicnim tebi sto sam radio na drumu ove god.
#56
Posted 02 April 2013 - 07:15 PM
Bila je voznja za vikend, neki krug oko Nisa, kad smo isli na sever sve ok... krenemo na jug ka Nisu, vetar cepa pa rastura... jos neki uspon bio, ja idem na malu sajbnu, drug (koji je dan pre toga "otvorio sezonu") melje na srednju... idemo polako, a onda na nekih 4-5km noge mi "eksplodiraju" (izraz od komentatora sa eurosporta ) i ne mogu vise pedalu da okrenem, ali bukvalno, vracam u "prvu" brzinu i jedva se povratim da ne stanem... Naravno celo brdo smo gurali maximalno koliko smo mogli... To mi se retko desavalo, ali moguce je da je uzrok tome upala koju sam imao od cucnjeva (koje sam kao za inat uzeo da radim dan pred voznju)... pa me zanima da li je neko imao slicnih iskustva? Kako se povratiti iz takvih situacija (znam da nije trka, ali opet bih voleo da makar drzim tocak drugaru u takvim trenucima)?
#57
Posted 02 April 2013 - 07:29 PM
nemam sezonu, vozim i zimi, nekada mi se desi da imam snage pa se lepo navozam ko prosli ili predprosli vikend 65km, nekad mi se desi da se do sela (13km) vucem ko prebijen.. (napominjem amater od nove godine oko 700km izvezao)..
#58
Posted 02 April 2013 - 07:46 PM
#59
Posted 02 April 2013 - 08:00 PM
I naravno sve to se postize razlicitim vrstama treninga. Najprostije receno, za snagu idu kratke ali vrlo jake voznje a za promenu ritma se rade krace jake deonice izmedju kojih ide laganiji tempo. Koje duzine, vremena, opterecenja... to je vec posebna prica.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users