Zadnja suspenzija
#2
Posted 27 December 2011 - 08:19 AM
Ha! Ova ti je dobra! Ne postoji "bolje". Oba sistema imaju svoje prednosti i mane.Koji nacin ogibljenja je bolji ?
Elem, onaj Cube ima neki Four-Bar (Horst link) sistem, a taj trek je najverovatnije Single Pivot (Link Actuated Single Pivot - tačnije).
U objašnjenje ovoga se ne treba previše upuštati jer se radi o komplikovanim stvarima, koje su poptuno nebitne ako samo hoćeš da voziš bajs.
A ako ti treba detaljno objašnjenje, to verovatno možeš naći na sajtu proizvođača za specifičan model.
#3
Posted 27 December 2011 - 08:31 AM
Da ima neki "najbolji" sistem onda bi ga svi koristili a ovako ih imaš podosta, ne samo ta dva na slikama... Evo vidi ovaj:
ako mene pitaš malo je "čudan" ali ovo je jedan od najboljih bajseva u ponudi proizvođača, za cenu ne pitaj, logično je da ne bi stavili neko sranje na njega...
U svakom slučaju, biraj šta ti se više sviđa, svi rade podjedanko dobro, jedino ovo izbegavaj
#4
Posted 21 January 2012 - 01:14 PM
Evo i mene zanima koja je konkretno razlika kod full-asa i kako se kod kog ponasa bajs,pogodovo kod pedaliranja gde je manji efekatat propadanja,i da li je mozda to idealno reseno kod Scott-a geniusa i epika sa brainom ili i ostali proizvodjaci imaju ok resenje za gubitak efekta koji je svima poznat kod full-asa?
#5
Posted 21 January 2012 - 02:16 PM
Kažeš da batalimo filozofiranje i da budemo konkretni, i onda postaviš najnekonkretnije pitanje ikada!koja je konkretno razlika kod full-asa i kako se kod kog ponasa bajs
A i vidim da si postavio isto pitanje na X različitih tema... Imaš ceo internet pred sobom, možeš naći detaljno objašnjenje za sve što te interesuje u vezi bajkova.
Al nema veze, pokušaću da ti objasnim.... Taj "efekat propadanja" kako ga ti zoveš se inače naziva PEDAL BOB i manje više kod svakog fullsus rama je prisutan. Specialized je to lepo rešio sa Brain-om, ali većina proizvođača pokušava da smanjuje specifičnim dizajniranjem rama. A i skoro svaki shock ima lock, tako da ga samo zaključaš ako ideš uzbrdo i nema gubljenja snage.
Inače, ako ti se vozi, i samo te to interesuje, mislim da ti neće predstavljati problem mali pedal bob.
#8
Posted 21 January 2012 - 07:36 PM
Da.dobro ajde da batalimo filozofiranje i budemo malo konkretni...
Evo i mene zanima koja je konkretno razlika kod full-asa i kako se kod kog ponasa bajs,pogodovo kod pedaliranja gde je manji efekatat propadanja,i da li je mozda to idealno reseno kod Scott-a geniusa i epika sa brainom ili i ostali proizvodjaci imaju ok resenje za gubitak efekta koji je svima poznat kod full-asa?
#9
Posted 21 January 2012 - 07:39 PM
Da??hm....pa da.Da.dobro ajde da batalimo filozofiranje i budemo malo konkretni...
Evo i mene zanima koja je konkretno razlika kod full-asa i kako se kod kog ponasa bajs,pogodovo kod pedaliranja gde je manji efekatat propadanja,i da li je mozda to idealno reseno kod Scott-a geniusa i epika sa brainom ili i ostali proizvodjaci imaju ok resenje za gubitak efekta koji je svima poznat kod full-asa?
#11
Posted 31 January 2012 - 08:08 PM
#12
Posted 31 January 2012 - 10:06 PM
Wide range of adjustment to accommodate a variety of rider weights and riding styles."- preuzeto sa User Manual-a za MC3
Koliko sam uspeo da skapiram čitajući utiske ohih koji imaju iskustva sa tim amortom može biti od pomoći da se eliminiše pedal bob efekat prilikom vožnje fullsus-a.
*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users