Prelazak na uze gume
#1
Posted 01 September 2011 - 12:53 AM
hteo bi da predjem sa 26x1.9 kramponki na neke uze gume, otprilike 1.5 sirine i da budu slikovi, posto uglavnom vozim po asfaltu, nema potrebe da gubim snagu okretajuci kramponke kada bi sa slikovima brze i lakse vozio. Zanimaju me iskustva, da li je to neko radio, da li bi morao da menjam i unutrasnju gumu i koje biste gume preporucili a da ne budu preskupe(max 1000 din po gumi). Unapred hvala na odgovorima.
#2
Posted 01 September 2011 - 08:44 AM
Treba i unutrašnju da kupiš i uklapa ti se sve u budžet od 10 jura po točku.Moje su Kenda ali ima i drugih proizvođača i kao što vidiš na slici mogu da se teraju svuda
1,5
2010:5050 km 2012:4003 km 2014:1671 km 2016:3492 km 2018:0896 km 2020:0000 km
2011:6755 km 2013:1851 km 2015:2294 km 2017:2110 km 2019:0495 km 2021:0000 km
#3
Posted 01 September 2011 - 08:54 AM
Ako ćeš samo da voziš asfalt, stavi slikove.
#4
Posted 01 September 2011 - 10:26 AM
Polar Avalanche 2010
#5
Posted 01 September 2011 - 11:40 AM
Ako kako kažeš voziš samo po asfaltu i hoćeš slikove, što ne razmisliš i o još užim gumama od 1.50 ne znam koja bi bila prednost širih slikova... Uže imaju manju gaznu površinu, tvrđe se duvaju i lakše kotrljaju i najbitnije imaju manju masu pa po ubrzanju imaš osećaj ko da si prešao u auto sa više kubika .
Ja sam pre dve godine stavio kendine 1.25 i više se ne vraćam na ništa šire, preporučio bih ti te kwick roller, uklapaju ti se u budžet (nešto manje od hiljadarke) ali ih više nemaju u planetu, jedino ako negde drugde ima. To je jedina muka, čim koristiš nešto što odstupa od većine odmah imaš probleme sa snabdevanjem. Valjda će dobaviti novu turu pre nego što mi se ove raspadnu ...
#6
Posted 01 September 2011 - 11:56 AM
Imam oko 85 kg i duvam ih na 3.5 bara. Jel to ok?
Polar Avalanche 2010
#7
Posted 01 September 2011 - 12:26 PM
Makelele - Na 4 do 4.5 bara bez problema. Testirane su one da izdrze vise nego tih 4.5 sto pise. Osim ako ti nisu uletele bajate, pa da se desi nesto nepredvidjeno.
#9
Posted 01 September 2011 - 01:29 PM
@Gadjan, ne bih isao na jos uzu gumu zbog nasih "savrsenih" puteva i ivicnjaka a i mislim da je 1.5 sasvim dovoljno.
Koliko je sigurno da ne moram da menjam unutrasnju ako kupujem 26x1.5? Zna li jos neko da odgovori, cisto da budem siguran
#11
Posted 01 September 2011 - 02:29 PM
Estetika je u domenu ukusa, gde svako ima svoj.Izuzetno ruzno i po meni nesigurno je staviti na mtb gume uze od 1.75.
Potpuno je bezbedno stavljati uzane slikove, cak za mtb koji ide samo po asfaltu je to daleko bolja varijanta od debelih (krampona?).Em sto stvaraju manji otpor i lakse se vrte, em sto su neuporedivo upravljivije, posebno u krivinama.
#12
Posted 01 September 2011 - 03:34 PM
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#14
Posted 01 September 2011 - 08:12 PM
Za unutrašnju ne znam ako kažu da može eto uštede a kad kupuješ novu unutrašnju piše raspon.
2010:5050 km 2012:4003 km 2014:1671 km 2016:3492 km 2018:0896 km 2020:0000 km
2011:6755 km 2013:1851 km 2015:2294 km 2017:2110 km 2019:0495 km 2021:0000 km
#15
Posted 02 September 2011 - 06:50 PM
A kao jeftinije slick gume preporucujem Rubena Cobra Blue, bile su oko 700 dinara. Prodavac mi je rekao da su te Blue kvalitetnije od obicnih crnih, to je ocigledno tacno, jer su presle oko 2700 km (bilo je i offroad-a) i izgledaju kao da mogu jos puunoo da predju
#17
Posted 01 January 2015 - 08:00 PM
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#19
Posted 02 January 2015 - 11:10 AM
Odgovara mi naslov teme pa da se nadovežem.
Koje su prednosti a koji nedostaci prelaska sa 700*35 na 700*28 i da li se mora menjati unutrašnja guma?
Ukratko, iz iskustva sa baš takvom promenom...
Uže gume su bile dosta lakše (naročito zato što je prelazak bio sa žičanih na savitljive) i imale su dosta oštriji osećaj u vožnji - kad naginješ bicikl kroz krivine, tačno osećaš kad "prelomiš" s jedne na drugu stranu. Šire gume su bile mekše za vožnju preko raznovrsnog terena, ali mi to nije bio problem jer je bicikl primarno bio za asfalt, a za manje zahtevan offroad umem da amortizujem neravnine rukama i nogama. Sveukupno, uže gume daju agresivniji osećaj u vožnji, šire daju udobniji. Ne mogu reći da sam primetio neke značajne promene u prosečnoj brzini, ali u to je zato što nisam imao neku stabilnu kondiciju i hiljade kilometara u nogama.
Da li unutrašnja guma mora da se menja zavisi od one koju sad imaš - ja nisam morao da menjam sa 35 na 28, ali sam morao da uzimam nove kad sam umesto tog bicikla sastavio drumaša sa 25-icama.
#20
Posted 02 January 2015 - 11:16 AM
Tako je. Unutrašnje imaju neki širi opseg, uglavnom idu jedne do 25 (schwalbe pravi unutrašnju koja ide i do 28 mm širine), pa onda sledeća za 25 do nekih 32, pa onda još broj veća. Tako nekako. Uglavnom piše na kutiji unutrašnjih za koje dimenzije spoljašnjih odgovaraju.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users