Jump to content


Fotografije
- - - - -

Jedno (glupo) pitanje !


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
720 odgovora na ovu temu

#321 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5496 posts

Postavljeno 21 December 2013 - 05:40 PM

Još jedno pitanje s moje strane.

Koja je razlika između BB30 i BB 386 tj da li je 386 moguće montirati na BB30 ram i da li je potreban neki adapter?


BB386 "sistem" je proizasao iz PF30 sto znaci da bi trebalo da BB386 pogon "tehnicki" ide u BB30 ram uz odgovarajuce adaptere, jer je vratilo BB386 pogona duže, odnosno kurble su više razmaknute u poredjenju sa BB30/PF30, a precnik vratila od 30mm je odgovarajuci.

Problem koji moze da se javi je vezan za lezista za lazjeve na vratilu. Ta lezista za lezajeve kod BB386 su srazmerno sire postavljena u odnosu na PF30 (86,5 mm - 68road/73mtb mm) i pitanje da li ce uze postavljeni lezaji (BB30 ram) lepo da "legnu" na vratilo "sireg" (BB386) pogona. Ako je vratilo cilindricno onda msm da ce siri pogon moci da se centrira bez vecih problema u uzem ramu pomocu nekih custom-made adaptera ili kupovinom ovako necega:
http://www.ebay.co.u... ... 2a330ccb2c
  • 0

#322 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5496 posts

Postavljeno 21 December 2013 - 05:52 PM

Još jedno pitanje s moje strane.

Koja je razlika između BB30 i BB 386 tj da li je 386 moguće montirati na BB30 ram i da li je potreban neki adapter?


predlazem da se ovo pitanje odvoji u novu temu
pa da se zajedno sa pitanjem oko BB30 pogona u BSA ramu
koje je postavio Igor iz Backomg Petrovca ubaci u neko poglavlje oko pogona
jer ce olaksati pretragu zainteresovanim clanovima
ali i nekim buducim pokolenjima :)
  • 0

#323 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 12 March 2015 - 05:26 PM

Nisam našao baš niti jedan adekvatan topic a ne bih radi jednog noob pitanja da pokrećem novi, pa da oživim onda malo ovu, nekad popularnu temu :)

 

Viđao sam dosta puta da se kače svakakve rute, linkovi gde se mogu videti svakakvi detalji uključujući i visinsku razliku, nagib itd... Ali to je sve kontam snimano tokom vožnje nekim gps uređajem ili aplikacijama za telefone. Nemam pojma oko ovoga, a treba mi neki sajt/mapa gde bih mogao ucrtati željenu rutu pa da vidim makar ukupnu visinsku razliku, to me najviše zanima.


  • 0

#324 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 12 March 2015 - 05:28 PM

http://ridewithgps.com/


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#325 vivicav

vivicav
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 567 posts
  • LocationПанчево

Postavljeno 12 March 2015 - 05:36 PM

http://www.gpsvisual...m/profile_input
  • 0

#326 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 12 March 2015 - 05:57 PM

Sad ću da probam da se snađem, pa ako nešto zapne javljam se. Za ridewithgps sam znao ali mi traži fejsbuk pa sam batalio. Jel može bez njega?


  • 0

#327 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 12 March 2015 - 06:07 PM

Ja sam registrovan bez fb


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#328 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2436 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 12 March 2015 - 06:11 PM

Ja i nemam FB  n2:hahaha


  • 0

#329 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 12 March 2015 - 06:54 PM

Ej pa ovo je mnogo dobro i korisno :) nego sam ja u ravnici pa mi nikad nije trebalo. Samo za kilometražu sam uvek koristio wikimapiu.


  • 0

#330 jakota

jakota
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 589 posts
  • LocationNovi Sad - Kikinda

Postavljeno 12 March 2015 - 07:41 PM

Ej pa ovo je mnogo dobro i korisno :) nego sam ja u ravnici pa mi nikad nije trebalo. Samo za kilometražu sam uvek koristio wikimapiu.

Ti se javi ako dolazis za NS sa bajsem pa ce biti brda  n2:naughty


  • 0

#331 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4634 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 12 March 2015 - 08:44 PM

http://www.gpsies.com/createTrack.do


  • 0

#332 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 12 March 2015 - 09:49 PM

Ma ja sam samo hteo da pokušam da stavim u perspektivu ovo što sam se neki dan otkinuo po smederevskim i beogradskim brdima pa da uporedim sa Divčibarama bar na papiru. Pošto mi je brdaško iskustvo skoro nula, da imam neku predstavu koliko je to okvirno teže od ovih 1400 visinaca. Vidim ja moraće dobro da se priprema za to i za brevet :) Ovo jeste 1400 ali na samo stotinak km, a tamo ima i više ukupne visine i duži konstantan uspon bez odmora i ukupno 250km...

A Fruška mi je sad smešna, sad da dođem preskočio bih je uzduž i popreko :)


  • 0

#333 jakota

jakota
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 589 posts
  • LocationNovi Sad - Kikinda

Postavljeno 13 March 2015 - 02:30 PM

A Fruška mi je sad smešna, sad da dođem preskočio bih je uzduž i popreko :)

n2:hahaha


  • 0

#334 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8904 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 13 March 2015 - 03:13 PM

Fruška Gora je najverovatnije jedna od zahtevnijih planina za pešačenje. Sigurno je jedna od najpotcenjenijih. Česte smene uspona i padova, neravan teren i gusto rastinje čine je prilično napornom. Slično važi i za vožnju bicikla po stazama za pešačenje. Kad su asfaltirani putevi u pitanju, onda stoji da nije najstrašnija, ali može sasvim lepo čovek da se umori.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#335 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 13 March 2015 - 03:39 PM

Pa ja samo za asfalt i kažem, za blato i maratone nemam pojma niti imam aspiracije :). Ali tih par stotina metara popnem se stojeći van sedla srednjom šajbnom.


  • 0

#336 -Nikola-

-Nikola-
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 495 posts
  • LocationSubotica

Postavljeno 28 May 2015 - 09:30 AM

Ne znam da li je ova tema najpogodnija za pitanje ali koja je fora sa drvenim felnama?

http://www.2bike.rs/...ma#.VWbfXlKYNoc

 

Koje su prednosti u odnosu na metal i kako se ponašaju ako krene kiša? Pretpostavljam da su dobro nalakirane ali šta ako se negde neprimetno zagrebe lak pa krene da se kvasi? Da li postoje V kočnice za ovako nešto ili mora disk? :)


  • 0

#337 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 28 May 2015 - 09:55 AM

http://dcrwheels.co....th-wooden-rims/
  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#338 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 19 June 2015 - 09:49 PM

Imam ovu hg41 kasetu već jače od godinu dana ali tek sad primetio ovu rupu :). Prvo sam se istripovao da je tu bila treća nitna pa ne znam kojim čudom ispala ali vidim da ne prolazi kroz celu kasetu kao ostale dve već s druge strane tj s lica nema rupe. Posle sam bacio pogled na net pa se i uverio da je tako i bilo.

Dakle pitanje glasi, zbog čega je ta rupa tu?

 

I kad sam već tu, još jedno pitanjce, ova slika je dobar primer za ono što me kopka odavno... Ovo nije oprana kaseta ali i kad je operem axelom slično izgleda, znači s lica se sija ko nova može se s nje jesti ali s unutrašnje strane uvek ostanu crne naslage jer četkica za zube to ne može nikako da očisti.

Ima li negde nekih četkica dovoljno uskih i sa jako kratkim dlakama da se tu uvuče? Za krpu ili pertlu pa u krug nemam živaca.

Dakle nešto kao četka za pranje flaša samo minijaturnih dimenzija. To jest kao ono za trepavice :) samo duže i robusnije.

Attached Thumbnails

  • Kaseta.jpg

  • 0

#339 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14856 posts

Postavljeno 19 June 2015 - 10:07 PM

http://www.novakstee...m/epruvete.html


  • 1

#340 Ridik

Ridik
  • Members
  • PipPipPip
  • 73 posts
  • LocationNBG

Postavljeno 16 December 2015 - 01:38 PM

Probao city bajs, sa kosom donjom šipkom, ženksi ram valjda,

mnogo udobno mi bilo, dopalo mi se.

 

Koje su prednosti (sem pomenute udobnosti) a koje su mane vožnje takvog rama,

da li mogu da vozim i po stazama takav ram relativno brzo,

ili je ipak za umereniju vožnju sa naglaskom na praktičnost?


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika