p ̅= 1/na ∑_1 ∑_1 a•pij=1/n ∑_1 ∑_1 pij
http://www.bisaddle....-the-bicyclist/
Postavljeno 18 February 2016 - 11:08 PM
Postavljeno 19 February 2016 - 05:33 AM
Medjutim, ne bi trebalo da se duva ispod sredine min/max.
Ne slažem se. Max pritisak je sigurnije ne prelaziti, ako treba preko toga, tražiti bolju, ili širu gumu. Pritisak bi trebalo da bude nekih 30% pada za blato/sneg, odnosno 15% pada za asfalt i suvlji teren za zadnju gumu, a prednja na nekih 10ak posto niži pritisak od tako utvrđenog pritiska zadnje.
Postavljeno 19 February 2016 - 07:30 PM
Ne slažem se. Max pritisak je sigurnije ne prelaziti, ako treba preko toga, tražiti bolju, ili širu gumu. Pritisak bi trebalo da bude nekih 30% pada za blato/sneg, odnosno 15% pada za asfalt i suvlji teren za zadnju gumu, a prednja na nekih 10ak posto niži pritisak od tako utvrđenog pritiska zadnje.
Ovo tvoje nema veze sa onim mojim što si citirao.
Nema potrebe držati gumu na pritisku koji je blizu minimuma jer je guma mekana, posebno na trekinzima i drumašima čije su gume osetljivije na oštre zakrpe i rupe na asfaltu. Sa gumama na MTB-u je drugi slučaj.
Postavljeno 19 February 2016 - 07:42 PM
Ovo tvoje nema veze sa onim mojim što si citirao.
Nema potrebe držati gumu na pritisku koji je blizu minimuma jer je guma mekana, posebno na trekinzima i drumašima čije su gume osetljivije na oštre zakrpe i rupe na asfaltu. Sa gumama na MTB-u je drugi slučaj.
Upravo hoću da kažem da to što je navedeno kao minimalni pritisak nije bitno apsolutno, treba samo videti koliko se guma uleže, da ne bude previše ni na jednu stranu. Ako vozač ima 50 kila na bajsu od 10 kila, gume mogu biti i na minimumu, ako je tada sleganje 15% visine. Nema potrebe ići preko toga.
Postavljeno 28 February 2016 - 08:54 PM
I ja glas dajem Respiru.. Vozim ga vec cetiri godine,i vrlo sam zadovoljan!Pet bajkova sam promenuo,ali Respiro je ostao uvek..vrlo udobno i funkcionalno sediste..zimi malo ladi jaja al zato zapusim ventilaciju inace i moje je atletic..
Na drugom bajku imam lookin,koje isto nije lose,ali ne moze po udobnosti protiv Respira..
Mada je sve od dupeta do dupeta..jer posle 50og km-a generalno sve zulja
Postavljeno 29 February 2016 - 05:30 PM
Upravo hoću da kažem da to što je navedeno kao minimalni pritisak nije bitno apsolutno, treba samo videti koliko se guma uleže, da ne bude previše ni na jednu stranu. Ako vozač ima 50 kila na bajsu od 10 kila, gume mogu biti i na minimumu, ako je tada sleganje 15% visine. Nema potrebe ići preko toga.
Postavljeno 29 February 2016 - 05:33 PM
Poželjno je pristojno napumpati jer npr. pri udaru u rupu ili neku zakrpu na asfaltu guma će se sabiti i tad se može oštetiti felna. U najmanju ruku lako se iseče unutrašnja.
Ovo je sve tačno. Kad je pritisak zadnje podešen na 15% "spuštanja", obično je sasvim dovoljan za takve situacije. Razlog zašto prednju ne bih preporučio da se duva na 15% pada je upravo to što si napisao - biće previše mekana pri udaru o džombu.
Postavljeno 29 February 2016 - 08:49 PM
A kako to odredis bas 15% pa da ne bude 20 ili 10%, sublerom ili kako?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Uvekje bolje malo tvrdja od mekše gume. Kome treba udobnost nek stavi široke gume. Gume na drumašima se duvaju na prilično veliki pritisak i kod njih se ove zajebancije sa odokativnom procenom ne praštaju. Zbog toga se duvaju bar na polovinu izmedju min/max a po potrebi pritisak treba povećati.
Postavljeno 01 March 2016 - 05:54 AM
+1
S tim što je raspored težine na biciklima obično 40/60, ili još više na zadnjem točku. On line kalkulator:
http://www.dorkypant...calculator.html
Postavljeno 07 April 2016 - 08:22 PM
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Postavljeno 08 April 2016 - 10:25 AM
Због чега SQlab наводи да је модел 621 за краће вожње и нередовно бициклирање? Такође, колико су верзије са мрежицом (airflow) отпорне на хабање и да ли упијају воду и зној? Тренутно су ми у ужем избору модели SQlab 621 и 604, као и SR Respiro. Цена је скоро иста (6.000-6.500 дин), осим за 604 Airflow (7.450) и 621 Active које кошта чак 8.500 дин. Модел 603 је далеко јефтинији (4.250), али пружа олакшање у притиску "доле" од 60 %, док су модели 621 и 604 декларисани на 75-80 (у ширини која би мени требало да одговара). Због болова које сада трпим, рачунам да је додатних 2.000 вредно инвестиције.
Иначе ми је размак између седалних костију ~14 цм, па су ми потребне веће ширине од оних које се стандарно нађу код нас. За SQlab, према њиховим табелама, то би била ширина 16 која је за модел 604 и највећа. Респиро постоји у ширини 18 цм, али је код нас обично само 16.
Postavljeno 08 April 2016 - 01:34 PM
Onda nisi mnogo težak i ne bi trebalo da imaš puno problema. Mislim da su modeli koje si spomenuo 621 i 604 pomalo preglomazni i preveliki, više namenjeni za neke citi bajkove i neku totalnu uspravnu vožnju u kojoj se lagano na 2 točka ide na neke višednevne ture i gde je pedaliranje više opuštanje nego rekreacija.
S obzirom na širinu sedalnih kostiju, trebalo bi da ti sedište širine 160 cm paše sasvim OK. Model 610 od Sq Lab-a spada u fitnes seriju što znači da nije prevelik, ali što je jako bitno nije mnogo mekan, što na duge ture ume itekako da znači. Biraj sedište koje će imati kvalitetnu strukturu od gusto sabijenog gela koji se posle višečasovne eksploatacije neće sabiti i dozvoliti da tvoje kosti dodiruju plastični deo sedišta, ili da ti se butine trljaju od strane sedišta i na taj način izazovu iritaciju kože. I još jedna jako, ali jako bitna stvar koja umnogome menja udobnost celokupne vožnje jeste ustajanje sa sedla bukvalno na svakih 5 do 10 minuta na minimum desetak sekundi. Samo prešaltaj u veću brzinu i na pedale, pa kad se malo umoriš vrati se u sedlo...Svaki spust, vetar u leđa, bilo gde gde možeš odvajaj dupe od sedla i daj i kostima i koži prostora da dišu, biće ti mnogo zahvalniji na kraju dana.
Mislim da je nedavno bilo jedno SQ Lab 610 u oglasima polovno, za 2 i po soma. S obzirom da Janković novo prodaje za preko 8000, mislim da se isplati uzeti polovno u dobrom stanju i probaš da vidiš da li ti paše, pa ako ne, opet na oglase.
Mada imaj u vidu da SQ Lab svoja sedišta dizajnira u saradnji sa medicinskim stručnjacima i ako ti ni njihova sedišta ne budu odgovarala, moguće je da imaš problem zdravstvene prirode. NA kraju krajeva, normalno je da posle jako duge vožnje osećaš bar neku promenu na zadnjici. Ne postoji sedlo koje je udobno kao fotelja, jednostavno ne treba se zavaravati.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 08 April 2016 - 02:01 PM
Мени су тврда седишта погубна Пробао сам више пута, управо због те теорије да је тврђе боље, па још и са скупим седиштима, али су ме доводила до суза. Зато сам и изабрао наведене моделе. А педалирање ми јесте више опуштање и уживање. Ширина 16 код SQlab седишта би требало да буде ок, јер они означавају ширину седалног дела, а не целог седишта, за разлику од неких других произвођача. Нажалост, SR на свом сајту не прецизира на шта се односи њихова ознака ширине. Но, занимају ме те класификације, односно због чега произвођач за неко седиште каже да није за редовне и дуге вожње? Да ли се више хаба?
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika