Jump to content


Photo

Zastita bicikla


  • Please log in to reply
265 replies to this topic

#181 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 16 October 2019 - 11:59 AM

Ne postoji brava koja moze da spreci coveka u svom naumu,ne bih se ja previse oslanjao na bilo kakvu bravu. Ako se neko nameraci da ukrade ,ne sprecava ga ni video nadzor. Postoje sada one brusilice na  baterije seku u roku od minuta sve ,pa cak i najsigurnije  brave.

 

Resenje je ne exponirati se, imati bicikl radni i paradni,ili se nikada ne udaljavati od bicikla vise od 3 metra.Mislim da nijedan bicikl nije vredan stresiranja.

 

To što si napisao važi za svaki sistem ikada: bravu za bajs, vrata sefa, računarski sitem. 100% siguran sistem je neupotrebljiv, po definicji.

 

Naravno, pošto je nemoguće da se ne udaljim više od 3 m od bajsa ako ga koristim kao prevoz, ne kao sport, onda se oslanjam na dobre brave. Iz mog iskustva, to je dovoljno, barem u NS, da lopove odvrati - pošto uvek ima lakšeg plena.

 

Što je suština svakog sistema zaštite: da se ne isplati cimanje. Naravno, pomaže ako bajs izgleda grdno da ga ne uzmeš na poklon. Ipak, uz dobre brave, ne mora se voziti baš kršina, samo da bajs ne bi bio ukraden.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#182 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Posted 16 October 2019 - 12:19 PM

@mirek200

Sve je tacno. Radni i paradni mi je isti bajs, dok sam vozio klasican bajs imao sam radni za ovakve namene, sada to otpada jer nije rentabilno. Ako bas hoce da krade i pravi buku oko 10min da isece sve brave, neka sece, ne mogu da ga sprecim u tome, sem da ga usporim kvalitetnijim bravama.

Za stresiranje si takodje u pravu, kad je izbor izmedju toga da vozim bicikl i vezujem ga i ne vozim ga skoro uopste (svaki drugi vikend ako stignem), biram da vozim, pa sta bude.

 

@FalloutBoy

Meni je dosta pomoglo sto je bajs izgledao kao krsina dok sam ga koristio, bitno mi je bilo da mehanika bude savrsena sto je i bila. Sad nemam tu opciju i u pravu si, lakseg plena uglavnom ima. Eto kolega iz iste zgrade gde radim svakodnevno vezuje jarko crveni Trek XC MTB (nisam zagledao opremu, ali fin bajk), sa jednom sajlom koja u precniku ima manje od 10mm. Provuce kroz oba tocka i ram, oko bandere, i to je to. Vec mesecima tako dolazi i niko mu ne dira bicikl. U odnosu na njega, kod mojeg je lakse celu banderu skinuti :D


  • 0

#183 Doutdes

Doutdes
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 472 posts

Posted 17 October 2019 - 08:13 AM

Mozda je resenje nesto slicno kao sto Dule rece ...08c2e45575faeeaef5a65f9a76c32ee7.jpg

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 2

#184 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Posted 16 March 2020 - 10:57 PM

Pošto se malo malo priča kako su te nabudžene skupe brave sigurne samo da ostavim par klipova. Nešto tako teško kao tuč, gabaritno nezgrapno i skupo lično ne bih koristio nikada (to je uvek bio moj stav) čak i da je sigurno, ali evo koliko je "sigurno" tj koliko je teško to obiti.

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=mAyTv64YkTI


  • 0

#185 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 17 March 2020 - 05:05 AM

Pošto se malo malo priča kako su te nabudžene skupe brave sigurne samo da ostavim par klipova. Nešto tako teško kao tuč, gabaritno nezgrapno i skupo lično ne bih koristio nikada (to je uvek bio moj stav) čak i da je sigurno, ali evo koliko je "sigurno" tj koliko je teško to obiti.

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=mAyTv64YkTI

 

Prvi snimak - slaba karika je sam cilindar - kako sam objasnio. Mada većina lopova (barem u NS) ide na sečenje brave, lomljenje, ne na "češljanje". Pogotovo oni koji kradu bajseve.

 

Ova druga brava - obija je ekspert, uz zaključak: "mislim da je dovoljno teška za obiti ako se obezbeđuje bicikl na ulici".

Drugim rečima: u Novom Sadu znam svega dva čoveka koji imaju taj alat i mogu to otvoriti, a oni žive od tog posla (ne kao lopovi).

 

100% bezbedan sistem je neupotrebljiv, po definiciji. Suština je da bajs bude bolje zaštićen od ostalih bajseva (a da ne deluje puno skuplje/primamljivije).

 

Ima i gomila snimaka gde koriste klešta za armaturu sa ručkama dužine od metra, naslonjena na zemlju, pa celom težinom nalegnu na njih i seku i te jače lance/brave. Opet - lopovi bajseva uglavnom nose klešta koja staju pod jaknu/u ranac. I ne treba katanac vezivati tako da stoji blizu zemlji, kad god je to moguće.

 

Kako vezati bajs:

https://bicikl.bikeg...ivanje-bicikla/

 

Ima i snimaka gde koriste akumulatorsku brusilicu kada preseku bolji lanac za minut. S tim što za taj minut naprave dosta varnica i buke. Uvek će pre birati neki mekši, tanji lanac, koji mogu preseći za par sekundi. Vreme ide sporo kad kradu i gledaju lakši plen. 

 

Na kraju - dobrom ručnom testerom, za oko 20 minuta, isto se može preseći praktično svaki lanac. Opet važi činjenica da će pre izabrati minut, nego 20 minuta testerisanja.


  • 1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#186 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14994 posts

Posted 17 March 2020 - 06:26 AM

Niste u toku sa vremenom :) (link)


  • 1

#187 Boris_volimCorbe

Boris_volimCorbe
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1446 posts
  • LocationBeograd

Posted 17 March 2020 - 08:28 AM

Ja imam malo slabiju verziju U-lock brave od te prikazane (mislim da je 470) i, ako bih uzeo taj video kao ozbiljan reper, bio bih izuzetno zadovoljan njenom sigurnošću. Dakle, lopov bi morao da bude izuzetno miran i staložen da bi tu bravu otvorio. Onaj koji to ume verovatno ima boljih načina da zaradi novac nego da krade bajs koji ne može da proda za više od par stotina evra (i to ako ga stavi na oglase pa čeka kupca).

Što se mene lično tiče, ta brava ima samo jednu falinku, a to je mali obim tj ne mogu da vežem bajs za banderu jer je preširoka, već samo za nekakvu ogradu ili nogu penzosa u redu za brašno.
  • 1

#188 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Posted 17 March 2020 - 01:40 PM

Ja potpuno drugačije gledam na sve to od vas :D

Ja kad mi neko kaže kako je neka brava jako sigurna i vredi tolike pare (a svaka je precenjena, plaćati tolike cene za nešto nebezbedno mi je suludo) dobijem poriv da vidim koliko je teško/lako obiti to. I onda otvorim youtube.

A za mene ovo jeste lako, veoma lako. Šta je ako ne lako ako traje minut dva, sve se vidi na snimku.

I ne priznajem taj argument u odbranu proizvođača tih skupocenih brava "ali to je profesionalac" "stručnjak". Šta znači profesionalac, jel ima neki fakultet za to? :D

Svako može da nabavi tu spravicu i nauči da je koristi, video je dovoljan primer koliko je to jednostavno.

Zato mi je smešno loženje na te brave a pogotovo ne znam kako ne bih flipnuo da zaista vuglim to sa sobom, olupam i izgrebem bajs time jer ima dve kile, i onda na kraju pored toliko datih novaca treba da razmišljam da li će neko otključati to tako da ostanem i bez skupog bajsa i bez skupe brave. Jednostavnije je ne ostavljati bajs nigde. Ja koristim tanku sajlu koja je mala laka i uvek uz mene, i služi tek da ne može neko da naskoči i odveze se dok uđem negde.

Za duže vreme bez nadzora bicikla ne bih imao poverenja u nikakvu bravu, shodno video primerima iznad.


  • 0

#189 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 17 March 2020 - 01:50 PM

Ja potpuno drugačije gledam na sve to od vas :D

Ja kad mi neko kaže kako je neka brava jako sigurna i vredi tolike pare (a svaka je precenjena, plaćati tolike cene za nešto nebezbedno mi je suludo) dobijem poriv da vidim koliko je teško/lako obiti to. I onda otvorim youtube.

A za mene ovo jeste lako, veoma lako. Šta je ako ne lako ako traje minut dva, sve se vidi na snimku.

I ne priznajem taj argument u odbranu proizvođača tih skupocenih brava "ali to je profesionalac" "stručnjak". Šta znači profesionalac, jel ima neki fakultet za to? :D

Svako može da nabavi tu spravicu i nauči da je koristi, video je dovoljan primer koliko je to jednostavno.

Zato mi je smešno loženje na te brave a pogotovo ne znam kako ne bih flipnuo da zaista vuglim to sa sobom, olupam i izgrebem bajs time jer ima dve kile, i onda na kraju pored toliko datih novaca treba da razmišljam da li će neko otključati to tako da ostanem i bez skupog bajsa i bez skupe brave. Jednostavnije je ne ostavljati bajs nigde. Ja koristim tanku sajlu koja je mala laka i uvek uz mene, i služi tek da ne može neko da naskoči i odveze se dok uđem negde.

Za duže vreme bez nadzora bicikla ne bih imao poverenja u nikakvu bravu, shodno video primerima iznad.

 

Svako može da trenira od rođenja i postigne zavidan sportski rezultat. Samo to obično nisu narkomanski klošari koji kradu bicikle.

 

Ja se vodim time da pitam one koji se u to razumeju: sa čime se ti najviše moraš pomučiti, šta bi najmanje voleo da moraš otvarati? Inače - svaka brava se može obiti, naravno. Samo nije isto da li se otvara za sekund običnim sečicama, ili treba ipak malo da se uči i nabavi alat.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#190 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Posted 17 March 2020 - 02:04 PM

"Alat". Jaka razlika, sekund ili minut. :D

Znam da ti se ne sviđa koliko lako se i te "najbolje" brave otvaraju ali tako je.

I nikako nisu svi lopovi pa ni većina nisu narkomani. Itekako imaju mozga a i volje da nabave šta im treba.

Meni te brave ne opravdavaju cenu od sto eura ako treba da budem srećan što sam bezbedan od narkomana na Štrandu.

 

Onaj Dušanov video je tek hit, najbolja brava za motocikle. Paf, jedna sekunda, doviđenja.


  • 0

#191 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 17 March 2020 - 02:48 PM

"Alat". Jaka razlika, sekund ili minut. :D

Znam da ti se ne sviđa koliko lako se i te "najbolje" brave otvaraju ali tako je.

I nikako nisu svi lopovi pa ni većina nisu narkomani. Itekako imaju mozga a i volje da nabave šta im treba.

Meni te brave ne opravdavaju cenu od sto eura ako treba da budem srećan što sam bezbedan od narkomana na Štrandu.

 

Onaj Dušanov video je tek hit, najbolja brava za motocikle. Paf, jedna sekunda, doviđenja.

 

Tu ima dve stvari o kojima pričaš. Jedno je zaštita, drugo je cena.

 

Zaštita: svodi se na to da bajs bude bolje zaštićen od ostalih. Ako još uz to i ne izgleda lepše od njih, to u velikoj meri smanjuje verovatnoću da bude ukraden.

 

Jedan minut traje tačno šezdeset puta duže od sekunde, je li. Što se Dušanovog snimka tiče - ne znam ko kaže da je ta brava najbolja, ali taj katanac i cilindar nisu ništa naročito. Pisao sam o tome u linkovanom članku - kako izgleda dobro, a kako loše.

 

Stvari iz tih videa meni lično nisu ništa novo. Upravo sam u svim člancima na temu zaključavanja eksplicitno napominjao da se svaka brava preseče, makar i ručnom testerom za 20 minuta rada. Ni jedna nije "neprobojna", to nije nikakva tajna i toga ljudi treba da budu svesni.

 

Imam sreću poznavati čoveka koji je ceo život otvarao razne sefove, brave i sl. (bez da išta krade). Sa takvim ljudima sam se, između ostalog, konsultovao i pitao za njihov savet i mišljenje. Šta je njima teže za otvoriti. I šta je po njihovoj proceni generalno teže za otvoriti. Da uradim ono što je do mene da bajs ne bude ukraden. Te bolje brave zaista jeste puno teže otvoriti. To kad radi ekspert, onda sve izgleda lako - isto kao kad brat Contador pegla uzbrdo, kao da se ni ne zadiše.

 

 

Cena: svako gleda da zaradi što više može. Kad je zaštita u pitanju, barem koliko sam ja pratio, sve što je dobro i provereno ima puno višu cenu. Ono što je jeftino je ili loše, ili nije još uvek ispitano/provereno. Ako neko zna za jeftinu, a dobru bravu, ja bih je prvi kupio. Tako da kad razmišljam: jednom 100 evra za bravu (uz 0,1% verovatnoće da bajs bude sa njom ukraden), ili svakog meseca po 10 evra za jeftinu bravu (i 100 evra za jeftin bajs)? Biram tu precenjenu bravu. I slažem se da je precenjena - na ime brenda se tu dodaje bar 30%. Ali ne mogu naći jeftiniju a podjednako dobru, inače bih uzeo.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#192 Ludisha

Ludisha
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 258 posts
  • LocationObrenovac

Posted 17 March 2020 - 08:36 PM

Bas u tome i jeste caka, dal ces dok ti udjes u prodavnicu neko sa secicama koje staju u dzep da ga secne i odveze.

 

Pojavom aku brusilica, bilo kakva prica sa zastitom je smesna, ali ove bolje brave daju dosta vecu sigurnost jer ipak ne nose svi ulicom sekac armature sa ruckama od metar, a i tad nije moguce ostvariti toliku silu ako se ne osloni na zemlju, (osim ako ne dodje swarceneger da ga stiska)

 

Bilo kakvo duze ostavljanje na mestima sa malom cikulacijom ljudi slazem se ne daje ni priblizno toliko sigurnosti koliko su cene tih brava, noc je tek prica za sebe.

 

Ali na javnim mestima, uz neke objekte od javnog znacaja pokrivene video nadzorom, te brave cine bajs gotovo sigurnim 100%


  • 0

#193 Boris_volimCorbe

Boris_volimCorbe
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1446 posts
  • LocationBeograd

Posted 17 March 2020 - 08:58 PM

Kao i sa toliko drugih stvari, besmisleno je ubedjivati nekoga drugog da mu je razmišljanje pogrešno jer je veća verovatnoća da na tu stvar jednostavno gleda iz različitog ugla i sa različitim prioritetima. Gadjan vozi brzo i lagano i logično je da mu kilo i po dodatnog tereta koji pri tome košta 100 evra a osigurava ga na manje od minut predstavlja potpunu besmislicu. Sa druge strane, ja vozim bajs koji praktično nikada nije lakši od 20 kila, nije me briga da li ću biti brz ili ne (ali naravno brz sam kao munja), pa mi stalno nošenje takve brave koju koristim jednom ili dva puta godišnje ne predstavlja neki veći problem. Važno je da smo svi svesni nekog rizika i da znamo šta radimo. Najbolje je ne ostavljati bajs bez nadzora, ali ja nemam problem da ga ponekad i ostavim jer računam da svako ko šacuje šta da marne predje preko mog bajsa jer je kombinacija vreme-trud-rizik-nagrada prosto nedovoljno dobra da bi se upustio u celu priču.


  • 5

#194 StivenBre

StivenBre
  • Members
  • PipPipPip
  • 101 posts
  • LocationBor

Posted 18 March 2020 - 08:04 PM

Meni nije jasno kako ljudi koji cuvaju bajs u podrumu zgrade mirno spavaju? Redovno vidjam par komsija da ostavljaju bajseve u podrumu, opomenem ih, jedan mi kaze ma ko ce da se cima dve brave da obija i katanac da bi dosao do bajsa

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  • 0

#195 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Posted 18 March 2020 - 08:50 PM

Pa to ti kažem. Kad se ove najskuplje nabudžene kvalitetne brave ovako otvaraju...

Zato mi to nije povoljan odnos uloženo-dobijeno za kupca/biciklistu, da ti je potrebna najskuplja najkvalitetnija brava da bi dobio samo malo sigurnosti na kratko da ga negde ostaviš bez nadzora i to opet u slučaju da voziš jeftin neprivlačan bajs i igraš na kartu "valjda neće baš moj". Da plaćam sto eura bravu da bih štitio bicikl od sto eura, hmm. Čime onda šititi bicikl od 500, 1000e? Nekako mi premium brava ide uz premium bicikle, ali s obzirom na lakoću otključavanja rizikovanje aposlutno otpada. Nešto ne verujem da se oni razbijaju od prodaje tih skupih brava ni jednoj od te dve kategorije kupaca jer mi u oba slučaja nema mnogo smisla.


  • 0

#196 Bobanultegra

Bobanultegra
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 435 posts
  • Locationleposavic

Posted 18 March 2020 - 09:50 PM

Pa to ti kažem. Kad se ove najskuplje nabudžene kvalitetne brave ovako otvaraju...
Zato mi to nije povoljan odnos uloženo-dobijeno za kupca/biciklistu, da ti je potrebna najskuplja najkvalitetnija brava da bi dobio samo malo sigurnosti na kratko da ga negde ostaviš bez nadzora i to opet u slučaju da voziš jeftin neprivlačan bajs i igraš na kartu "valjda neće baš moj". Da plaćam sto eura bravu da bih štitio bicikl od sto eura, hmm. Čime onda šititi bicikl od 500, 1000e? Nekako mi premium brava ide uz premium bicikle, ali s obzirom na lakoću otključavanja rizikovanje aposlutno otpada. Nešto ne verujem da se oni razbijaju od prodaje tih skupih brava ni jednoj od te dve kategorije kupaca jer mi u oba slučaja nema mnogo smisla.

Gadjane batice ja moj i u kući držim na oku
  • 2

#197 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Posted 18 March 2020 - 10:28 PM

Ma znam, razumljivo za mašinu za treninge i rekreaciju :D

Nego kažem za obavljanje svih potreba po gradu, BG je velik, znači nisu male kilometraže, plus brdovit. Meni i za to treba pristojan, dobar bajs, drumaš.

I neki od 300-400e ne bih smeo da poverim tim bravama makar bile 100 eur.


  • 0

#198 StivenBre

StivenBre
  • Members
  • PipPipPip
  • 101 posts
  • LocationBor

Posted 18 March 2020 - 10:46 PM

Biciklu od 300-400e u krevet sa tobom a devojku/zenu na pod, prosto. Barem ja tako imam u planu kad budem kupovao skuplji bajs  n2:Heristical


  • 0

#199 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Posted 19 March 2020 - 12:09 AM

Uzeo sam 3 kvalitetna granit abusa ili oko 10% vrednosti bajsa, u zgradi gde radim ima par kolega sa mnogo losijim zastitama (jeftine sajle) i sljastecim bajsevima. Lagan plen, uvek ce pre njihov bajs da odveze, moj samo moze da gura. Za njihov im treba u proseku 10 sekundi, za moj u proseku oko minut po bravi ako seku, uz dosta buke jer bandera za koju vezujem prilicno odzvanja. Da lome ne mogu bez Arnolda jer sve vezujem visoko od zemlje. Ako cesljaju, treba im oko dva minuta po bravi ako su smireni kao ovaj locksmith - imam isti ili jaci model cilindra kao drugi klip, ne znam napamet.

Da li sam zastitio bajs? Naravno da ne. Cak sam i o gps-u i alarmu razmisljao dok nisam skontao da profi ako se nameraci ce ga ukrasti i pored toga, brava, video nadzora i rampe na ulasku na parking. Samo sam odvratio sitnog lopova i mislim da upravo tome i sluze ove bolje brave, posto jeftine ne sluze nicemu. Izmedju nevozenja i kakve-takve zastite birao sam ovo drugo i nimalo se nisam pokajao. Ako ga ukradu najzalije ce mi biti vremena sto ne vozim, jer da nije tih brava mnogo bi manje vozio.
  • 3

#200 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 19 March 2020 - 05:11 AM

Pa to ti kažem. Kad se ove najskuplje nabudžene kvalitetne brave ovako otvaraju...

Zato mi to nije povoljan odnos uloženo-dobijeno za kupca/biciklistu, da ti je potrebna najskuplja najkvalitetnija brava da bi dobio samo malo sigurnosti na kratko da ga negde ostaviš bez nadzora i to opet u slučaju da voziš jeftin neprivlačan bajs i igraš na kartu "valjda neće baš moj". Da plaćam sto eura bravu da bih štitio bicikl od sto eura, hmm. Čime onda šititi bicikl od 500, 1000e? Nekako mi premium brava ide uz premium bicikle, ali s obzirom na lakoću otključavanja rizikovanje aposlutno otpada. Nešto ne verujem da se oni razbijaju od prodaje tih skupih brava ni jednoj od te dve kategorije kupaca jer mi u oba slučaja nema mnogo smisla.

 

To je suština priče: bajs koji je veoma skup, pogotovo ako ga neko pikira, teško se može zaštititi. Obijaju se i stanovi, sa kakvom god bravom.

 

Što se brave od 100 evra za bajs od 100 evra tiče, imam više ličnih primera - gde su mi mažnjavali bajseve zakjlučane lošijim sajlama i lancima, a još nikad bajs zaključan krštenim.

 

Takođe, prijatelj je imao bajs koji je bio baš ružan na oko, jeftin, pa su ga ukrali jer je bio zaključan lošijim lancem. I onda muka naći drugi bajs da odgovara, makar i ne bio jeftin. Posle toga je, čak i za taj, kupio bolju bravu uz komentar: "sam sam kriv, trebalo je da te poslušam", ali bukvalno otprilike tim rečima.

 

Jeftine su previše lake za otvoriti, za ove druge treba ipak znanja i alata. Naravno, ko ne veruje može probati da otvori tako neku bolju bravu. Ili da proba naći nekog ko zna to da otvori "lako" (bez da brusi/testeriše). A kod jeftinih:

 

https://www.instagra.../p/BkZ-DLFheyC/

 

To je primer. Ljudi dođu u servis, izgubljen ključ, ili blokirana/pokvarena brava. Onda razrogače oči kad tako malim sečicama koje staju u šaku presečem sajlu za sekund. Sečice od 30ak cm, za armaturu (koje lako staju pod jaknu) seku i lošije lance isto za bukvalno sekund-dva,  bez mnogo muke. Bolje brave se ne otvaraju ni blizu tako lako.

 

Meni je lično praktično u interesu da ljudi ovome ne veruju i da ne poslušaju - što je najčešće slučaj, dok ne vide uživo, ili se opeku. Dok god ima bajseva zaključanih bravama "razumnije cene", kontam da je moj bajs prilično bezbedan.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users