Odglavljivanje prednje suspenzije
#1
Posted 28 November 2011 - 11:53 PM
Vozio je do pocetka sedmog i onda mi kupise motorce. Ja biciklu ostavio u garazu nisam je dirao do oktobra prosle godine. Tad sam imao udes i razbijem motor, totalka.
Nece moji da kupe drugi motor pa se ja vracam zaboravljenom prijatelju, bicikli. Od stajanja zapekao amortizer prednji. Ja vozim sad takvog, bio je na servisu zamenio paknove, nacentrirao zadnji tocak al zaboravim da kazem serviseru da mi pogleda amortizer. Posto ne mogu da motam do grada jer ja nisam bas u gradu vec u jednom selu da pitam vas za par saveta.
1. Na koji sistem radi amortizer na Adrenalinu, jel vazdusni ili uljni? (predpostavljam vazdusni)
2. Na koji princip bih mogao da ga odglavim kod kuce? (WD40 ne pomaze)
On ima rupe gore na vrhu, ja sam njih skinuo i samo je rupa tu, znaci da ulja nema. Ima neke srafove odozdo, ja to nista nisam pipao, bojim se da nesto ne batalim.
Da li mozda treba da se sipa ulje u te rupe, da kupim sutra?
#2
Posted 29 November 2011 - 12:01 AM
Inace najjeftinija nova (i aktuelna) "vazdusna" viljuska je skuplja od celog tog bicikla u radnji
#3
Posted 29 November 2011 - 12:12 AM
Zasto da ga bacim, dok je radio nije mi nista falilo?
Svidja mi se kad mi "utanja" amortizer tako da obicna viljuska otpada.
Imate li koji savet kako da ga odglavim?
P.S
Zaboravio sam da napomenem da volim da teram biciklu po offroad terenima, brdo, suma...
#4
Posted 29 November 2011 - 12:23 AM
Inace najjeftinija nova (i aktuelna) "vazdusna" viljuska je skuplja od celog tog bicikla u radnji
Haha... samo što sam krenuo da kucam da je vazdušna viljuška skuplja nego ceo taj bajk, kad ti me preteče!
Aj sad i ja malo da "pametujem".
Na tom adrenalinu je ako sam dobro video Logan "krbulja" koja ima u sebi oprugu i to ako se ne varam samo u jednom štapu, u suštini trebalo bi da se razradi, to ćeš postići tako što ćeš da je razbucaš na "sitne delove". Taman da vidiš kako "funkcioniše", ako može uopšte da se kaže da logan "funkcioniše" . Za početak odvrni te šrafove od dole i svuci telo amortizera sa štapova, verovatno neće ići lako tako da slobodno možeš nekim gumenim(plastičnim-najlonskim) čekićem ili običnim ali preko neke drvene letve da "kucneš" od gore(na onom luku koji spaja levu i desnu stranu). Kada to budeš uradio verovatno će iz nje da iscuri gomila vode pomešana sa rđom(to se dečava kod takvih "krševa", vremenom probije voda kroz semeringe), potom ćeš videti oprugu ili opruge(u šta čisto sumnjam). Sve to mora dobro da se odmasti i očisti, kad si to uradio potrebno je da oprug(e)u namažeš nekim sredstvom (recimo tovatnom/mašinskom mašću).
Potom ti ostaje da je "sklopiš" nazad u "početno stanje" i malo je razradiš. The End
PS. Sinko mani se mopeda teraj bajk! Biće vremena za motore...
*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU
#5
Posted 29 November 2011 - 12:26 AM
Pa takvi amortizeri koštaju ko dva tvoja bicikla i to polovni!
Kao što napisah tvoj amort ima jednu ili eventualno dve opruge, i to je to...
Evo kako se radi podmazivanje amorta koji je sličan tvom:
[youtube_embed5][/youtube_embed5]
*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU
#6
Posted 29 November 2011 - 12:32 AM
te "čepove" što si odvrnuo nevrše nikakvu funkciju sem estetike i da imitirju Lock ili neku sličnu funkciju! Dakle, nema tu ničega što ti treba...
*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU
#7
Posted 29 November 2011 - 12:33 AM
Nisam bas pri parama ali da imam malo vise sigurno bih izdvojio za Cube AMS 100 Pro. Mnogo mi se svidja.
Ako mi ne kupe motorce sigurno cu morati da ih nateram za neki ozbiljniji bajs.
Tako da ovu viljusku necu popravljati niti ulagati vise u ovo
Ide ova kako tako, bolja je nego peske.
#8
Posted 29 November 2011 - 12:35 AM
Ima i uglavnom su ulje/opruga, nisu vazdusne ...Pa ja vidim ovde kod vas na sajtu ima polovnih prednjih suspenzija za 50ak evra.
Zato stoZasto da ga bacim, dok je radio nije mi nista falilo?
a pretpostavljam da ne volis ni bliska iskustva na maxilofacijalnoj ni urgentnom centruvolim da teram biciklu po offroad terenima, brdo, suma...
Viljuska koju imas je ultratesko mega djubre i kada je ispravna, a kamoli kada nije ... Najjeftinija koliko toliko postena suspenzija koja se moze kupiti nova je oko 50ak eura i nije vazdusna ... Problem sa njom je sto ne moze da se ugradi na ram poput onog koji imas ... Za tvoj ram je jedino logicno resenje kruta viljuska, a ako bas zelis teren menjaj bicikl ...
#10
Posted 29 November 2011 - 12:41 AM
Vrti bre te pedale!!!
Nemoj da te mrzi da bar malko iservisiraš taj bajk, podmaži i dotegni gde je to potrebno!
Što se tiče bajka, obzirom da si početnik taj bajk je odlično "učilo" ukoliko se opredeliš da voziš nešto bolje, u suprotnom nemoj trošiti novce roditelja pa ne beru ih valjda na drvetu!
U tvojim godinam sam vozio daleko veći krš od tog adrenalina(ukoliko jet to moguće ),
kada sam kupio prvi MTB bio sam najsrećniji čovek na svetu(a bio je krš veći od adrenalina)!
Ako si pametan uvidećeš da ima mesta kako za bajk, tako i za motor!
*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU
#11
Posted 29 November 2011 - 12:47 AM
Samo sam mislio da popravim amortizer al neka ga zaglavljen, bar je estetski lepsi od krute viljuske.
#12
Posted 29 November 2011 - 07:06 AM
Da li si i na motoru ostavljao neke dijelove u neispravnom stanju?
Na youtube-u imaš jako puno materijala o servisu bicikala, tako da ti nebi trebao biti problem da saznaš šta se i kako radi...
To što budeš sad umastio ruke, će ti kasnije jako doro doći, kako pri izboru budućeg bicikla, tako i pri nabavci nekih budućih kompponenti...
I čitaj cikloberzu.
Pozdrav
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
#13
Posted 29 November 2011 - 05:47 PM
Nemam vremena posle skole jer je mrak a garaza mi je puna kupusa pa nemam gde da ga otvorim. Kad budem video sta je sa njim javljam rezultate.
Hvala vam.
#14
Posted 29 November 2011 - 05:51 PM
#16
Posted 29 November 2011 - 06:26 PM
#17
Posted 29 November 2011 - 06:28 PM
A jel postoji sansa da ja popravim ovo? Pomoci ce mi i tata sigurno, nego ako je to zakovalo jel jedini spas kontener ili mogu da odglavim?
Stavi krutu viljušku. Za male pare se može naći.
Amortizer su tvoje ruke i noge. Plus debele gume planinca. Ne znam kakav off voziš, ali ako želiš adrenalin, kruta vila je zakon. Lakše ćeš se uspeti uzbrdo, a biće puno uzbudljivije kada kreneš nizbrdo bez amorta. Probaj, nećeš se pokajati. Popravljanje lošeg i jeftinog amorta je kao da budžiš čoperu bolje ogibljenje da ga teraš na offu.
#18
Posted 29 November 2011 - 06:39 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users