Presta ventil
#22
Postavljeno 13 July 2012 - 05:31 PM
P.S. NIsam ni rekao ni pomislio da si glup,samo pazi da ne probusis gumu kad busis ventil .Pozdrav.
#24
Postavljeno 05 November 2014 - 12:20 PM
I ja cu da pcujem kao postavljac teme zbog presta ventila . Imam adapter, skapirah sistem pumpanja: odvrnem do kraja, nabacim adapter za auto pumpu (imam neku noznu) i ne moze da izvuce pritisak (guma ostane mekana), cak sta vise igla na manometru pumpe se ne pomera? Gume su 1.4 na spoljnoj pise da ide od 2.5 do 5.5 (sa AV ventilom oko 3.5 je tvrda ko kamen). Na samoj pumpi postoji kraci adapter ali ne ogovara?
Jel moze u spoljnoj 1.4 da se ubaci unutrasnja na kojoj pise 1.5-1.75?
Gde u centru Beograda (Slavija, Terazije, okolina zeleznicke i autobuske) ima da se kupe gume za bicikle?
max. 2005 - 8.000 km
#26
Postavljeno 05 November 2014 - 02:10 PM
I ja cu da pcujem kao postavljac teme zbog presta ventila . Imam adapter, skapirah sistem pumpanja: odvrnem do kraja, nabacim adapter za auto pumpu (imam neku noznu) i ne moze da izvuce pritisak (guma ostane mekana), cak sta vise igla na manometru pumpe se ne pomera? Gume su 1.4 na spoljnoj pise da ide od 2.5 do 5.5 (sa AV ventilom oko 3.5 je tvrda ko kamen). Na samoj pumpi postoji kraci adapter ali ne ogovara?
Jel moze u spoljnoj 1.4 da se ubaci unutrasnja na kojoj pise 1.5-1.75?
Gde u centru Beograda (Slavija, Terazije, okolina zeleznicke i autobuske) ima da se kupe gume za bicikle?
Nije uputno stavljati unutrasnju gumu vecih gabarita od spoljne, moze da dodje do presavijanja unutrasnje pa samim tim i pucanja u toku voznje, sto moze biti i rizicno zar ne
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#28
Postavljeno 05 November 2014 - 06:09 PM
1.5-1.75 sigurno može bez problema u 1.4. Ja sam čak vozio duže vreme i nešto veće unutrašnje u još tanjim (1.25) gumama, staje knap i nikakav problem nisam imao ni u vožnji ni kod skidanja/montiranja. Mnogo veće probleme sam imao kad je guma uža i treba propisno da se rastegli da popuni prostor (1.0-1.5 unutrašnja u pomenutoj 1.25 spoljnoj). Bušile su se i pucale same od sebe, namenjao sam 5-6 komada i bacao pare bezveze (svaki put kad dođem oni digli cenu i zaokružuju na gore ko da je hiperinflacija ) dok nisam skroz prso, počupao sve to i stavio široke mesnate teške unutrašnje. I nikad više problem s tim.
#29
Postavljeno 24 July 2016 - 03:28 PM
Meni ovi adapteri koji se nude u prodavnicama nikako ne vrše posao na auto-pumpama, odnosno uspem da napumpam gumu samo na PETROL pumpi, koja ima jak kompresor na preko 8 bar, a ja pumpam na 6.7.
Ali treba da se drži crevo kompresora i ventil u položaju kada je ventil gume na najudaljenojoj tački od podloge (dakle gore prostim rečnikom), pa nabijaš tj držiš rukom ka gore crevo kompresora, kako ne bi puštao vazduh između creva kompresora i adaptera napolje i tako preusmeriš sve u gumu.
Dakle, ne valjaju generalno izgleda ti adapteri, kad ima toliko problema. Zna li neko neku drugu soluciju a da koristimo kompresor na pumpama. Ranije na JP pumpama je mnogo bilo bolje, onaj ulaz, sada ovo je sve bzv.
Ja sam rešio sa dva adaptera ali pumpam najobičnijom pumpm. Na ovaj adapter čuveni za presta na auto, uvijem metalnu kapicu i to ovu:
http://www.limundo.c...entila/26908245
Onda sve to zajedno ušrafim na presta ventil, kroz cev ubacim crevo najobičnije pumpe još iz doba ponika, pumpam malo duže u odnosu na novije pumpe, ali bez ikakvih gubitaka bude kao kamen. Verovatno oko 7 bar idem odoka
#30
Postavljeno 24 July 2016 - 03:42 PM
Adapter treba uzeti takav da dobro naleže. Uglavnom su takvi. Ja uzimam u Vector radnji u NS i ne znam da je iko imao problema. Tu su oko 100 dinara (dobije se komplet 3-4 različita adaptera, nema samo presta/schrader na komad.
Presta ventil, naravno, odšrafi se kapica i pritisne prstom za slučaj da je ventil zalepio - samo delić sekunde, ne izađe puno vazduha.
Onda se stavi auto pumpa i pumpa. Problem sa benzinskim pumpama je što creva obično budu lošija, a i aparati su takvi da je sve preko 4 bara naučna fantastika - makar bio i auto ventil na biciklu, bez adaptera.
#32
Postavljeno 24 July 2016 - 04:02 PM
Kupi namensku pumpu sa glavom za presta ventil i barometrom, vredi. "Kao kamen" teško da je prava mera za optimalan pritisak u gumama Najjeftinija Giyo podna s barometrom u Planet Bike sasvim zadovoljavajuće radi posao.
+1
za kod kuće svakako je najbolje kupiti jednom dobru pumpu - sa onim postoljem. Obično budu sa vrhom koji može i prestu i auto ventil da duva.
Što kaže kolega - manometar je ipak precizniji. Ja koristim neku "Bontrager" iz Capriolo radnje, već 10 godina radi bez greške (da kucnem o drvo).
Za put je opet zgodno imati rezervnu unutrašnju i svoju pumpu (manju, prenosivu) za neočekivane situacije.
#33
Postavljeno 24 July 2016 - 04:05 PM
FalloutBoy, nije problem u tehnologiji pumpanja, već u onom delu creva koji ulazi na presta adapter (mislim na crevo kod pumpi na benz. stanicama).
Pisah ti, na PETROL pumpi, ima kompresor koji radi na preko 8bar, a na NIS je max 5.5. Napumpah na PETROL na 6.7 ali iz 5-tog pokušaja Možda ako vežbam bude i brže
Fiery, taman posla da nisi u pravu za namensku pumpu. Sa ovom sada, uglavnom kada proverim pritisak na nekom kompresoru bude oko 7 tako da to "kao kamen" nekako i potrefim da bude zadovoljavajuće. Opet ponavljam, slažem se za namensku pumpu
Videću sutra u servisu kod mene šta ovi momci imaju na crevu na njihovom kompresoru pa možda bude neka ideja da se iskoristi za vazduh na benz pumpama. I da i MOL pumpa kao da ima pritisak preko 7.
#35
Postavljeno 24 July 2016 - 04:19 PM
Uvek nosim adapter, za svaki slučaj, ali uglavnom mi je lakše pumpicom naduvati koliko treba, nego da gledam u pasulj kakav je automat na pumpi, kakvo im je crevo (često krene da flisuje čim pritisak pređe 3-4 bara - ili, kao u tvom slučaju, deo koji naleže na adapter nije kako treba).
Ovi automatski kompresori na mnogim pumpama traže da dobiju povratni pritisak i prestanu duvati kad je ventil sa tim adapterom, jer ne dobijaju povratnu informaciju.
#36
Postavljeno 24 July 2016 - 04:24 PM
Iskreno ja sa malom mobilnom pumpicom nikad ne napumpam do "kraja". Plašim se da kada mi guma već pruža jak otpor da polomim ventil, pa to ostavim za prvu pumpu - ali to je nekad bilo, jer sada pumpe nemaju ok završetke, pa tražim novo rešenje. Videću sutra napisah malo pre kako je u servisu gde ima kompresor i njime pumpaju presta. Verovatno je nešto direktno na crevu rešeno, a ako je preko adaptera sa auta na presta, još i bolje.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika