Peugeot Super Competition
#1
Postavljeno 28 January 2008 - 09:58 PM
Naime, za dve sezone koliko rekreativno vozim presao sam 3.500km, od toga prosle sezone 2.500km najvise u kratkim turama od 50km, vozim Capriolo Roadster i za tih 50tak km sa njime mi treba oko 1,5h.. Iskreno taj bicikl je frankestajn, nije ni drumas a nije ni MTB, pretezak je.. tako da za ovu sezonu planiram da kupim drumski bicikl, za nov drumas nemam novca a oko mi je balo na Peugeot Super Competition vlasnik trazi za njega 200e, danas sam ga probao i cak sam ga izmerio tezi 13kg vlasnik kaze da je pre desetak godina uvezen iz francuske. Nema papire. Ali uzeo sam broj sasije i provericu u policiji. Kolikom sam primetio, pogon i kocnice su simano, zadnja guma je okej, prednja je vec postala porozna, tockovi su okej.. Sta vi mislite o ovom biciklu? da li vredi te pare? Na sta da obratim paznju.. Ove sezone planiram da predjem oko 5.000km i da prosecnu brzinu podignem sa 25km/h na pa najmanje 30km/h. Pocinjem sa veznjom vec sredinom februara. Da li bi taj bicikl posluzio za tu svrhu?
#2
Postavljeno 28 January 2008 - 10:44 PM
Kod nas veliki broj bicikala nema papire, sto ga svrstava u grupu "uvezenih". Gledajuci sa te strane, suludo je davati 200 eura za nesto 10 godina staro,(gde je potrebno ulaganje) kad u toj bransi imas za malo vece pare (ako ne i iste) bolji i noviji bajs.
#3
Postavljeno 28 January 2008 - 10:51 PM
napisi malo vise informcija o opremi i baci sliku ako imas..
Pretpostavljam da je to neki stariji celicni bicikl.
Naravno prva bitna stvar je koliko novca mozes da izdvojis za biciklo.
Kad bi mogao barem nekih 300-350eur da izdvojis pa da ides na Alu ram + samaraljke (menjaci su integrisani sa rucicama kocnica, šamaras rucicu kad šaltas, odatle samaraljke) jer mislim da se isplati.
Gume, lanac, pakne, to je sve potrosni materijal i nemoj da te to mnogo muci.
#4
Postavljeno 28 January 2008 - 11:23 PM
Gume, lanac, pakne, to je sve potrosni materijal i nemoj da te to mnogo muci.
Slazem se da je potrosno, ali u globalu nije ni mala cifra koju treba zapostaviti pogotovo ako je stariji bajs.
30 - dve spoljne gume (prosecne)
5 - dve unutrasnje gume
5-10 - paknice za oba tocka
20 - lanac
30 - zadnja kaseta
??? - X gluposti koje jos se stvore ako bajs kompletno sredjujes.
Cene koje sam naveo su okvirne, ni najjeftinije ni najskuplje. Zacas posla jos 100eura ulaganja!
Kod novijih bajseva imas manju verovatnocu da je sve pohabano sto je u startu manje kosta, ako sredjujes da sve bude cakum pakum.
#5
Postavljeno 29 January 2008 - 12:41 AM
Nisam slikao taj bicikl, ali nakacicu vam slike tog (ili slicnog, nisam siguran) modela, makar cisto da znate kako ram izgleda i o cemu se radi..
Drugo pitanje gde da potrazim dobre drumase polovnjake? Posto ste me gotovo sigurno odvratili od kupovine tog bicikla za te pare.. Trece pitanje vredi li budziti Capriolo Roadstera? trebalo bi mu zameniti vile, staviti uze gume, on je inace ceo od aluminijuma, poradaiti nesto na pogonu?
#7
Postavljeno 29 January 2008 - 01:46 AM
Kod nas su trkacki bajkovi generalno nesto skuplji i mnogo je manji izbor nego mtb. Naleti tu i tamo nesto dobro i za one pare koje sam naveo ali treba imati srece.
Postavi oglas na sajt, ali stavi u naslovu "Kupujem trkacki bicikl", pa vidi da li ce ti se neko javiti. Pogedaj malo ove nase online oglase, okreni ljude vidi dali imaju jos stagod.
Mozes svratiti do Pirane i Partizana ali kod njih nema za male pare.
Takodje listaj i halo oglase. Tako sam ja naleteo na svog Pinarela, veoma povoljno. Nemoj se ograniciti samo na Beograd.
p.s. - Kad bude viska para obavezno stavi neki SPD, SPD-SL,LOOK, etc sistem. Ogromna je razlika.
- Pretpostavio sam da si iz BGa
#8
Postavljeno 29 January 2008 - 02:01 AM
Tvoj roadster na sebi ima nizu klasu delova sto znaci teze delove i nije zgodan za neka budzenja, jer ako stavis nesto bolje nema neku svrhu ako je sve ostalo staro. Za pocetak ako hoces malo buzdenja zameni spoljne gume, ali nemoj ici uze od 28X622 zbog felni. Lakse ces voziti zbog uzih guma.
Viljuska na tvom biciklu je ubedljivo najteza komponenta. Njenom zamenom dobices osetnu razliku na bajsu. Prosetaj do Terana, Pirane... i pogledaj sta imaju od viljusaka u ponudi, obavezno sa zakljucavanjem, a ujedno pogledaj po servisima, klubovima i oglasima stanje i ponudu. Naleti uvek nesto.
Imaj u vidu da i tvoj bajs vredi, koji kasnije mozes prodati i ublaziti troskove novog bajsa.
#9
Postavljeno 29 January 2008 - 10:36 AM
#11
Postavljeno 29 January 2008 - 12:48 PM
http://www.trigoncycles.com.tw/
a ima i varijanta DYI (tj. do it yourself ili uradi sam):
http://www.bmeres.com/carbonframe.htm
http://www.bmeres.com/carbonframe1.htm
naravno ostaje problem nabavke epoxa i tkanine i sam proces lepljenja (pošto se u profi varijanti radi lepljenje pomoću vakuumiranja kesa i "pečenja" na 160C).
E da, neki proizvodjači stavljaju i ograničenje da ne daju garancije na ram ako je masa vozača veća od 75kg..
Nego kad već pomenuh - ugljenična (ili grafitna tkanina) ne znam da se proizvodi kod nas, ali znam da proces počinje od propilena (kog proizvodi Petrohemija u Pančevu!) pa se dalje od toga dobija poliakronitril (u tzv. Sohio procesu) da bi se od PAN-a dobila vlakna koja se upredaju u tkaninu. Ako neko ima kontakt nekoga ko prodaje tkaninu bilo bi lepo da ga ostavi na ovom forumu
#12
Postavljeno 30 January 2008 - 12:57 AM
A svega sto se tice o udubnosti te predjene kilometraze potpuno se slazem sa tobom. Zanimljivo je da mi se roadster ni jednom nije kvario cak ni sajla mu nije pukla.. Stavicu oglas ovde da kupujem bicik, pa kad naidje nesto zanimljivo pitacu i vas za savet..
A za onu temu na forumu "Mi i automobili" imam svastaaa da napisem mada to je kod mene vise bilo u fazonu ja i kamioni i autobusi
#13
Postavljeno 30 January 2008 - 10:51 AM
#14
Postavljeno 30 January 2008 - 04:59 PM
Stegnem rukom cev od rama, kad osecam pod prstima kako se ugiba. Da ga stegnem sa dve ruke bukvalno bi pukao. I to ram! Dalje sve govori sto proizvodjaci ne preporucuju ram za vozaca preko 75kg.
Mnogima se desilo da prilikom loseg saltanja lanac se provuce izmedju rama i prednjih lancanika. Ovo bukvalno moze biti fatalno po carbonske ramove!
Simplon Gravity ima mali metalni stitnik koji se srafi ispod rama i sprecava da se to ne dogodi, dok mogi drugi porizvodjaci to nemaju.
#15
Postavljeno 30 January 2008 - 06:49 PM
A sta mislite o Capriolo Firebird? Da li spisak opreme na njemu obecava?
#17
Postavljeno 30 January 2008 - 07:16 PM
Ne definitino cu zameniti viljusku, neka bude karbonska. I vozicu ga tako dok ne dobijem na loto i kupim pravog drumasa! E sad mi reci gde je Partizan, kako, sta sto se tice kupovine viljuske?
A sta mislite o Capriolo Firebird? Da li spisak opreme na njemu obecava?
STOP Carbonska viljuska na onaj bajs NIKAKO. Prvo sto ces novu specijal viljusku sa ostalim troskovima platiti vise nego sto ces realno dobiti za ceo tvoj bajs.
Drugo, poremetices geometriju celog rama.
Trece, Moras kupiti i novu prednju kocnicu, jer V-Brake nepase.
Cetvrto, Moras menjati i lulu.
Peto, u carbonske viljuske ide iskljucivo uska spoljna guma (do 25X622), a tvoja felna nije za te gume.
Sesto, sama felna i guma.
Sedmo, ruke da ti sve to neko uradi.
Osmo, zar je potrebno jos?
Doduse postoje carbonske viljuskke koje bi pasovale kod tebe bez svih ovih izmena, ali ne kod nas. Bolje zaboravi.
Ako hoces bas drugu viljusku pogledaj neku air sa lockom, do nekih max 50-70eura.Obidji servise, preko toga nemas racuna sem ako imas para za bacanje.
P.S. Na Ciklonautu imas oglas br.903 pogledaj!
specijalka WHEELER 6100
- full Shimano 105
- felne Rigida ultimate power DP18
- gume Kenda (skoro stavljene)
- bez ulaganja spremno za sezonu
- cena: 300e.
Stefan
064/282-5043
#18
Postavljeno 30 January 2008 - 09:37 PM
#19
Postavljeno 31 January 2008 - 09:39 AM
http://www.chm.bris.... ... istry.html
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika