Uvod u road cycling
#102
Posted 04 January 2013 - 01:03 PM
Jedino je nizbrdo teža guma u prednosti
U jednoj temi ranije je bio pomenut test guma različite širine sa zanimljivim rezultatima:
http://janheine.word... ... -of-tires/
Najbolje je sam probati ako postoje mogućnosti. Problem je i što je znatno sužen izbor guma sa dimenzijama različitim od 23mm.
#103
Posted 04 January 2013 - 02:44 PM
@FalloutBoy
Gde ti voziš kad su tako loši putevi da ti se svaki čas buše gume i oštećuje felna? Da se razumemo, nemam ja ništa protiv 20-ke, 25, 28, neka vozi svako koje kod gume hoće. Samo je bitno da je guma kvalitetna, što znači malko skuplja. Treba bljunuti 30 evra za gumu i kraj. Biciklizam je skup sport.
Vozim po NS i okolini. Prelazi biciklističke staze i puta su obično sa loše urađenim bankinama, pa je s debljim gumama potrebno puno više usporiti. Oštećenja na kolovozu ima dosta na mnogim putevima, pa sam opušteniji kad su gume deblje. Redovna ruta mi hvata deo kaldrme, pa je tu ultraneprijatno sa tankim gumama.
Napisao sam prednosti debljih guma. Jedina mana im je što idu malo sporije - s obzirom da se ne trkam, nije mi nikakav problem.
#104
Posted 19 January 2013 - 10:53 PM
А касније кад упозна терене и путеве, куда ће рекреативно возити тј. тренирати , научи да обраћа пажњу на пут и стекне технику вожње, може комотно да проба а касније и да пређе на 23тројке.
Што се тиче да ли је теже возити друмаша ? Сигурно није. Што се тиче преноса, он је дужи, ко је навикао на високу каденцу , као што је колега у једном од предходних постова споменуо, треба се возати од 3 до 4 пута недељно да би се возила велика шајбна на каденци од око 90 и на брзинама између 30 и 40 km/h. Увек је у питању кондиција.
#108
Posted 25 January 2013 - 10:32 PM
Исто је и за величину рама неко вози број мањи неко број већи , све је то ствар укуса.
#109
Posted 25 January 2013 - 10:47 PM
+1Ради се првенствено о доступности гума, с друге стране на 23mm цео свој бицклистички век који и даље траје, 23mm је компромис. Мислим да ово није тема о којој треба да се препуцавамо и свако сваког да заклапа, него да једни другима дајемо савете. с друге стране, док нисам пробао "трипл" (предњи погон са три зупчаника) као кадет и јуниор док касније нисам прешао у аматере говорио сам да је то за п*ч***е, ставови се мењају. Као што сам рекао све зависи какав је терен у околини у који се вози, преведено с пролећа и јесени, када се рупе "отворе" на путу 25mm је много бољи избор, зато што боље амортизује неравнине на друму.
Исто је и за величину рама неко вози број мањи неко број већи , све је то ствар укуса.
#112
Posted 26 January 2013 - 07:56 AM
Jok. Šire felne su zbog kapljastog preseka felne sa montiranom gumom, ali to po meni ima efekta samo u vrhunskim uslovima.
Upravo tako. Evo tabele koja pojašnjava:
http://www.schwalbe.... ... nt=Technik
#118
Posted 06 May 2013 - 05:02 PM
Naravno svestan sam milion faktora koji utici i to da boj ne bije svijetlo oruzje no srce u junaka. Ugrubo cisto.
Ja npr. sa svojim bajsem mogu neko vreme da drzim 30 km/h, a MAX brzina na ravnom je nesto malo preko 40 km/h nekoliko sekundi...
#119
Posted 06 May 2013 - 05:44 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users