Jedno (glupo) pitanje !
#341
Postavljeno 16 December 2015 - 01:57 PM
#342
Postavljeno 16 December 2015 - 02:17 PM
Recimo ovakav bajs http://www.2bike.rs/...ma#.VnFx_SdrUos ,
za muško, može li da se koristi kao i bajs sa horizontalnom gornjom šipkom?
Ili se razlika ipak primeti u održavanju brzine ili stabilnosti ili šta već?
#343
Postavljeno 16 December 2015 - 02:40 PM
#345
Postavljeno 16 December 2015 - 02:59 PM
Za vožnju po uređenim bici stazama, ništa off road.
Konkretno, mogu li sa ovim ramom da pređem u cugu 50km, nezavisno od moje kondicije,
ili je ram prvenstveno namenjen kraćim turama po gradu?
To me buni najviše .
Prednost ženskog rama je lakše penjanje-silaženje. Zgodno ako vučeš puno stvari na bajsu, ili dečije sedište, ili ako si u suknji.
Muški ram je zbog konstrukcije uglavnom ili krući od istog takvog ženskog, ili lakši. Često i jedno i drugo. Ima više mesta za kačenje bidona, torbica i sl.
Što se ostalog tiče, ne bi trebalo da imaš problema. Pogotovo za vožnju po asfaltu, pa čak i za umereni off (bez nekih skokova i slično). Taj bajs može i 200 km u cugu, bez problema.
#346
Postavljeno 16 December 2015 - 03:14 PM
Hvala na pojašnjenju, posebno ovo za suknju .
A mišljenje o ovom bajsu sa linka, fali li mu šta ovako sa slika?
http://www.2bike.rs/...ma#.VnFx_SdrUos
#347
Postavljeno 16 December 2015 - 03:41 PM
Ja bih sebi, spram svojih potreba, birao bajs bez amortizera - pogotovo za asfalt. Dodatna težina, traže održavanje, ako nisu skupi, obično više smetaju, nego što pomažu. Neki ih baš vole - kažu da je bajs puno udobniji, meni nije ostao takav utisak.
Druga stvar - brzine pozadi. Više volim pozadi 6 do 8 zupčanika - jeftiniji su zadnji zupčanici i lanac. Takođe i nešto tolerantniji na neodržavanje. Razlike nisu drastične, posebno ako se prave manje kilometraže, ali postoje.
Što se ostalog tiče - super gradski bajs. Svetla, blatobrani, dinamo u glavi, pak treger - sve super! Po slikama deluje lepo. Treba videti uživo u kakvom je stanju, ima li lufta negde, točkovi, pogon, viljuška.
#348
Postavljeno 17 December 2015 - 05:21 PM
Hvala na pojašnjenju, posebno ovo za suknju .
A mišljenje o ovom bajsu sa linka, fali li mu šta ovako sa slika?
Super bicikl. Uostalom, ako gledaš na praktičnost i udobnost, ne moraš mnogo da razmišljaš, pogledaj kakav tip bicikla se najviše vozi po gradovima sa mnogo biciklista.
#350
Postavljeno 18 December 2015 - 05:41 AM
Taj Ghost TR 5100 lady je zenski treking bicikl, bice ti kratak, morace nova duza lula a i bice problema da se sediste pomeri dovoljno unazad.
Jesi siguran to za sedište? Žene imaju obično duže noge u odnosu na torzo - u poređenju sa muškim proporcijama. Tako da je na ženskom ramu korman obično malo bliže. Kod city bajka to se ogleda time da položaj sedenja bude još malo uspravniji - ako se ne stavi duža lula. Međutim, samo sedlo, koje se podešava u odnosu na pedale (ne u odnosu na korman), trebalo bi da bude u dobrom položaju (ako ram nije premali/prevelik).
#351
Postavljeno 18 December 2015 - 09:16 AM
Probao sam, ovo nije city (unisex) bicikl vec zenski ram. Covek kaze da hoce da vozi 50km a to se ne moze uspravno na gradskom biciklu, onda ce pokusati da se spusti u nizi polozaj na biciklu a onda ce poceti problemi sa rastojanjem izmedju sedista i lule.
#352
Postavljeno 18 December 2015 - 09:34 AM
Ovo si super primetio! Da se prvo vratim na ovo:Dusan011, on 18 Dec 2015 - 10:16 AM, said:
Probao sam, ovo nije city (unisex) bicikl vec zenski ram. Covek kaze da hoce da vozi 50km a to se ne moze uspravno na gradskom biciklu, onda ce pokusati da se spusti u nizi polozaj na biciklu a onda ce poceti problemi sa rastojanjem izmedju sedista i lule.
Dakle, to što je ženski ram neće smetati za nameštanje sica - to će se namestiti. Sam korman se lako podesi dužom lulom, ako uopšte bude to problem. Podrazumevam da čovek uzima ram odgovarajuće veličine.Dusan011, on 18 Dec 2015 - 10:16 AM, said:
Taj Ghost TR 5100 lady je zenski treking bicikl, bice ti kratak, morace nova duza lula a i bice problema da se sediste pomeri dovoljno unazad.
Što se tiče namene bicikla - 50 km u cugu može da se prođe na svakom biciklu. Samo će s nekim ići malo sporije. Kad čovek pita za takav bajs, pretpostavljam da hoće uspravan položaj. Svakako je hibrid, sa polupognutim položajem bolje rešenje (za većinu) za duže ture, dok je za grad sasvim OK. Takođe pretpostavljam da čovek ne planira baš neke ciklo ture na city biciklu.
#354
Postavljeno 18 December 2015 - 10:09 AM
Zenski ram ponekad ima i drugaciji ugao sedalne cevi, mislim nije da nece moci da se vozi na takvom biciklu ali 50km je puno onda traziti lule i sticne odgovarajucih oblika na srpskom trzistu nije uopste zanimljivo.
Žene nemaju kraće noge za istu visinu od muškaraca, tako da ako sedište na ramu odgovara za ženu iste visine, sigurno će odgovarati za muškarca iste visine. O tome ne treba brinuti.
#357
Postavljeno 19 December 2015 - 06:49 PM
Sad me baciste u rebus , a prelomio sam za unisex tj ženski ram.
Ne stižem od obaveza puno da vozim, vozim samo u sezoni i po lepom vremenu,
i vodim se logikom da tih sat-dva-tri kad sednem da pedalam bolje je da mi bude udobnije nego da idem brže,
realno ne žurim nigde i vožnja mi je relaxiranje ne trkanje,
ako mogu da držim brzinu na ravnom 25-27km/h na ženskom ramu meni više ne treba,
a ciklo ture od par dana i stotina km ne planiram, niti imam vremena niti imam sa kim da vozim.
Visok sam 178cm, i ovaj ram mislim da bi mi odgovarao, probao bi ga pre kupovine svakako.
Hvala na savetima, ako imate još slušam .
#359
Postavljeno 19 December 2015 - 07:41 PM
Ovakvi bicikli se prodaju vrlo brzo. Jel se samo meni cini da zadnja leva viljuska horizontalni krak nije ista kao i desna?
samo nije istog oblika
zato sto je na njoj nosac za celjust disk kocnice.
pa je "krivina" izrazenija
jer treba spolja da obezbedi dovoljno mesta da prodje leva kurbla
a iznutra da se postavi celjust i da prodje tanjir/rotor
#360
Postavljeno 19 December 2015 - 09:10 PM
Ovaj treking je veličine 53, prema tome uopšte nije mali, pogotovo za tvoju visinu (178).
Osim toga, ima podesivu lulu, a ako ti je ona kratka, uvek možeš da je zameniš za dužu standardnu. Koliko vidim, šticna ima solidan ofset (tačka kačenja sedišta je izmeštena pozadi), tako da i sa vertikalnim uglom ne bi trebalo da bude problema.
Ako imaš pare, slobodno ga kupi, jer za te pare je to jako povoljna ponuda.
2 članova čita ovu temu
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika