Capriolo speedster, cime ga usavrsiti?
#1
Posted 30 June 2012 - 02:44 PM
Sa cime zameniti, i okvirne cene:
Sediste - SELLE ROYAL – VIPER (koja sedista sa gelom)
Gume - Michelin Pro3
Kakav prtljaznik bi bio najbolji za ovaj model?
Ako imate ikakve sugestije za bolje podesavanje bicikla, slobodno predlozite.
#2
Posted 07 July 2012 - 09:26 AM
Za prtljag, to je skoro pa drumski ram, nema kuke i zakačke za pak treger. Mogao bi da mu staviš neki nosač koji se kači na šticnu, ali nije preporučljivo da stavljaš više od par kilograma tereta na njega. Mogao bi da nabudžiš pravi pak treger pomoću šelni za creva, ali ne znam koliko bi to bilo preporučljivo.
#4
Posted 08 August 2012 - 08:41 AM
Rade ljudi svasta, ali speedster u principu i nije za tu namenu. OK je da ga opteretis necim laksim, ali da kacis natovarene & teske bisage na obe vile. Jbg imam izrazitu sumnju da to pouzdano radi samo na slici.Nesto gledam capriolo speedster pa naleteo na ovu temu, verovatno si vec opremio, ali po slikama sa kapriolo sajta moze da se stavi dosta opreme.
Imaj u vidu da je to u osnovi drumaski ram (doduse hibrid sa pinovima za v-brake) da oni nisu predvidjeni za dugoprugasko teretisanje, da imas tockove upletene kineskim zicama koje nemaju nista protiv da puknu i bez bisaga, da imas nable koje su vrlo basic rekreativni model, potpuno nepredvidjene za maltretnman ...
Uglavnom ako si ga uzeo kao bicikl za turing onda si se preveslao.
Inace nema potrebe ista da menjas na njemu. Sediste se ne menja zato sto ti je neko rekao vec zato sto osecas da ti ne odgovara. Zapravo apriori zamena sedista je notorna budalastina jer se igrom slucaja moze potrefiti (a ne mora) da ti bas to sediste odgovara. Zamena guma, ukoliko ne prave probleme, ne buse se i sl. , je opet bacanje para.
#5
Posted 08 August 2012 - 11:24 AM
#6
Posted 23 August 2012 - 09:22 AM
Ne mogu verovati da su mu stavili kineske zice i bedne nable. Kombinacija Tiagra - Sora sa Miselin gumama mi je delovala OK. Jedno mi je ram od 57cm delovao nekako kratak za moju visinu.
Pretpostavljam da je samo montiran u Backoj Palanci, delovi su ionako Simano, ram sa Tajvana itd.
Ko ga ima nek napise kako se pokazao.
#7
Posted 07 August 2014 - 01:49 PM
Slazem se sa @pri3rak za ovo sto je napisao,
Inace, bajk je solidan za tu cenu, meni se licno svidja sto napred ima 52 najveci pogon
i sto ima 3 sajbne (kad dodju brda, dobro dodje ona treca najmanja koju obicno
ne stavljaju na drumase). Sora menjac OK, moze da sluzi godinama svakome
ko ima osecaja sa menjacem i ne krlja sa njime. Kocnice Avidove koje su na njemu su skroz solidne,
imam ih na drugom bajku, nemam zamerke. Bajk je dosta lagan sto je dobro, jos
ako se nadje neka karbonska vila polovna negde za male pare da se zameni
ona celicna velika je razlika, i recimo karbonska lula isto za neke male pare da se nadje, zamenom
ta dva bi se jos olaksao bajs prilicno. Bisage ne bih preporucio, pak treger mozda za neki
laksi teret tipa do 7-8 kila maks, ne kazem da nece izdrzati, ali ovo nije treking bajs pa
sa teretom ne treba preterivati. Vremenom mozda zameniti oba tocka sa sve glavama necim
kvalitetnijim, ali to samo ako se ovi na njemu ne pokazu dovojlno dobri, sto ne bi trebalo
ako se vozi pazljivije.
Pozz
#8
Posted 07 August 2014 - 03:24 PM
#10
Posted 12 August 2014 - 01:04 PM
Nedavno sam nabavio Capriolo speedster. I moj serviser mi je naveo nekoliko stvari koje treba da promenim. Najveça dilema je za izbor sedista, guma i da li je moguce natovariti ga sa 15 - 20 kg sa opremom i bisagama za duza putovanja.
Sa cime zameniti, i okvirne cene:
Sediste - SELLE ROYAL – VIPER (koja sedista sa gelom)
Gume - Michelin Pro3
Kakav prtljaznik bi bio najbolji za ovaj model?
Ako imate ikakve sugestije za bolje podesavanje bicikla, slobodno predlozite.
Za putovanje je, po mom iskustvo, na takvom bajsu važno imati deblje gume. Vidi koliko je širok unutrašnji prečnik felni, pa ako je ispod 14-15 milimetara, onda gledaj da zameniš točkove za deblje. Kada to uradiš, moći ćeš na put opušteno. Neke gume od 32 mm širine, na širim alu felnama, sa preko 32 žbice (idealno 36).
Tako će bajs biti otporniji na džombe, udarne rupe i slično. Sve ostalo mi deluje OK za takav bajs.
Prtljažnik koji je veoma dobar, po meni, je Topeak Tourist DX - ima nosače za bisage, a i ravan deo za ranac odgore:
Gume - neke obične, sa šarom kao na poni biciklu - bez krampona, ali ne moraju obavezno biti skroz ćelave. Ako ćeš putovati natovaren, za to pričamo.
Dobri točkovi, žbice, nable i felne su osnova svega. Za ostalo samo proveriti da li je sve dobro podešeno - kablovi, menjači i slično.
Naravno, da ne zaboravim, treba proveriti da li ram i čeljusti kočnica dozvoljavaju da se ubace deblje gume. Ako ne, onda po meni taj bajs baš nije najbolji izbor za dalji put. Putuju ljudi s tim, nije da ne putuju, ali bih sa tanjim gumama, ako stavljam teret na bajs, gledao da ponesem 3-4 rezervne žbice i da naučim dobro centrirati točkove.
#11
Posted 12 August 2014 - 01:42 PM
Ma centriranje točkova sa većim brojem žica (32-36) je smešno lako. Ja ne mogu da kažem da znam to dobo da radim, jednom sam pleo i par puta radio sitne korekcije ali mogu da kažem da mi je to lakše i brže od većine drugih zahvata. Zvuči nelogično ali je tako. Mnogi druge stvari me ubijaju u pojam, ne mogu da nađem uzrok, ili mi treba nerealno mnogo vremena spor sam i neefikasan ili me jako mrzi, a centriranje mi je laganica.
Po mom mišljenju najlakše je po zvuku, ja okom nema šanse da vidim i procenim gde baca kada je reč o centriranju do perfekcije. Nedavno sam oba točka malo doštelovao i čak prednji pomerao dishing-navlačio za 2mm u stranu i to sve skupa treba 10-15 minuta. Znači stavim/zalepim nešto šiljato da skoro dodiruje felnu (pakna je predugačka i nepouzdana) samo malkice da krzne kad baca, jedva da se čuje. I onda mi je extra lako, ne moram ni da gledam, samo ključ u ruku, vrtim točak osluškujem i okrećem za 1/4 ili 1/8 kruga. Na pravom stalku je to pesmica.
#13
Posted 12 August 2014 - 07:18 PM
Lep je speedster,posebno beli. Meni je pre 2 god naleteo jedan u XT opremi,mavic točkovima..ma opremljen do 00 medjutim prevagnuo ke KTM treking koji još vozim,a obzirom da sam mu nedavno radio upgrade na komplet XT voziću ga još duuugo.
Ali u svakom slučaju svidja mi se speedster samo što nije baš namenjen za višednevne ture..treking je za to daleko bolji.
https://picasaweb.go...208760685671353
#14
Posted 12 August 2014 - 07:26 PM
#15
Posted 12 August 2014 - 08:08 PM
Meni za visednevne ture najvise odgovara drumas. Jedini mi je problem prostor gde sve da stavim. Mada kada se lepo spakujem i ne treba da teglim klopu ok je i on. Imam pak treger koji ide na sticnu i tu ide sator i vreca. Imam sosta veliku torbicu koja se kaci na volan (ona ispred volana) tu stane sve ostalo. Ostale sitnice se potrpaju u dres, torbica iza sedista i torbica na rudi
Meni su za višednevnu turu po Rumuniji bile potrebne 4 bisage i obzirom na sav taj teret tu od drumaša nema koristi. Sve zavisi gde se vozi višednevna..kroz Srbiju bisage skoro da nisu ni potrebne.
https://picasaweb.go...208760685671353
#16
Posted 12 August 2014 - 08:49 PM
Imam pak treger koji ide na sticnu i tu ide sator i vreca
A gde ide podloga?
Kako bre to spakuješ na drumaša, koji je to paktreger, imaš neki link ili sliku ili dimenzije?
Ortak uzeo skoro neki za svog drumaša, ima i bočne stranice za male bisage samo je ravan, nije spušten pa je sedište preblizu i morao je na seat tube da uglavi.
Uglavnom meni to izgleda da ne može da ponese šator i podlogu a moraće da se vuklja jer kod mene ne može sve da stane...
Meni sad vreća ni ne treba, ali zato podloga... ma ni s njom ne znam kako ću da preživim više od jedne noći...
#17
Posted 13 August 2014 - 01:12 AM
http://postimg.org/image/uhy0j1tgz/
#18
Posted 13 August 2014 - 04:42 AM
Podlogu po letnjim danima skoro da i ne koristim. Sliku mog bajsa nemam ali evo drugarev bajs. Isti je princip samo sto in napred ima bisage a ja torbu. Inace pricamo o drumasu koje sa leve strane slike
http://postimg.org/image/uhy0j1tgz/
I posle kažu drumaš je samo za trke...
#19
Posted 13 August 2014 - 05:57 AM
I posle kažu drumaš je samo za trke...
Zavisi od drumaša. Oni ramovi na koje se ne može staviti guma deblja od 25 mm, bez mesta za montiranje pak tregera, blatobrana i slično, zaista nisu baš najpogodniji za nošenje tereta daleko. Može, može i sa ponikom, ali nisu ni blizu najbolje rešenje.
Na drumašu kod udarne rupe lako pukne žbica, iskrivi se felna, dok na planinskom ne bude ništa. To je sekund nepažnje.
Što se snage rama tiče, to ne bi trebalo da bude problem. Osim ako čovek ima baš preko 100 kila, pa onda još natovari gomilu prtljaga.
#20
Posted 13 August 2014 - 06:49 AM
Nije ovo bas sve istina. Ja na primer imam oko 90 kg. Nekada plu nekada minus. Nikada mi nije pukla ni jedna zbica. Ove sezone sam udario direkt u rupu (mala ne paznja zvonio mi je telefon pa sam krenuo ka zadnjem dzepu da ga uzmem) , rupa nije bila mala i opalio sam u punoj brzini. Tockovima nista nije bilo samo je pukla guma. Tockovi su aksium race. Gume na njemu su 23mm.Zavisi od drumaša. Oni ramovi na koje se ne može staviti guma deblja od 25 mm, bez mesta za montiranje pak tregera, blatobrana i slično, zaista nisu baš najpogodniji za nošenje tereta daleko. Može, može i sa ponikom, ali nisu ni blizu najbolje rešenje.
Na drumašu kod udarne rupe lako pukne žbica, iskrivi se felna, dok na planinskom ne bude ništa. To je sekund nepažnje.
Što se snage rama tiče, to ne bi trebalo da bude problem. Osim ako čovek ima baš preko 100 kila, pa onda još natovari gomilu prtljaga.
A kada bi znao sta drugar radi sa ovim cannondale-om ovde bi se svi prekrstili i rukama i nogama. Gde ga sve vozi mislim da za to ni cx nije a opet izdrzava. Jeste da je vozac od 70-75kg ali opet nista bajku ne fali.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users