Da chamade ima neku mehanicku disk kocnicu onda ne bih prigovarao da stavi veci disk, sa dobrom hidraulicnom ja ne bih stavljao veci rotor na drumasa.
Pazi, i ne moram da ga stavim. Nego ajd, stigao je takav mojom greškom jer nisam gledao koja je veličina. Veći problem bi mi bio postavljanje i skidanje adaptera jer je ovo disk za treći točak sa dinamom koji bih koristio od juna do avgusta. Došao je uz njega i rt70 160mm takodje u odličnom stanju tako da imam šta da stavim bez ikakvih izmena.
E sad.. imam još jedno pitanje. Ktm treking kojim idem na cikloture ima V brake paralelogram. Koči to odlično ali na dugim spustovima prsti i šake trpe dosta zbog znatno većeg otpora ručica. Palo mi na pamet da ga prešaltam na hidrauliku ali.. zadnji točak nije fabrički predvidjen za disk kočnice.
Pitanje glasi: da li bi ramu nešto smetalo da metalostrugar napravi adapter koji bi mogao da se ušravi na mesto gde je ušrafljena parking stopa (ćopka.. ili kako se već zove)? Sa tim adapterom čeljust bi došla na isto mesto gde inače stoje čeljusti. Znam da ovo nije uobičajeno rešenje ali ja ne želim da menjam taj ram pa bih pokušao sa ovim.
Prednja vila već ima prihvat za disk kočnicu i tu ne bi bilo nikakvih prepravki.
Razlog za menjanje kočionog sistema nisu samo šake već i česte vožnje po kiši pa se ulošci prljaju, nazad se još i umaste od lanca u kombinaciji sa vodom.. a negde na 10dnevnom putu nije nimalo zgodno čistiti masne paknove, felnu. A tako umazano lošije koči i pravi mnogo buke.