promena prednjeg amortizera (skareb)
#1
Postavljeno 02 December 2012 - 07:27 PM
Imam oko 60 kg, citao sam po forumu i uzeo bih skareb-a
Geometrija bicikla mi extra odgovara (ram 21" i podesena visina sedla),tako da bih zeleo da ostane takva
Nisam siguran da li bi se promenila visina kormana prelaskom na skareb-a ?
Sa sajta:
Šoljica vile: VP-A88 - A-HEAD set, 28.6*34*30mm, 9 pcs, cup type, steel black finish, with top cup TH-875-1
Ovo je za nov model, ali msm da soljice nisu menjali
Da li moze da se ugradi skareb, i sta biste preporucili iz oglasa
Meni su zapala za oko ova dva:
http://www.cikloberz...ow.php?id=82382
http://www.cikloberz...ow.php?id=73198
Prvi mi vise odgovara zbog kacenja v brake (star je 3 god,model iz 2005)
Zamolio bih vas za misljenje
#2
Postavljeno 03 December 2012 - 07:52 AM
...ram 21"...Nisam siguran da li bi se promenila visina kormana prelaskom na skareb-a ?...Meni su zapala za oko ova dva:
http://www.cikloberz...ow.php?id=82382
http://www.cikloberz...ow.php?id=73198
Prvi mi vise odgovara zbog kacenja v brake (star je 3 god,model iz 2005)
Zamolio bih vas za misljenje
Ja bih prvo proverio kolika je visina ugradnje kod namontirane vile.
Meri se od osovine prednjeg tocka do lezista donjeg konusa lazeje upravljaca na vili.
Tu istu dimenziju bih zatrazio od prodavca.
Na taj nacin se vidi koliko bi sipka upravljača promenila polozaj.
Druga stvar koju bih proverio je duzina vrata vile.
Za amortizer sa prvog oglasa je data duzina 17,5, sto nisam siguran da odgovara ramu od 21"
ali treba proveriti. Meri se od lezista donjeg konusa lezaja upravljaca na vili do kraja cevi vrata.
Oba modela deluju ocuvano i izgleda da je u pitanju isti model SKAREB COMP sa celicnim vratom,
sa MARS sistemom vazdusne/čelične opruge u levom i TPC sistemom dampinga (compresion, rebound) sa lock-outom. Ovde verovatno uticaj ima tvoj izbor kocnice a moje je misljenje da je za tvoju kilazu dovoljan i V-brake sistem a uz to smatram da taj sistem manje opterecuje samu konstrukciju, koja je (sa 28,6mm stapovima) ipak nesto neznija od modernih modela.
#4
Postavljeno 03 December 2012 - 02:59 PM
Ufffffffffffffffffff duzina vrate zadasnjeg amorta je 22,2mm
Da li bih mogao da uzmem ovog prvog skareb-a sa pinovima za v-brake i da mu zamenim vrat
Nemojte se smejati nisam iskusan u ovome,kapiram da su vratovi na navoj
Sta kazete?
vratovi nisu na navoj nikako...Ne bih se igrao sa produzenjem vrata na skarebu jer je kod njega sve podredjeno maloj tezini sto znaci da je i vrat tanak...
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#5
Postavljeno 03 December 2012 - 04:56 PM
Cekacu da se pojavi skareb sa vratom 22,2cm i sa kacenjem za v brake
Nego niste mi odgovorili na glavno,da li ove soljice odgovaraju za skareba?
VP-A88 - A-HEAD set, 28.6*34*30mm, 9 pcs, cup type, steel black finish, with top cup TH-875-1
#6
Postavljeno 03 December 2012 - 06:32 PM
kad sam merio vrat (tih 22,2cm) merio sam do kraja cevi koju sam video u luli
E onda se setih neceg,ranije vidjenog
Da li bi ovo moglo da pomogne za tih 5cm razlike
http://www.totalbike... ... ad-adapter
Nije skupo,a moglo bi da mi resi svaki moj problem?
Nisam iskusan, mozda je a head adapter vec ugradjen
#7
Postavljeno 03 December 2012 - 08:18 PM
Cini mi se da mi se posrecilo
kad sam merio vrat (tih 22,2cm) merio sam do kraja cevi koju sam video u luli
E onda se setih neceg,ranije vidjenog
Da li bi ovo moglo da pomogne za tih 5cm razlike
http://www.totalbike... ... ad-adapter
Nije skupo,a moglo bi da mi resi svaki moj problem?
Nisam iskusan, mozda je a head adapter vec ugradjen
Nije to to to je adapter za 1col set na ahead lulu...
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#8
Postavljeno 04 December 2012 - 10:22 PM
ne mogu da ti odgovorim jer ne znam.Taman sam mislio da ugradim nesto pred Novu Godinu,ali nista ood toga
Cekacu da se pojavi skareb sa vratom 22,2cm i sa kacenjem za v brake
Nego niste mi odgovorili na glavno,da li ove soljice odgovaraju za skareba?
VP-A88 - A-HEAD set, 28.6*34*30mm, 9 pcs, cup type, steel black finish, with top cup TH-875-1
Solje su veza izmedju rama i vile
i lako bi bilo odgovoriti da si postavio konkretno pitanje: vila, ram solje?
iz ovog sto tu pise mogu da ti kazem sledece:
a-head, to bi trebalo da odgovara za SKAREB sa vratom bez navoja
28.6*34*30 bi takodje trebalo da odgovara za SKAREBA
koji ima vrat 28.6mm i sediste donjeg konusa 30,0mm
ali da li ove solje mogu u tvoj ram, tj da li tvoj ram ima rupu 34.0mm
kako neko od nas to da zna?
Ako je u pitanju CAPRIOLO MONITOR iz tvog prvog posta
onda bi (po secanju) trebalo da odgovara,
s tim da ako vec prelazis na bolji amort uzmi i bolje solje:
Cup type...steel...black finish...soljice sa vencicima, celicne, crne.
Razlika u tezini moze da ide i do 100g a dobijas i na trajnosti
i lakoci pokretanja ako uzmes neke alu solje sa industrijom tipa Ritchey Pro ili sl
a da kupis tockove ili pogon 100g laksi moras dobro se iskezis za lovu.
#9
Postavljeno 06 December 2012 - 09:02 PM
Gledacu da uzmem nekog skareb-a do pocetka ili tokom sledece "sezone".Za soljice se slazem ,nekad je bolje uloziti u manji deo,a koristan nego u skuplji ,a manje bitan.
Cekacu,pa kad bude doslo vreme javljam se sa novim postom
Nadam se da cu imati srece pa da mi uleti neki sa nosacima za v brake
#10
Postavljeno 13 January 2013 - 12:19 AM
Taman kada sam trebao prodavcu da posaljem podatke da bi mogao da mi ga posalje, ja odlucim kasnije cu, ipak je rekao da treba prvo da ga skine sa bajsa pa tek sutradan da mi ga posalje. E bas nakon nepunih mozda 2-3 sata, prodavac pomisli sigurno je odustao i proda ga nekom drugom. Ali moja je greska , nisam bio dovoljno brz.
I onda ja odlucim, ako ne nadjem skareb-a do naredne sezone ili tokom nje prodacu delove koje sam do sad nabavio i bataliti bicikle
Jel ima neko prijateljski savet kako da dodjem do skareb-a, postavio sam oglas da kupujem skareb-a (stavio sam da moze i R7, ali cisto sumnjam s obzirom da mi se ne uklapa sa vrednoscu bajka) i slao sam pojedincima koji imaju skareb-a mail-ove, da li hoce da mi ga prodaju.
I tako ja cesto ulazim na mail i nadam se mozda uzaludno da ce mi stici jedan mail
Najvise sto mi otezava potragu jesu v-brake nosaci (nabavio sam xt m760 paralelograme = ne disk).
Sta mislite da pitam nekog trgovca da mi ga nabavi ili mozda da ga trazim na buvljaku, mada tamo ga sigurnoi necu naci. Jedino nasta insistiram jeste da bude ocuvan
#11
Postavljeno 13 January 2013 - 02:00 AM
Msm da je od kolege sa foruma.
Nego,sto si tolko zapeo njih relativno uvek ima na oglasima...Samo se strpi.
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#13
Postavljeno 13 January 2013 - 12:00 PM
@dule stvarno nema logike da odustajem od njih
Razmisljam da ako se ne pojave do sledece sezone, da uzmem dva, jedan sa nosacima za v-brake, a drugi sa odgovarajucom duzinom vrata, pa da iskombinujem jedan kakav mi odgovara,a drugi da prodam, cini mi se kao najpametnija ideja,ali do taga cekam
#14
Postavljeno 13 January 2013 - 02:04 PM
@brko jeste od kolege sa foruma, prelep bajs ima
@dule stvarno nema logike da odustajem od njih
Razmisljam da ako se ne pojave do sledece sezone, da uzmem dva, jedan sa nosacima za v-brake, a drugi sa odgovarajucom duzinom vrata, pa da iskombinujem jedan kakav mi odgovara,a drugi da prodam, cini mi se kao najpametnija ideja,ali do taga cekam
Izaso bi te skareb na taj nacin kao dobar recon....Skareb jeste dobra i super laka vila ali matoro je to bre ...Imas po nekad na oglasima i starije rs sid hidra -air vile za 50- ak evra.I to su vrhunske vazdusne vile ali za njih bar imas ovlascenog servisera (capriolo)...Mada ima kolega sa foruma koji servisira manitou a ima vrhunsko znanje pa servis skareba ne bi bio neki problem.
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#15
Postavljeno 13 January 2013 - 08:22 PM
Nemoj pogresno da shvatis, video sam skorije jednog starijeg sid-a, ispustao je vazduh, a izgledao mi je dosta matorije od bilo kog skareb-a, ipak uzeo bih nekog pristojnog skareb-a u smislu stanja. Nije mi budzet presudan, koliko stanje. Sto se tice ovlascenog servisisa, nije za komentarisanje. Ove godine ce biti 4 god od kako imam ovaj bajs, i stvarno izgleda kao nov, leti ga vozim obicno oko 30 km dnevno , a nekad i vise, desi mi se da preskocim neki dan.Tako da mu ne bi pristajalo nesto matorije od skareb-a
Vec mi je neko rekao da je manitou malo problematican sto se tice servisa ( rez delova ) , ali pomogao bi i meni i ostalima, ako nam otkrijes ko je vrhunski majstor
#17
Postavljeno 14 January 2013 - 04:09 AM
Skareb bi me na kraju izasao po ceni jednog oko 80e, u zavisnosti za koliko uspem da prodam drugog, koji ostane.
Nemoj pogresno da shvatis, video sam skorije jednog starijeg sid-a, ispustao je vazduh, a izgledao mi je dosta matorije od bilo kog skareb-a, ipak uzeo bih nekog pristojnog skareb-a u smislu stanja. Nije mi budzet presudan, koliko stanje. Sto se tice ovlascenog servisisa, nije za komentarisanje. Ove godine ce biti 4 god od kako imam ovaj bajs, i stvarno izgleda kao nov, leti ga vozim obicno oko 30 km dnevno , a nekad i vise, desi mi se da preskocim neki dan.Tako da mu ne bi pristajalo nesto matorije od skareb-a
Vec mi je neko rekao da je manitou malo problematican sto se tice servisa ( rez delova ) , ali pomogao bi i meni i ostalima, ako nam otkrijes ko je vrhunski majstor
Recimo da uzmes dva skareba,jedan sa pinovima a drugi sa dugackim vratom ali disc only.....Matematika bi bila ovakva :
1 dva skareba oko 130-140 evra
2 servis obadva koji ce se svakako naplatiti pri zameni nogu sa jednog na drugi minimum 50 evra
=180 - 190 evra manje 70 evra sto je top cena za taj amort=110-120 evra+jedno 20 evra za postarine pri kupovinama amorta, slanju na servis i povratku sa servisa =130-140 evra=totalna propast...
Recon mozes zimus da ubodes na berzi za 75-80 evra a ima ih sa pinovima za v -brake ili toru (vazdusnu) za jos manje pare.....
Sada moj slucaj ja (ko sto vidis u potpisu) kupujem arch rival kocnice i pozove me momak (na pp) ponudi par.Pitam za slike on posalje,one u losijem stanju.Resim da se cujemo on mi da broj ja zovnem,kolko para -45 evra....Samo sam se nasmejao i spustio slusalicu....Te su kocnice nesto sto bih najvise zeleo na svom bajku ali sam propustio jer cena jednostavno nije imala smisla....
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#18
Postavljeno 14 January 2013 - 07:15 PM
Uzeo sam, mozda nedelju pre nove, xt m760 paralelograme za 2500din sa oglasa, stanje prefektno bez ogrebotina i mana .Mogu da ti posaljem slike ili ako imas neko pitanje, stavrno sam se odusevio kocnicama najvise kvalitetom. Cak imaju i zastitnu plastiku preko metalnog mehanizma s oprugama, od prasine . Boju xtr paraleograma je malo teze uklopiti a i teze ih je pronaci.
45e za v-brake koji nije u super stanju, stvarno suludo .
#20
Postavljeno 10 April 2013 - 11:12 PM
Sa pinovima za v brake i vratom 22 ili 23 cm-a. Hteo bih da podmazem amortizer (stapovi su suvi ) , da li ja to mogu nekako sam, bez otvaranja ili mora da se otvara u servisu, i koliko bi kostao od prilike servis za tako nesto? Da li je podmazivanje isto sto i promena ulja? Drugo, ako neko koristi skareb-a, na koliko ga pumpa i za koju je to tezinu (ja sam tezak oko 60kg )? Da li lockout pravi probleme ako nije skroz otkljucan ili zakljucan? Kada je zakljucan, moj ima mali hod, mozda max 1 cm, da li je to ok?
2 članova čita ovu temu
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika