Ultegra Di2
Started By
himzo
, Aug 05 2011 07:50 PM
12 odgovora na ovu temu
#1
Postavljeno 05 August 2011 - 07:50 PM
Evo malo zanimljivosti za ljubitelje drumasa. Posle Dura-Ace na red dosla i Ultegra, glasine od prosle godine se obistinile, Shimano je predstavio Ultegru sa elektronskim menjanjem brzina.
Cena, sitnica...
Shifters: ST-6770 Dual Control Levers -$444.99
Front Derailleur: FD-6770-F – $309.99
Rear Derailleur: RD-6770 – $339.99
Front Wire Harness for Ultegra Di2 – $114.99
Junction Box: EW-SD50 SM-JC40 – $34.99
Battery Mount: SM-BMR1- $134.99
Battery: SMBTR1 (same as Dura Ace Di2) – $94.99
ili kompletni elektronski upgrade kit za oko $1600.
Dobro, ovo su preporucene cene. Cena kompletne grupe bi trebala da bude negde izmedju Utegra i Dura-Ace (mehanickih).
Osim elektronskih menjaca, Ultegra dobija i novu "glossy gray" boju, nesto slicno kao i u slucaju starije Ultegra SL serije, kao i nove karbonske pedale.
Nadam se da ce ovo da prouzrokuje pad cene obicne mehanicke Ultegre . A mozda i skoro pojavljivanje elektronske 105-ice ?
http://reviews.roadb... ... th-america
Cena, sitnica...
Shifters: ST-6770 Dual Control Levers -$444.99
Front Derailleur: FD-6770-F – $309.99
Rear Derailleur: RD-6770 – $339.99
Front Wire Harness for Ultegra Di2 – $114.99
Junction Box: EW-SD50 SM-JC40 – $34.99
Battery Mount: SM-BMR1- $134.99
Battery: SMBTR1 (same as Dura Ace Di2) – $94.99
ili kompletni elektronski upgrade kit za oko $1600.
Dobro, ovo su preporucene cene. Cena kompletne grupe bi trebala da bude negde izmedju Utegra i Dura-Ace (mehanickih).
Osim elektronskih menjaca, Ultegra dobija i novu "glossy gray" boju, nesto slicno kao i u slucaju starije Ultegra SL serije, kao i nove karbonske pedale.
Nadam se da ce ovo da prouzrokuje pad cene obicne mehanicke Ultegre . A mozda i skoro pojavljivanje elektronske 105-ice ?
http://reviews.roadb... ... th-america
Pozdrav
#2
Postavljeno 05 August 2011 - 09:40 PM
Ultegra 6700 i nije toliko skupa, čak je razlika u ceni između nje i DA nikad veća, gledajući sve dosadašnje serije.
A što se Di2 sistema tiče, nikako mi se to ne sviđa, prvo zbog narušavanja jednog autonomnog mehaničkog sistema i dovođenja u zavisnost od električnog napajanja, drugo, zato što bi takav sistem po meni morao da bude jeftiniji od mehaničkog, jer je elektronski sklop jeftiniji za izradu od mehaničkog.
A što se Di2 sistema tiče, nikako mi se to ne sviđa, prvo zbog narušavanja jednog autonomnog mehaničkog sistema i dovođenja u zavisnost od električnog napajanja, drugo, zato što bi takav sistem po meni morao da bude jeftiniji od mehaničkog, jer je elektronski sklop jeftiniji za izradu od mehaničkog.
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"
#12
Postavljeno 08 August 2011 - 11:03 AM
Kako sam ja shvatio je da se Di menjači ne raštelavaju, odnosno, posle svakog menjanja baterije se prođe inicijalni setup, i menjači rade savršeno. Takođe, koliko sam pohvatao, prednji menjač prati zadnji, odnosno uvek je u liniji lanca. Ispravite me ako grešim, nisam puno čitao o tome.
#13
Postavljeno 08 August 2011 - 05:40 PM
Ne znamo druže, još uvek se nismo izdužili za kupovinu. Čekam da Đani skupi lovu, pa kupi. Onda ćemo imati prave informacije.
A što se tiče setapa, sve je moguće, pitanje je samo kako je cela stvar izvedena, da li bez kontrole ili sa nekom povratnom informacionom spregom.
A što se tiče setapa, sve je moguće, pitanje je samo kako je cela stvar izvedena, da li bez kontrole ili sa nekom povratnom informacionom spregom.
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika