Neko je rekao Carbon ? Neko je rekao drum ?
#1
Postavljeno 09 December 2007 - 06:30 PM
Prednja nabla teska 36 grama ? - zasto da ne!
ako nekom nije jasno sta je ovo - to je upravljac,a onaj donji deo u obliku kitovog repa je rucica kocnice
Dura Ace obmotan karbonom ? AMATERI!
E sad,nije od karbona,ali rekordno lake kurble jesu! =D>
238 grama za kurble + 120 za patronu = 358 grama !! (bez lancanika)
Dodajmo i carbonske lancanike i sve zajedno izlazi oko 450 grama!
Sve to kosta ~850 eur,prilicno jeftinije od 700+ grama Dura Ace-a koji kosta 969,49 eur
Ali sta je poenta svega: ne znam ko bi normalan pre vozio bajs sa plasticnim/carbonskim klinom zabijenim u straznjicu,
dok presavijen preko volana pokusava da poljubi lulu sa ceone strane,kad moze da vozi ovako nesto.
Efikasnije i brze.Da li uopste treba spominjati udobnost, jer je toliko ocigledna da posle nje i sam pogled na UCI bicikl izaziva bol,a kamoli voznja istog ..
Kome i dalje nije jasno o cemu se radi,neka pogleda http://www.geoffadam...bikes/baron.mov
(12MB .mov fajl Quick Time)
Jednom recenicom: "They say,in cycling,that there's always someone faster. So I feel like, why not BE that SOMEONE !? "
Lezeci pozdrav!
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#2
Postavljeno 09 December 2007 - 09:24 PM
#3
Postavljeno 10 December 2007 - 07:22 PM
Ti bi 'ladno mogao da registruješ neku NVO s ovim nivoom trajktivizma
Ocu ocu! Samo moram prvo da nadjem sponzore,tj "zapadne gazde"
Mislim kad vec vlada ne placa,neko mora
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#5
Postavljeno 11 December 2007 - 01:14 PM
hehe bas je svemirski... lezis a ides
Cuj ides,juris !
Sa mojim bivsim mtb-om (vrh full sus 13kg) sa tankim gumama sam do posla sitzao uz prosecnu brzinu od 26km/h najvise.
Sa highracer-om sada (hmm,letos bolje receno :-/ od septembra jako slabo vozim,a puno radim ) pravim prosek od 30km/h
Posao mi je na Nbg,a stanujem u Batajnici,dakle sve ravno,
otvoreni put do Zemuna manje vise,posle kroz centar Zemuna (gledam da prodjem korz svako crveno svetlo koje se moze )
Dakle cak i uz zaustavljanje tu i tamo na sameforima (na nbg se ne daju prevariti) prosek daleko iznad nekadasnjeg na uspravnom biciklu.
Brojke sve govore.Recumbentom mi treba oko 35 minuta da stignem,a autobusom 45-60.
Jedino je kolima brze,oko 20 minuta ako autoput nije zakrcen.
Na highraceru takodje imam iste te tanke 26" gume,a tezak je 15,5 kg + uvek imam okacen ranac o sediste,
sa kompom,i.ili stvarima za presvlacenje.Dakle jos jedno 4kg prtljaga.
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#6
Postavljeno 11 December 2007 - 01:45 PM
#7
Postavljeno 11 December 2007 - 10:56 PM
Kako se boris sa automobilima posto si dosta nizak?
Nizak ? Visok sam 170cm,sad ako je to nisko ..
Ah! Mislio si na poziciju na bajsu Pa,nisam nigde pomenuo da sam nizak
Moj bajs je tzn HighRacer,znaci sama rec kaze da je visok.
Najvisi od svih recumbent-a.
Oba tocka 26" i najniza tacka sedista (gde ide zadnjica) na nekih 68-70cm
Vislje moze samo ako si i sam visok,i imas duge noge,jer treba jelte,nekad i stati,
a pri tom ne traziti najblizu banderu/stub za koji bi se dalo pridzati
U praksi,kada se ugleda na drumu,visina je manje vise ista kao i visina pogurenog drumasa.
Vidljivost od strene drugih ucesnika takodje slicna,ali moja preglednost saobracaja je daleko bolja
od nekog ko samo sa mukom moze da baci pogled vise od dva metra od svog prednjeg tocka
Jedina mana je to sto se ne vidi tik ispred prednjeg tocka.
Na drumu uglavnom s tim nema problema,i nekako se naucis gde ti je prednji tocak.
Sad mogu da vidim kamencic ili nesto tako maleno na drumu,da ciljam na njega i ne promasim ga.
Isto tako recimo lezeci policajac,a izmedju njegove ivice i ivicnjaka jedno 10cm prostora da se protera tocak.
bez problema proteram iako ne vidim neposredno ispre tocka.
Na neke mtb akrobacije se vec ne bih usudio upustiti (niti je takav bajs za to)
U saobracaju do sada nisam imao problema,i cak nijednu situaciju gde me vozac nije primetio.
Sve u svemu,nisam zapazio nikakve razlike u odnosu na klasican bajs.
Osim slucajeva gde idu iza mene vise nego sto bi trebalo,kada treba da me preteknu.
Dal samo gledaju,ili im stvarno deluje malcice nezgodnije da me obidju nego obican bajs,ostaje nerazjasnjena misterija.
Ima ovde par fotki gde sam u grupi sa drugim biciklistima.
Dakle nesto nize od pozicije na mtb-u,ali ne mnogo.
Kako izgleda sedeti na 20cm od asfalta,to cemo jos da vidimo,kada zavrsim trajk
E sad,ako ima potrebe da se borim,tu je rotaciono nazubljeno secivo napred
i pedale strateski smestene na pravoj visini - visini retrovizora automobila.
Ako se neko buni,za cas mu odvalim taj retrovizor ako hocu
Baci fotku masine na viewtopic.php?f=5&t=9
Definitivno! Samo,ternutno mi bajs nije u voznom stanju.
radio sam neke sitne prepravke montiranja sedsita,i uradio novi upravljac,
i sad jadan cuci u sobi kao gomila cevi,cekajuci da nadjem vremena da se pozabavim peskiranjem/farbanjem.
Cim sve sredim eto slike
Ali ajd,da vas ne drzim u neizvesnosti,evo jedne stare fotke
A bice i tricikl uskoro samo da nabavim felne i nable,upletem i metem neke brze gume
Jedna fotkica tricikla,da zagolica mastu
Lezeci pozdrav!
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#9
Postavljeno 12 December 2007 - 01:09 PM
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#10
Postavljeno 12 December 2007 - 06:09 PM
#11
Postavljeno 13 December 2007 - 11:01 PM
Jel' to na slici onaj menjač koga sam video na onom drugom mestu na internetu?
Hahaha =D>
Kavo oko! Da,to jeste taj menjac
A ako si citao i text koji ide uz njega,on kaze "nikada montiran na bicikl", a TRIcikl nije bicikl,zar ne
A sad ozbiljno govoreci,menjac sam zavrnuo na ram trajka,i odmah je bilo jasno da 16" tocak (430mm realni precnik)
i menjac dugog kaveza nece da se slazu
Na slici 16" tocak simulira felna od 20" koja je tik malo manja od realne velicine 349 gume
Ako je guma bas 430mm (to je neka deblja,tipa Greenspeed Scorcher 40-349) bilo bi mozda santimetar najvise izmedju kaveza i asfalta.
E sad,to je kada je kavez uspravan,u prvoj brzini.
Nisam testirao sa lancem da li bi on uopste bio uspravan u toj poziciji (probavajuci na bajku,ko da ne bi)
ali ipak da ja kupim kratki,sto je sigurno sigurno je.
Steta bi bilo da upropastim takav menjac kad upadnem u neku rupu ili sta ti ja znam,
a nije i samo menjac u pitanju.
Ako ga rupa gurne u kasetu,kaseta ga moze povuci u smeru kazaljke sata,
ubaciti u zbice i izlomiti i tocak i manjac i ram ..
Mislim valjalo bi to probati,kako bi se zavrsilo,ali ne na MOM bi/triciklu
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#12
Postavljeno 13 December 2007 - 11:12 PM
Takođe sam video i da su tu dimenzije nešto čudnovate (menjač izgleda veći od točka) , al' reko' objasniće se to već.
Jel' se to, znači, 'stari' visokoletač sprema za penziju?
PS zar onaj megarange nije malo preteran za 16" točak? To će uz zid moći da ide...
#13
Postavljeno 15 December 2007 - 01:12 AM
Jel' se to, znači, 'stari' visokoletač sprema za penziju?
Ne nikako Bar ne jos ..
Videcemo koji ce se od ta dva vise voziti.
Ako bude skpuljao prasinu, eto njega u oglasima
A fala bogu,imam jos par ideja koje bi se kotrljale na dva tocka,te bi sigurno probao nesto drugo.
Trenutno mi se po glavi mota nesto na ovu temu: http://www.fastfwd.nl/eng/deelbaar.php
Lowracer sa pogonom na prednji tocak,i ramom koji se rastavlja(separable),ili jos bolje presavija(folding)
Kompaktan toliko da se moze strpati u nekakvu torbu/vrecu i incognito prevoziti vozom/busom,
a zatim za par minuta rasklopiti i voziti
Eh,da mi je jedna radionicica opremljena za varenje bajseva,ne bih zalio materijala
Ali iz mog dosadasnjeg iskustvra,highracer je mnogo dobra stvar sa neke urbanije uslove.
Sedi se visoko i preglednost je veoma dobra.
Pogon nazad,neometano kretanje prednjeg tocka(pete ne kace kod skretanja,s lancem nema problema,sa upravljacem takodje) i kratki medjuosovinski razmak garantuju dobre manevarske sposobnosti.
Na otvorenom je brz.Sa upravljacem kakvog ja imam,nije siri od mojih ramena,dakle prolazi izmedju redova automobila bez problema.
Jedino sto smeta,jeste visoko sedsite,odnosno visoko za MENE.
Oslanjam se na prste kada stanem a ostanem polegnut u sedistu.
Upravo je cilj poslednjih prepravki bio to da se sediste spusti za nekih 4-5cm
Daleko bolje prija visina 40,max 50cm gde se komotno spusti celo stopalo,
sa uglom izmedju podkolenice i nadkolenice oko 90 stepeni.
PS zar onaj megarange nije malo preteran za 16" točak? To će uz zid moći da ide...
Pa ne Ako napred imamo 52/42/30 pogon,a pozadi 32-11 a tocak 17"(realni precnik 40-349 gume)
gear range ispada 15.9-80 gear inch-a
Mtb sa 22/34 kombinacijom i 26" realnog precnika ima 16.8 GI
E sad,recimo da stavim onaj Alivio koji imam na highracer-u,sa 22/32/48 lancanicima
onda bi dno ispadalo na 11.7 a vrh na 74 GI
E TO je za penjanje uz drvo ili totalno opusteno pedalanje uz neki besan uspon pod punom ratnom opremom
Dakle ipak necu moci da se popnem uz drvo ali uz veliku vecinu asflatnih uzbrdica cu moci da pedaliram opusteno.
80 GI top gear-a i nije bas nesto,tako da ne ocekujem da pobijem neke brzinske rekorde.
Max brzina bi trebalo da ispada negde oko 50km/h sa 170mm kurblama,ali ionako planiram da ih skratim na 140mm,a u tom slucaju bez problema moze da se izgura 180RPM i tada bi brzina bila oko 70km/h.
Naravno moguce je povecati top gear na razne nacine ako za to ima potrebe.
Moje okruzenje je uglavnom ravno,te potrebe za nekim visokim prenosima bas i nemam,
ali svakako nije lose imati ih,ali ne zrtvovanjem niskih.
Bent je mnogo dobra stvar na nizbrdicama.
Recimo kolega i ja isli za NS starim putem preko Banstola,i ja sam od vrha prevoja pa sve do Sr.Karlovaca picio konstantnih 60km/h !
Na mtb-u nikada nisam tuda isao brze od 40,koliko je i kolega maxirao na toj deonici.
Smorio sam se cekajuci ga kraj onog ozvora na ulasku
Tako da visoki prenosi nekada stvarno mogu da budu od koristi/zabave
Lezeci pozdrav!
PS: nisam stigao da ti odgovorim na pitanje "kakvo ono karbosnko cudo sklapas?"
Pa evo ukratko: Spremajuci se sa gradnju trajka po svojoj zamisli (manje vise replika GS X5 foldera,samo bez nagnutih prednjih tockova)
navukao sam delova,a medju njima i Velokraft-ovu karbonsku fotelju 486 grama!! a tvrdo kao stena!
Onda sam sasvim neocekivano pribavio ram,prototip Steintrikes-a
ultra lagan ram oko 4-4.5kg (nepreciznom vagom) sto bi kompletan tricikl na 3x16 tockovima trebalo da dotera na ne vise od 13kg komplet,bez nekih posebnih ultralakih preskupih komponenti.
Ultralagan,znaci ima veoma tanke cevi,i od ne tako tvrdog materijala,sto znaci da nece veoma dugo trajati po proceni graditelja,
i da nije za neko akanje po losim putevima,ili pretovaranje za prtljagom/teskim triciklistom.
E sad,fali mi jos prednje glave,sve flene i gume.A takodje treba popraviti neke sitnice na sistemu upravljanja.
Ja sam kao i uvek (hahaha) optimista,i mislim da ce to mene sa 64kg izdrati
Koliko dugo,ostaje da se vidi.
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#15
Postavljeno 16 December 2007 - 04:10 PM
Jos jedan lezeci.
[attachment=0]Picture.jpg[/attachment]
Vid stvarno
Gde si to uslikao ?
`
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#17
Postavljeno 17 December 2007 - 08:23 PM
Vid stvarno
Gde si to uslikao ?
Krajem maja 2007 u Titelu.
Eto vidis Siri se zaraza ..
`
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika