Drumaš na našim putevima
#1
Postavljeno 21 November 2011 - 03:12 PM
Zanima me šta kažu ljudi koji su vozili takve bicikle kod nas: koliko je velika šansa da se skrlja felna/guma na ovim našim prelepim putevima. Znam da neko penjanje po bankinama ne dolazi u obzir, ali koliko su osetljivi ti bicikli na naše ležeće policajce i policajke?
Druga stvar koja me brine je paktreger. Da li je ikako moguće na takav bicikl montirati pak treger? Metabolizam mi je takav da ne mogu ni do radnje bez rezervne suve majice. Znači treba mi nešto da drži ranac sa par kila stvari pozadi (majica, voda, sendvič, vetrovka npr). Estetika mi je potpuno nebitna, samo da to sve lepo i sigurno fercera.
#2
Postavljeno 21 November 2011 - 03:38 PM
Ako te interesuje prodajem ja drumski bajs.ako te interesuje javi se na mail [email protected]
#3
Postavljeno 21 November 2011 - 03:53 PM
Paktreger mozes da nabavis(2-3kg je tezina)zavrsava posao,mada uvkes mozes da dajas 20-30eur za ranac
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
#4
Postavljeno 21 November 2011 - 03:55 PM
skype: markoproma
#5
Postavljeno 21 November 2011 - 08:23 PM
Naravno, malo više paziš gde ideš...rupe, šine i češljeve na mostovim izbegavaš i sve će biti ok...
PS: gume su mi uvek na 11 bar-a.
#8
Postavljeno 21 November 2011 - 10:21 PM
#10
Postavljeno 21 November 2011 - 10:27 PM
Znači, pumpati obične gume na 11 bara je veoma opasno, jer osim što dolazi do većeg naprezanja gume i bržeg propadanja, može doći i do naglog pucanja, a tada se zna šta sledi.
#11
Postavljeno 21 November 2011 - 10:34 PM
#14
Postavljeno 21 November 2011 - 11:03 PM
Da, prepumpane gume bi trebalo da su i sporije jer ima skakutanja i proklizavanja. Za klasične bicikle trebalo bi da kada se točkovi opterete (kad vozač sedne s prtljagom), profil gume postane niži za nekih 15 % (na tački dodira sa tlom, naravno). Ispod i iznad toga nema previše smisla.
Nego, jesu li gume od 25 mm dovoljno otporne i udobne, ili treba ići na deblje, 28 mm?
Jesu li točkovi sa 32 žbice OK, ili treba vijati neke sa 36?
Koliko shvatam sora menjačka grupa je dovoljno dobra za početnika?
Na šta obratiti pažnju kod nabavke polovnih drumaša i koliko novaca mogu biti OK rekreativni ram, točkovi, vile i ostala skalamerija?
#16
Postavljeno 22 November 2011 - 09:08 AM
S
Nego, jesu li gume od 25 mm dovoljno otporne i udobne, ili treba ići na deblje, 28 mm?
Jesu li točkovi sa 32 žbice OK, ili treba vijati neke sa 36?
Koliko shvatam sora menjačka grupa je dovoljno dobra za početnika?
Na šta obratiti pažnju kod nabavke polovnih drumaša i koliko novaca mogu biti OK rekreativni ram, točkovi, vile i ostala skalamerija?
23мм напумпано на 6.5-7 бара је сасвим довољно. Што се броја жица тиче 20 позади 16 напред може да носи човека до 80кг без већих проблема (тачније може и од 90 и кусур кила али је бициклизам активност која фаворизује нижу телесну масу). Разлику у квалитету разних група (Сора, 105, Ултегра) можеш да осетиш у зависности од више фактора (стил вожње, снага коју си у стању да генеришеш). Генерално - најбитнији део бицикла су точкови и ако постоји један део бицикла где се разлика у маси од пар стотина грама осећа (као и разлика у аеродинамици) су точкови.
#17
Postavljeno 22 November 2011 - 09:21 AM
A što se guma tiče, 23 jeste najčešća guma na tržištu, a može sve do 25 da se stavi. Već preko toga je pitanje da li uopšte može da se ubaci u viljušku zbog kočnica.
#19
Postavljeno 22 November 2011 - 09:46 AM
#20
Postavljeno 28 November 2011 - 11:02 AM
http://www.cikloberz...ow.php?id=53851
Mogao sam da ga probam pre skidanja delova, od poznatog prodavca i kontam da nisam pogrešio.
Planiram naći neku sora opremu i standardne točkove sa 32/36 žbica da ih lako zamenim ako sjebem. Pa nek' ide život. Valda će do proleća biti lep drumaš.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika