...Nabla legne na TA kada sednes na bicikl ili doskocis zasigurno ako se to nije desilo pri montiranju tocka.
...msm da gresis...zvuci mi isto kao kad bi za starog drumasa rekao da nabla legne na QR, a msm da se to ne desava ako je sve ispravno uradjeno.
Msm da je caka u tome da su krajevi osovine (hub end caps u gornjem videu) kod TA sistema i za prednju a i za zadnju viljusku veceg precnika (cini mi se oko 19-20mm) u upadaju u posebne upuste u (prednoj i zadnjoj) viljusci, i preko njih se vrsi oslanjanje rama na nablu i njenu osovinu (a ne TA). Na ovim fotkama mogu da se vide ti upusti za krajeve osovine koji su dodirne tacke izmedju tocka i viljuske.
Ono sto meni nije jasno da (li) se u ovom klipu pojam TA odnosi (samo) na modele *osovina* koji se uvrcu imbus kljucevima
i uporedjuje njihov *clamping load* (sto ne bih znao ni da prevedm)
sa 5mm QR sistemima sa polugom, ono sto mi zovemo zatvracem (zar ne?)
i zakljucuje da je taj *clamping load* manji kod TA nego kod QR.
Zasto nije poredio DTjev RWS mehanizam stezanja koji je isti kod sistema i debljina QR/TA
https://www.dtswiss....ubs-and-rws/rws
pa da mogu da izvuku direktna poredjenja i zaključci.
ili zasto nije poredio 15mm ili 12mm TA osovine koje imaju jos i polugu za zatezanje
kakve su tu razlike, poboljsanja i/ili gubitci?