Jump to content


Fotografije

Češanje diskova!


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
75 odgovora na ovu temu

#21 TaZ

TaZ
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 236 posts

Postavljeno 30 July 2012 - 11:08 AM

Mislim da od Power Spline nije postojao gori bb.
  • 0

#22 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 30 July 2012 - 11:18 AM

Mislim da od Power Spline nije postojao gori bb.

+1. grob.Ja je saranio za godinu dana po asfaltu.
  • 0
puno znoja,malo krvi

#23 mihajloalasp

mihajloalasp
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 835 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 30 July 2012 - 12:26 PM

Imam jedan maaaali problemčić koji ne smeta u vožnji, ali užasno iritira :) Kad guram biciklu, recimo 2 km/h, kočnica pišti kao da je koljem. Zavrtim točak, sve se okreće normalno, nigde ne kači disk. Jel ima neko ideju šta može da bude? Hvala
  • 0
.

#24 brko83

brko83
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationKV !!!

Postavljeno 30 July 2012 - 01:06 PM

Imam jedan maaaali problemčić koji ne smeta u vožnji, ali užasno iritira :) Kad guram biciklu, recimo 2 km/h, kočnica pišti kao da je koljem. Zavrtim točak, sve se okreće normalno, nigde ne kači disk. Jel ima neko ideju šta može da bude? Hvala


A da probas malko manje da stegnes igle na tockovima...To je bio prooblem kod mog druga na bajku...


Off bem ti hidrauliku,izgiboste s njom te skripi te cese te urlice te slabo koci te ne vraca pakne te mora luftiranje te zamena ulja te kriv rotor te skupe pakne te mora remont...

Joj sto je hidraulika skup sport,bas mi je drago sto vozim v -brake.Za godinu dana koriscenja kupio kocnice za 1000 dinara i dva para gumica za 500..
  • 1
Kupujem avid arch rival jednu ili obe celjusti!

Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!

#25 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 30 July 2012 - 01:10 PM

Cese tek tek sigurno,ALI NE KOCU ZATO STO JE O TOLIKO MALO DA NI OKO NE MOZE DA VIDI.
  • 0
puno znoja,malo krvi

#26 mihajloalasp

mihajloalasp
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 835 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 30 July 2012 - 01:56 PM

Imam jedan maaaali problemčić koji ne smeta u vožnji, ali užasno iritira :) Kad guram biciklu, recimo 2 km/h, kočnica pišti kao da je koljem. Zavrtim točak, sve se okreće normalno, nigde ne kači disk. Jel ima neko ideju šta može da bude? Hvala


A da probas malko manje da stegnes igle na tockovima...To je bio prooblem kod mog druga na bajku...


Off bem ti hidrauliku,izgiboste s njom te skripi te cese te urlice te slabo koci te ne vraca pakne te mora luftiranje te zamena ulja te kriv rotor te skupe pakne te mora remont...

Joj sto je hidraulika skup sport,bas mi je drago sto vozim v -brake.Za godinu dana koriscenja kupio kocnice za 1000 dinara i dva para gumica za 500..


Ja sa mojim kočnicama stvarno nikakvih problema nisam imao, rade savršeno. Sila kočenja je ubistvena, modulacija takođe. Sa mojih 90+ kg, nikakvih problema pri zaustavljanju nisam imao, a bogami ih redovno pržim nizbrdo :twisted: Nijedan od ovih problema što si naveo nisam imao, ovo je jedini, i to kažem ne smeta u vožnji, niti kad se točak okreće u vazduhu, samo kad lagano guram biciklu :) Igle na točkovima uopšte ne stežem jako, tako da nije do toga sigurno.

Cese tek tek sigurno,ALI NE KOCU ZATO STO JE O TOLIKO MALO DA NI OKO NE MOZE DA VIDI.


To! Kad pogledam čeljust, razmak između pakni i diska se praktično i ne vidi. Pre neki dan sam probao glanc novog Scott Genius-a (koji košta 5x više nego moja Merida), ima Avid Elixir 5, isto tako je pištalo...Izgleda da je to normalna pojava :?
  • 0
.

#27 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 30 July 2012 - 03:04 PM

Ja se slažem s Brkom :), suviše je to komplikovan sistem. Svakodnevno čitam forum i stalno ljudi imaju problema s tim, i to raznoraznih boljki. Dok kod v-brake nema šta da zakaže, namestiš dok si reko keks i ne misliš, meni je ta "osobina" :) bitnija nego kočenje jednim prstom i ostalo.
  • 0

#28 meclaren1

meclaren1
  • Members
  • PipPip
  • 40 posts

Postavljeno 30 July 2012 - 03:54 PM

probat cu ovo sa sicem da skinem sve i ocistim, ako ne bude to, cu da bacim bajs u kontejner xD
uzasno me nervira, moram skontat odakle je.
  • 0

#29 mihajloalasp

mihajloalasp
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 835 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 30 July 2012 - 06:10 PM

Ja se slažem s Brkom :), suviše je to komplikovan sistem. Svakodnevno čitam forum i stalno ljudi imaju problema s tim, i to raznoraznih boljki. Dok kod v-brake nema šta da zakaže, namestiš dok si reko keks i ne misliš, meni je ta "osobina" :) bitnija nego kočenje jednim prstom i ostalo.


Vidiš, ja sam se odlučio za hidrauliku samo iz jednog razloga. Težak sam prilično, oko Niša su sve brda, a ja volim da se sjurim nizbrdo punom brzinom :D Ni jedan v-brake koji sam probao nije mogao da odradi posao kako treba, stiskao sam ručicu kao manijak, jednom čak i iskidao sajlu, pa sam i mehaničke Avid BB5 zamenio moćnijom hidraulikom. Jednostavno volim da imam moćnu kočnicu, zatreba :D Ne znam da li ti voziš offroad, ja da, i uglavnom uvek pogodim kad je blato, a kad sa v-brakovima uletiš u blatište do guše od kočenja nema ništa. I samo ne znam šta je to komplikovano kod hidraulike, to je prilično jednostavan sistem, i ako se održava nikad neće da zakaže.
  • 0
.

#30 brko83

brko83
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationKV !!!

Postavljeno 30 July 2012 - 07:43 PM

Ja se slažem s Brkom :), suviše je to komplikovan sistem. Svakodnevno čitam forum i stalno ljudi imaju problema s tim, i to raznoraznih boljki. Dok kod v-brake nema šta da zakaže, namestiš dok si reko keks i ne misliš, meni je ta "osobina" :) bitnija nego kočenje jednim prstom i ostalo.


Vidiš, ja sam se odlučio za hidrauliku samo iz jednog razloga. Težak sam prilično, oko Niša su sve brda, a ja volim da se sjurim nizbrdo punom brzinom :D Ni jedan v-brake koji sam probao nije mogao da odradi posao kako treba, stiskao sam ručicu kao manijak, jednom čak i iskidao sajlu, pa sam i mehaničke Avid BB5 zamenio moćnijom hidraulikom. Jednostavno volim da imam moćnu kočnicu, zatreba :D Ne znam da li ti voziš offroad, ja da, i uglavnom uvek pogodim kad je blato, a kad sa v-brakovima uletiš u blatište do guše od kočenja nema ništa. I samo ne znam šta je to komplikovano kod hidraulike, to je prilično jednostavan sistem, i ako se održava nikad neće da zakaže.



Bas kao sto si rekao ti imas stvarno dobru hidrauliku ali kod jeftinijih modela bogami ima teskih problema...

Inace blato je jedino sto anulira dobar v -brake...
  • 0
Kupujem avid arch rival jednu ili obe celjusti!

Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!

#31 stevasandra

stevasandra
  • Members
  • Pip
  • 10 posts

Postavljeno 31 July 2012 - 06:31 AM

Ja sam imao slican problem sa pucketanjem, resen je tako sto je skinuta patrona ociscena i kada je vracana nazad navoji su blago namazani sa uljem. Da li je problem bio u malo necistoce ili nije patrona bila dovoljno stegnuta ne znam ali je ovo resilo problem.
Problem sa cesanjem paknova imao sam i ja (BB5), na prednjoj vili sam dotegao iglice i uglavnom je resen problem. Tek ponekada se cuje cesanje ali posle kocenja vise ne. Medjutim imam jedan drugi problem koji bas iritira, Pri brzini od nekih 29-33kmh, cuje se neki zvuk iz prednje kocnice kao da nesto vibrira, ako blago pritisnem kocnicu prestaje. Da li je to od opruge, limcica, koji razdvaje paknove?
  • 0

#32 meclaren1

meclaren1
  • Members
  • PipPip
  • 40 posts

Postavljeno 31 July 2012 - 02:46 PM

Cesanje sam sredio danas na zadnjem tocku, sad se perfektno vrti i ne kaci nigdje.
Al shvatio sam zasto ne mogu da napravim da mi prednj ne kaci, kao da mi tocak ima malo lufta, e sad na jednoj strani nabe imaju neki poklopci taj jedan poklopac se odvrce sam, sigurno je to problem, a ovaj drugi nece, ja ga stegnem rukom, kljestima al opet se odvrce :/

Za ovo pucketanje, sinoc sam rastavio sic rasklopio sve odvojio oprao, ocistio, podmazo, i ponovo vratio, veceras kad odem da se provozam, vidjet cu jesam li rijesio problem.
  • 0

#33 mihajloalasp

mihajloalasp
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 835 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 31 July 2012 - 04:00 PM

Evo i ja rešio problem sa pištanjem, i povremenim grebuckanjem u vožnji. Pošto je odjednom juče kočnica počela da struže kao kad se na cirkularu seku drva, poludim i rešim da skinem pakne, kad imam i šta da vidim :shock: Jedna pakna očepljena po ivicama i po sredini, druga krivo potrošena, a sa limčića koji ih razdvaja iskidani "pipci". Limčić nije lepo razdvajao pakne pa je zato pištalo. Srećom, rotor nije nigde oštećen jer čim sam primetio da grebe, nisam više kočio prednjom. Pošto mi je sinoć trebala bicikla, ja isečem ravno one poluiskidane i pokrivljene pipke, vratim pakne ali pošto su pojedene, ručica propada do kraja. Rešenje: Kupio sam nove Baradine pakne u Planetu, namestio i više niti pišti u vožnji kad kočim niti češe kad polako guram biciklu, a ručica sad ima baš kratak hod :mrgreen: Limčić je 100% napravio sranje, verovatno sam ga ja zakačio i iskrivio kad sam vraćao točak. Evo slika:

[attachment=3]P1010497.JPG[/attachment]
[attachment=2]P1010500.JPG[/attachment]
[attachment=1]P1010498.JPG[/attachment]

A evo kako limčić treba da izgleda:

[attachment=0]formula-oro-c-pads-med.jpg[/attachment]

Limčić sam ja iseko jer mi je trebala bicikla, a bez kočnice mi se baš ne ide. Sad su tu nove pakne i radi ko zmaj :D
  • 0
.

#34 meclaren1

meclaren1
  • Members
  • PipPip
  • 40 posts

Postavljeno 31 July 2012 - 07:36 PM

Bas si ga izbjebo HAhaha.

Ne brine me kocnica napravio sam to, do prednje znam zbog cega je, to cu vjerovatno rijesit.

Al evo da kazem ocistio sam sic podmazo vratio sve ponovo, al otiso danas na voznju, opet pucketa.
Vjerovatno je bb, al ja nemam kljuc da otvorim bb, to moram u servis nosit, mozda se zaprljalo, mozda nije u redu bb, al jebe me u mozak koliko pucketa :(

Edit: izgleda da mi prednji tocak ima malo lufta, kad stanem u mjestu u guvernalom okrecem tamo-amo ono kao da lufta ima malo, kako to rijesit na industrijskim lezajevima, NOVATEC
  • 0

#35 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 posts

Postavljeno 12 February 2013 - 06:41 PM

Ovo je sada potpuno nepoznat teren za mene, prvi put cu voziti bajs sa hidraulikom...e sad primetio sam da rotor na prednjem tocku blago cese, jedva cujno ali dovoljno...kada sam se zagledao cini mi se da se pri okretanju tocka taj rotor ili disk nepravilno okrece kao da je malo kriv ili lose postavljen...kaci se na sest srafova, kocnica je avid elixir..da li se stvar moze resiti podesavanjem ili stelovanjem i kako se to radi, ima li slicnosti kao sa v brake sistemom, mislim na popustanje i zatezanje nekih srafova..ili je stvar jednostavno kriva...da li moze biti da je u pitanju tocak..kako da najlakse ustanovim sta je?
  • 0

#36 mihajloalasp

mihajloalasp
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 835 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 12 February 2013 - 07:20 PM

Najlakše je da probaš ovako: odviješ dva imbus šrafa koji drže čeljust kočnice za adapter ili za vilu, zavrtiš točak i jako stisneš ručicu kočnice i onda zaviješ šrafove. Ako i dalje grebe može disk da bude kriv, da klipovi ne izlaze jednako iz čeljusti pa se čeljust nakrivi na jednu stranu, da se limčić koji razdvaja pločice malo iskrivio pa on grebe itd. A pre nego što bilo šta radiš, proveri da li je točak lepo seo u ležište na vili. Može samo maaaalo da se pomeri (ako ga npr. ne stegneš lepo) i da kočnica ne može da se podesi.
  • 0
.

#37 had974

had974
  • Members
  • PipPip
  • 32 posts

Postavljeno 13 February 2013 - 06:10 AM

Al evo da kazem ocistio sam sic podmazo vratio sve ponovo, al otiso danas na voznju, opet pucketa.
Vjerovatno je bb, al ja nemam kljuc da otvorim bb, to moram u servis nosit, mozda se zaprljalo, mozda nije u redu bb, al jebe me u mozak koliko pucketa :(

Probaj da ocistis sticnu i mesto gde ulazi alkoholom. Nakon toga na pocetku sticne omotaj jedan ili dva kruga izolir trake, tako da sticna u tom delu bude pasent sa ramom. Ja sam tako resio problem pucketanja
  • 0

#38 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 posts

Postavljeno 13 February 2013 - 11:00 AM

Najlakše je da probaš ovako: odviješ dva imbus šrafa koji drže čeljust kočnice za adapter ili za vilu, zavrtiš točak i jako stisneš ručicu kočnice i onda zaviješ šrafove. Ako i dalje grebe može disk da bude kriv, da klipovi ne izlaze jednako iz čeljusti pa se čeljust nakrivi na jednu stranu, da se limčić koji razdvaja pločice malo iskrivio pa on grebe itd. A pre nego što bilo šta radiš, proveri da li je točak lepo seo u ležište na vili. Može samo maaaalo da se pomeri (ako ga npr. ne stegneš lepo) i da kočnica ne može da se podesi.

Probao, cini mi se da je ipak disk-rotor malo kriv...e sad ima li smisla podesavati tako da se malo paknovi razmaknu da rotor ima vise prostora pa da ne cese, posto malkice nailazi...ili da menjam rotor, kad sam vec kod toga moze li se rotor ispraviti? Kako se uopste steluju te kocnice, podesavanjem srafica ili drugacije? Avid elixir....
  • 0

#39 mihajloalasp

mihajloalasp
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 835 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 13 February 2013 - 01:18 PM

Možeš da ih razmakneš, ali time ne dobijaš ništa jer se oni uvek vrate u isti položaj kad stisneš ručicu.
Rotor može da se ispravi bez problema, za to postoji specijalan alat.

[attachment=1]SunLite_Ergonomic_Brake_Disc_Rotor_Truing_Tool__56450.1299101824.1280.1280.jpg[/attachment]

Može da se ispravi i malim francuskim ključem (ja sam tako radio), ali ti ne bih to preporučio.

Kako se uopste steluju te kocnice, podesavanjem srafica ili drugacije? Avid elixir....


Malo odviješ dva imbus šrafa koji drže čeljust kočnice za adapter ili za vilu, zavrtiš točak i jako stisneš ručicu kočnice i onda zaviješ šrafove.

[attachment=0]elixir-front.jpg[/attachment]
  • 0
.

#40 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 posts

Postavljeno 13 February 2013 - 01:40 PM

...shvatio za stelovanje, mislio sam da je slicno kao kod v brake sistema, kada se onim sraficima podesava....zanimljiv alat videcu da li ima neko od prijatelja...a kakav mi alat treba za skidanje rotora, to je neki zvezdasti imbus cini mi se....

mada mi se cini da je to krupan zalogaj za mene, ne bih da zbrljam nesto.... :)
  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika