Jump to content


Fotografije

Ultegra Di2


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
12 odgovora na ovu temu

#1 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 05 August 2011 - 07:50 PM

Evo malo zanimljivosti za ljubitelje drumasa. Posle Dura-Ace na red dosla i Ultegra, glasine od prosle godine se obistinile, Shimano je predstavio Ultegru sa elektronskim menjanjem brzina.
Cena, sitnica...

Shifters: ST-6770 Dual Control Levers -$444.99
Front Derailleur: FD-6770-F – $309.99
Rear Derailleur: RD-6770 – $339.99
Front Wire Harness for Ultegra Di2 – $114.99
Junction Box: EW-SD50 SM-JC40 – $34.99
Battery Mount: SM-BMR1- $134.99
Battery: SMBTR1 (same as Dura Ace Di2) – $94.99

ili kompletni elektronski upgrade kit za oko $1600.

Dobro, ovo su preporucene cene. Cena kompletne grupe bi trebala da bude negde izmedju Utegra i Dura-Ace (mehanickih).
Osim elektronskih menjaca, Ultegra dobija i novu "glossy gray" boju, nesto slicno kao i u slucaju starije Ultegra SL serije, kao i nove karbonske pedale.

Nadam se da ce ovo da prouzrokuje pad cene obicne mehanicke Ultegre [-o< . A mozda i skoro pojavljivanje elektronske 105-ice :shock: ?

http://reviews.roadb... ... th-america

Attached Thumbnails

  • Ultegra Di2.jpg

  • 0
Pozdrav

#2 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 05 August 2011 - 09:40 PM

Ultegra 6700 i nije toliko skupa, čak je razlika u ceni između nje i DA nikad veća, gledajući sve dosadašnje serije.
A što se Di2 sistema tiče, nikako mi se to ne sviđa, prvo zbog narušavanja jednog autonomnog mehaničkog sistema i dovođenja u zavisnost od električnog napajanja, drugo, zato što bi takav sistem po meni morao da bude jeftiniji od mehaničkog, jer je elektronski sklop jeftiniji za izradu od mehaničkog.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#3 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 05 August 2011 - 10:21 PM

A tko ce platiti troskove razvoja?
  • 0
Postavljena slika

#4 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 05 August 2011 - 10:52 PM

Tko tkupi!
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#5 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 05 August 2011 - 10:56 PM

Igzekli, i upravo zbog toga je cena opravdano! visa :)
  • 0
Postavljena slika

#6 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 05 August 2011 - 11:50 PM

U nastavku sledi, Dura-Ace postaje 10% cvrsci i 10% laksi, 105 dobija Di2, Tiagra menja boju, Sora postaje desetofaz.... :D
  • 0

#7 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4286 posts

Postavljeno 06 August 2011 - 06:36 AM

A u voznji nema nikakvog napretka u odnosu na staru osmicu :mrgreen: :mrgreen: .
  • 0
.

#8 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 06 August 2011 - 09:23 AM

U nastavku sledi, Dura-Ace postaje 10% cvrsci i 10% laksi


Kada bi neko vodio evidenciju koliko puta su u zadnjih 20 godina reklamirali novu opremu sa 10-30% cvrsca i isto toliko laksa, pomislio bi da sada vozimo opremu od dijamanata bez osetne tezine :)
  • 0
Postavljena slika

#9 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4286 posts

Postavljeno 06 August 2011 - 01:39 PM

A gde se to mehanika toliko savija da nam treba 10 % cvrsca :mrgreen: :mrgreen: .
  • 0
.

#10 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 06 August 2011 - 02:59 PM

U RDF prostoru :D Jbg zbog cega bi kupovao novu seriju, ako nije bar 10% laksa i 10% cvrsca :)
  • 0
Postavljena slika

#11 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 06 August 2011 - 10:22 PM

And pay more?
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#12 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 08 August 2011 - 11:03 AM

Kako sam ja shvatio je da se Di menjači ne raštelavaju, odnosno, posle svakog menjanja baterije se prođe inicijalni setup, i menjači rade savršeno. Takođe, koliko sam pohvatao, prednji menjač prati zadnji, odnosno uvek je u liniji lanca. Ispravite me ako grešim, nisam puno čitao o tome.
  • 0

#13 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 08 August 2011 - 05:40 PM

Ne znamo druže, još uvek se nismo izdužili za kupovinu. Čekam da Đani skupi lovu, pa kupi. Onda ćemo imati prave informacije.
A što se tiče setapa, sve je moguće, pitanje je samo kako je cela stvar izvedena, da li bez kontrole ili sa nekom povratnom informacionom spregom.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika