Rock Shox servisiranje
#1
Postavljeno 19 April 2012 - 06:46 PM
Imam Dart 3 vilu nekoliko godina unazad i sve slabije radi. Na Rock Shox sajtu sam pronasao informaciju da se ulje treba menjati na svakih 100 sati koriscenja, pa bi bilo pametno zameniti ga, posto sam taj broj davno premasio. Naravno, u Capriolu su se svi slozili da nema potrebe za servisom, kao i za bilo cim drugim, tako da mi jedina opcija ostaje da to uradim sam.
Da li je neko vec pokusavao to sam da uradi? Na netu se nalazi kompletno uputstvo korak po korak, a ulje i sve ostalo mogu da nabavim, mada nije navedeno kakav alat treba. Jel vredi to raditi ili da se dalje svadjam sa ovima iz Capriola?
#4
Postavljeno 20 April 2012 - 03:22 PM
možda nađeš nešto korisno. Tora bi trebalo da bude čak i jednostavnija za taj servis od rebe, koja je opisana...Nisi rekao gde tražiš majstora.
#7
Postavljeno 27 April 2012 - 08:22 PM
Meni je za Toru bilo 1500 tako da je i za Dart verovatno isto. Bices bez viljuske jedno nedelju dana.
#10
Postavljeno 17 May 2012 - 08:25 PM
Ja sa Capriolo servisom (rock shox) imam loše iskustvo i ne bih im nikad više dao vilu, tako da ću sam da je otvorim kad to bude trebalo
Kakvog to iskustva?
ja moju jos nisam odneo...
Capriolo B.Topola, majstor Zoltan, cena 1000din. prosle godine i uradjena za dan..svaka preporuka, cak sam i postarinu dobio free u jednom pravcu
Koji Zoltan? Nosio sam vec jednom i kazu lepo da ne treba nista da se radi... videcu kod glavnog servisera ako uspem da dodjem do njega, znace on sta treba da se radi..
#11
Postavljeno 17 May 2012 - 09:08 PM
#12
Postavljeno 17 May 2012 - 10:09 PM
Aj kad se pominju iskustva, da dodam i ja moje. Dobio sam Toru 302 kojoj jos u radnji nisu radili lock out i rebound, poslali su bicikl za B. Topolu, jer je tamo serviser za RS i posle nekoliko dana (bio je na odmoru, pa se napakovalo posla) sam dobio vilu u perfektnom stanju. Sve pohvale
Velika nauka.....samo falilo ulja u desnoj nozi-damperu.
#13
Postavljeno 18 May 2012 - 12:03 AM
Cekaj, jel si ti servisirao amortizer Tora 302?Nema potrebe da šalješ bilo kome da ti napravi servis......uz malo čitanja upute za servisiranje i malo alata sve možeš sam napraviti. Slobodno pitaj sve vezano za servis darta.
Aj kad se pominju iskustva, da dodam i ja moje. Dobio sam Toru 302 kojoj jos u radnji nisu radili lock out i rebound, poslali su bicikl za B. Topolu, jer je tamo serviser za RS i posle nekoliko dana (bio je na odmoru, pa se napakovalo posla) sam dobio vilu u perfektnom stanju. Sve pohvale
Velika nauka.....samo falilo ulja u desnoj nozi-damperu.
#14
Postavljeno 18 May 2012 - 10:25 AM
Cekaj, jel si ti servisirao amortizer Tora 302?Nema potrebe da šalješ bilo kome da ti napravi servis......uz malo čitanja upute za servisiranje i malo alata sve možeš sam napraviti. Slobodno pitaj sve vezano za servis darta.
Aj kad se pominju iskustva, da dodam i ja moje. Dobio sam Toru 302 kojoj jos u radnji nisu radili lock out i rebound, poslali su bicikl za B. Topolu, jer je tamo serviser za RS i posle nekoliko dana (bio je na odmoru, pa se napakovalo posla) sam dobio vilu u perfektnom stanju. Sve pohvale
Velika nauka.....samo falilo ulja u desnoj nozi-damperu.
Ne vidim razloga za takvo pitanje osim dalje rasprave koja neće pomoći pitanju iz ove teme. A ti provjeri dali je to bio uzrok kvara na Tori ako sumnjaš u moju konstataciju.
#15
Postavljeno 18 May 2012 - 11:36 AM
Ne vidim razloga za takvo pitanje osim dalje rasprave koja neće pomoći pitanju iz ove teme. A ti provjeri dali je to bio uzrok kvara na Tori ako sumnjaš u moju konstataciju.
Pa da, moje pitanje ne pomaze kao i tvoja konstatacija. Da je ulje iscurilo, to bi znao svako ko bi pogledao nauljenu prednju glavu, nikakva misterija. Budi od koristi, pa nadji neko dobro uputstvo za servisiranje lockout-a (Tore i slicnih, znaci ne Dart, ne Reba...), ono koje ce biti korisno za ljude koji u zivotu nisu otvorili prednju viljusku. Ja tako nesto nisam uspeo da nadjem, nasao sam uputstvo za servisiranje Motion control dampera, koji nemam. Ne znam da li pokretac teme ima garanciju, ali ja je imam i znam da necu pipati nista na viljusci do isteka iste. Kad istekne eksperimentisi, ako imas pare da nadoknadis eventualnu stetu
P.S. Nije da mi treba servis za lockout, jednostavno ne volim kad ljudi misle da sve znaju i da bi sve mogli lako da urade, umesto da prepuste onima kojima je to profesija
#17
Postavljeno 18 May 2012 - 12:54 PM
Upravo mi je u garaža jedna Tora sa U-turn pa ti mogu slikati korak po korak rastavljanja i i podmazivanja....
#19
Postavljeno 18 May 2012 - 07:22 PM
@Taz, sve je to jasno, ali si ocigledno zaboravio na besplatno servisiranje u garantnom roku (nisam ja kriv sto je pustila ulje jos u radnji). Ima filmica na yt, ali sad nisam nasao za obican lockout. Nemoj zbog mene, uradi tutorijal za sve koje to interesuje. Ipak treba redovno podmazivati stapove, a koliko vidim, najbolje je otvoriti vili, ocistiti i onda podmazati ih
@skybeaver sigurno je moguce nabaviti, samo ne znam gde ih ima i koliko kostaju. Meni su u servisu povecali hod sa 8 na 11 cm i dali taj spejser od 3 cm, ako pozelim da ga vratim, ali ne verujem da cu ikada hteti da skracujem hod na 8
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika