Uvod u road cycling
#121
Posted 07 May 2013 - 04:08 AM
Ako pod prosečnom misliš na matematički prosek, onda je to iznenađujuće sporo za uložen trud. Često poredim vreme na preteškom hibridu i na trkačkom bajsu na redovnoj deonici do posla. Nekih 11 kilometara. Čak i kad nema gužve i semafora, razlika bude ispod 5 minuta, a čini mi se da trkačkim idem duplo brže.
Sa druge strane, ako se pod prosečnom misli na neku "krstareću" brzinu, tj. kad postigneš neku brzinu koju možeš držati neko duže vreme, onda je to, kada idem sam, negde ispod 30 na sat na hibridu, a nešto preko toga na trkačkom (nisam nikad merio na trkačkom, ali verujem da nije preko 35).
#122
Posted 07 May 2013 - 06:14 AM
Naravno sa vetrom brzina se smanjuje, posto Marfi napravi da mi uvek duva u lice. ...
#126
Posted 07 May 2013 - 03:56 PM
#127
Posted 07 May 2013 - 03:59 PM
#128
Posted 07 May 2013 - 09:49 PM
Bicikl Capriolo Speedster.
#129
Posted 08 May 2013 - 03:31 AM
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#130
Posted 22 May 2013 - 06:46 PM
Ko su po vama najbolji brdasi:
1.Kontador(neprikosnoven)
2.Schleck(pokazao se kao jako dobar brdas tokom ovih par godina inace moj omiljeni biciklista)
3. Valverde
#132
Posted 22 May 2013 - 07:22 PM
Ja na mojem celicnjaku drzim prosek 29-30km na sat na deonici koja je prilicno ravna aliiiii se preznojim ko konj......Ipak imam mali staz na drumasima a sajbna 53
Nema to veze na ravnom sa velikom sajbnom; ti se pomeri na laksi prenos nazad na kaseti. Doduse, bices malo blizi zadnjoj nabli, nego li da vozis compact pogon.
Inace, oseti poprilicna razlika izmedju prilicno ravne i pleh ravne deonice. Npr. u Banatu imas pojedine delove puteva koji se na oko ne vide, ali ko cesto vozi zna da postoji nagib tipa 1%. Kad vozis 30+ cim naidjes na tu deonicu primetis da te nesto koci i malo pada brzina.
#133
Posted 22 May 2013 - 09:32 PM
Ja na mojem celicnjaku drzim prosek 29-30km na sat na deonici koja je prilicno ravna aliiiii se preznojim ko konj......Ipak imam mali staz na drumasima a sajbna 53
Nema to veze na ravnom sa velikom sajbnom; ti se pomeri na laksi prenos nazad na kaseti. Doduse, bices malo blizi zadnjoj nabli, nego li da vozis compact pogon.
Inace, oseti poprilicna razlika izmedju prilicno ravne i pleh ravne deonice. Npr. u Banatu imas pojedine delove puteva koji se na oko ne vide, ali ko cesto vozi zna da postoji nagib tipa 1%. Kad vozis 30+ cim naidjes na tu deonicu primetis da te nesto koci i malo pada brzina.
Upravo sam se vratio iz Kragujevca za Kraljevo(bio u poseti drugaru iz vojske) po jakoj kisi...Odavno nisam bio tako mokar prosek 28 km na sat a cinilo mi se da idem kao munja:(
Inace praktikujem 2*6 kada odrzavam brzinu 2*7 ostavljam za nizbrdice....
hm...Bontrager race lite uzasno lose drze na asfaltu po kisi...Dogadjalo mi se da proklizam na zaustavljanju na semaforima....
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#134
Posted 31 May 2013 - 09:51 PM
Prvi put sam tako pumpao, hteo sam na max 8 bara jer guma nije odmah htela lepo da legne i bacala je pa reko da probam sa max pritiskom ali prosto me strah a i neviđeno teško ide. Bukvalno se preznojim, pola od nervoze pola od umora, legnem svom težinom na pumpu i prosto me strah da ne eksplodira guma, felna ili crevo. Još dok ne legne sve lepo pa na tom pritisku kad krene da se "sleže" pa zazvoni i opali ko iz puške čuka mi preskoči .
#135
Posted 31 May 2013 - 10:19 PM
P.S. Mada su se neki kleli u izvesni Giyo model, kao laganica 8 bara. Ja mojom alu Giyo uspevao 4 i posle toga ide patnja. Sada iskljucivo stoji na bajsu, tek da ne zaglavim u nedodojiji ako nesto krene po zlu.
#136
Posted 31 May 2013 - 10:52 PM
Ovu pumpu imam, nije loša s obizirom da je bila jeftina, nešto preko 1000 din. Alu telo, plastični klip. Šatro do 11 bara mada ne bih se usudio, crevo se vidno napinjalo i na 7.5... Legnem ja na nju al kad dođe već visok pritisak prvi put sam se sreo s tim pa mi bilo jako čudno, sav vazduh se sabije skoro u dno pumpe i onda tek ventil popusti pa uleti unutra pa opet u krug. Malo presta lepi nova je unutrašnja, ako se malo ostavi brzo zadihtuje i ne mogu pumpom da ga pokrenem već skidanje pa prstom stiskanje da odlepi...
Ne znam, jel se praktikuje da se sipa malo talka ili nečeg da ne lepi toliko? Mada vremenom će valjda i dihtung gumica da ostari i da se unormali. Sada toliko zalepi samo od pritiska vazduha da mislim da ne bi ispuštalo ni ako se ne zavrne. Jako mora da se stisne da bi odlepilo. Na staroj gumi to nije bilo ni blizu tako.
#137
Posted 31 May 2013 - 11:44 PM
#138
Posted 01 June 2013 - 01:35 AM
imam istu pumpu i isti su simptomi, tesko pumpa na8 bara, ali to kod mene nije do ventila vec do pritiska pa se pumpa muci, pumpaj na 8 bara slobodno nece da explodira pumpa, vec dugo je koristim, ali prvo namesti gumu kako treba.Aha ako sam dobro shvatio onda je normalno da ide jako teško... nije meni problem nego mi frka bila
Ovu pumpu imam, nije loša s obizirom da je bila jeftina, nešto preko 1000 din. Alu telo, plastični klip. Šatro do 11 bara mada ne bih se usudio, crevo se vidno napinjalo i na 7.5... Legnem ja na nju al kad dođe već visok pritisak prvi put sam se sreo s tim pa mi bilo jako čudno, sav vazduh se sabije skoro u dno pumpe i onda tek ventil popusti pa uleti unutra pa opet u krug. Malo presta lepi nova je unutrašnja, ako se malo ostavi brzo zadihtuje i ne mogu pumpom da ga pokrenem već skidanje pa prstom stiskanje da odlepi...
Ne znam, jel se praktikuje da se sipa malo talka ili nečeg da ne lepi toliko? Mada vremenom će valjda i dihtung gumica da ostari i da se unormali. Sada toliko zalepi samo od pritiska vazduha da mislim da ne bi ispuštalo ni ako se ne zavrne. Jako mora da se stisne da bi odlepilo. Na staroj gumi to nije bilo ni blizu tako.
#139
Posted 01 June 2013 - 08:15 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users